Res ne.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik membrain pravi:
Abc je delal pri 40km/h, tiloko je tudi omejitev na uvozih. Torej tu nebi smelo bit problemov. Na kakšne oblike uvozov misliš, pa žal ne vem.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik membrain pravi:
Rešitev je tudi v zapornicah na uvozih /izvozih (kot po vzeru nekdanjih ABC steze) kjer se zapornica odpre, če pripelješ iz prave strani, če pa iz napačne pa ostane zaprta. Saj ponekot mislim da zapornice še obstajajo iz časov,ko so se plačevale cestnine, samo še senzor rabiš pa enga štromarja da zveže.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Za une, ki ponesreči zapeljejo v napačno smer na uvozu/izvozu, je rešitev simpl: uvoze/izvoze se preuredi na varianto z dvema krožnima in fizično pregrado med pasovi. Ampak pacienti na DARS tega ne bodo naredili še 200 let.
Pa da dela pri orenk hitrosti, 100% brez napak, ker drugače lahko povzroči nesrečo.
Tega ne uporablja nihče, ni potrebe po komplikacijah. S primerno obliko uvoza se nehotene vožnje v nasprotno smer zaradi kiksa pri vožnji na uvoz prepreči 100%. Za nbamerne tudi rampa ne pomaga, pri ostalih oblikah kiksov tudi ne. Zakaj torej komplicirat?
Potem pa na žalost ne moreva debatirat.
Daj opiši ali nariši kako naj bi izgledala ta krožišča z ločenimi pasovi, ki bi preprečevala nenamernenapačne uvozena AC.
Bi od oka rekel da je rampa cenejša od preurejanja krožišča, ampak pri darsu ne vemo, ali raje nekaj naredi ceneje ali dražje. Pri večjih poslih so tudi namreč tudi provizije večje.
Rampa realno kaj prida veliko ne more koštat. Včeraj sem šel v Obija, tam imajo že tak sistem, da se vrata odprejo, če prideš iz prave smeri, če iz napačne pa ne. A je to neka huda znanost narest?