Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Turbina miruje samo, ko je motor ugasnjen.
Sicer tvoja vožnja turbini ne škodi, ker če se voziš brez dodajanja plina, dotoka goriva v motor ni - torej ni niti izpušnih plinov, ki dodatno ekspandirali v turbini...
Torej: turbina se vrti, vendar (skoraj) ni obremenjena
A moreš vsakič popametnjačit. Ja turbina dela, ampak njega zanima obraba turbine, ki je takrat minimalna, oz. najmanj obremenjena glede na dane pogoje.
To je relativno da turbina dela, če bi delala bi filala, zdaj pa ne fila, torej je prižgana. Ker po tvoji teoriji tut turbina ki je hin, še vedno "dela" in potemtakem ni pokvarjena?
Avto potem tut dela ko je prižgan, čeprav je avtomacki menjalnik zabilo že lani.
Na odpiralca teme;
Zjutraj vkurblaš, počakaš recimo tri sekunde, nato pa se da dizla speljat in peljat tut z minimalnim kančkom gasa, da so
vrtljaji še vedno pod ali malenkost nad tisoč, ko ga spuščaš, furaš tisto prestavo pri kateri ti ni treba bremzat, še vedno ga pa
ne vrtiš čez 1,5, 1,3 če ti je res gušt čuvat motor in polža. Vsekakor pa je to za turbino v teh pogojih balzam, počakaš da pride
na delovno, tačas pa furaš recimo do 1,7k, hitro menjavaš, loviš vsakega njutna ki ga iz navora lahko dobiš.
Vbistvu so za leden motor in ledeno puhalo spusti s hriba najboljši možen cold start, če ga znaš peljat. Ogrevanje motorja
ni zaželjeno ker je kao takrat največja obraba motorja, glede nato da ne opravljaš nobene poti in se motor izrablja ti pa še nisi nič prevozil, zato je za dizle splošno recimo da ga vkurblaš, nahitro počohaš okna in gremo do 1,4k rpm. 1,2 če je dovolj navora.