samo preveč stvari je pomešalCitat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik Mr_Wolf pravi:
...kzs
Na mojem službenem Passatu 2.0 TDI DSG, narejen ta tovarniški "popravek" pred kakšnega pol leta pri nekih 125 kkm.
Od takrat naredil še 20 kkm in jaz neke razlike v porabi ne vidim. Vožnja v službo in domov, 40 km v eno smer brez AC, lučka posveti pri narejenih 1.120 km (+-20), tankam pri ca. 1.200 km in notri "natlačim" tja do 67 litrov.
Ama čisto nobene razlike, kot pred "popravkom".
Lučka za DPF filter se mi ni prižgala še nikoli, kdaj ko pridem domov ali v službo avto očitno "še nekaj dela", ker laufa ventilator in se nekaj voha, ampak to se, po občutku, ne dogaja nič pogosteje, kot prej. Imam pa najmanj na 2 meseca tudi daljše službene poti v tujino, tja do 1.000 km v eno smer, in se ima DPF možnost "preluftati" .
.
Kolikor so meni razložili na servisu, je popravek izbrisal program, ki "prepozna" kdaj je avto na merilni (za izpušne pline) mizi in to na vsakodnevno vožnjo po cestah nima vpliva. Je logika, ne?
Je pa res, da tudi nisem nek hud "avto fanatik" tako, da niti ne vem/opazim kdaj avto med vožnjo dela regeneracijo DPF, kaj to nekateri ves čas vožnje gledate trenutno porabo, prisluškujete zvoku motorja...???
.
LMM (Je to loputa ki usmerja izpušne pline na turbo polnilnik, oz mimo?) mi je odpovedal - mehanik pokazal čisto sajast del - ravno kakšen teden po upgrejdu - zamenjali še v sklopu garancije. Bomo videli koliko bo zdržal drugi.
Menda pa je zabitje te lopute s sajami, posledica konstantne vožnje na D, ko obrati skoraj, da ne gredo čer 2.500 in naj bi bilo dobro kdaj na AC dati tudi ročno npr. v 4. in ga držati kakšne pol ure na 4.500 obratov, da se "prelufta". Ne vem no.
.
Mojih 50c.
Tvojih 50c je vrednih več, kot vsa ostala klobasarija od drugih uporabnikov.
Lmm z egr
Če si prav razlagam storijo mora vw stalno delati kot v testnem programu. Da je ravno v tem težava. Ne pa da brišejo ta program.
Motor je namreč samo v "testnih" pogojih dosegal eko norme. Če bos te testne pogoje zbrisal, potem...