Citat:
ki dodatno ekspandirali v turbini...
odvisno od avtaCitat:
Uporabnik Ausc pravi:
Ko je ravno tema o zimi in turbinah.. Priblizno kako dolgo (mestna voznja) rabi pozimi avto, da se ogreje na delovno temperaturo? Nimam v avtu niti cagarja za vodo, kaj sele za olje..
Citat:
Saj pri turbini je največji problem ravno mazanje, ne pa plini. Tako ob hladnem zagonu, kot pri vročem izklopu. Pri prvem olja sploh ni, oz. ima še vedno neprave lastnosti, pri drugem zaradi visokih temperatur olje "pobegne" s površin. Probaj z vročo ponvico in oljem. Tam kjer je temperatura najvišja olje "pobegne".
Citat:
Probaj z vročo ponvico in oljem. Tam kjer je temperatura najvišja olje "pobegne".
Citat:
Uporabnik reality pravi:
Citat:
Saj pri turbini je največji problem ravno mazanje, ne pa plini. Tako ob hladnem zagonu, kot pri vročem izklopu. Pri prvem olja sploh ni, oz. ima še vedno neprave lastnosti, pri drugem zaradi visokih temperatur olje "pobegne" s površin. Probaj z vročo ponvico in oljem. Tam kjer je temperatura najvišja olje "pobegne".
Vse lepo in prav, ko trdiš, da je pri vročem izklopu je stvar podobna... Ampak obrazloži mi potem stop start avtombile, ko prletiš iz avtoceste v križišče pa avto ugasne..
Torej se vsi proizvajalci zdej motijo in namenoma uničujejo motorje?
Citat:
Uporabnik reality pravi:
Citat:
Saj pri turbini je največji problem ravno mazanje, ne pa plini. Tako ob hladnem zagonu, kot pri vročem izklopu. Pri prvem olja sploh ni, oz. ima še vedno neprave lastnosti, pri drugem zaradi visokih temperatur olje "pobegne" s površin. Probaj z vročo ponvico in oljem. Tam kjer je temperatura najvišja olje "pobegne".
Vse lepo in prav, ko trdiš, da je pri vročem izklopu je stvar podobna... Ampak obrazloži mi potem stop start avtombile, ko prletiš iz avtoceste v križišče pa avto ugasne..
Torej se vsi proizvajalci zdej motijo in namenoma uničujejo motorje?
Citat:
Uporabnik joejoe pravi:
Citat:
Probaj z vročo ponvico in oljem. Tam kjer je temperatura najvišja olje "pobegne".
A si poskusil to z motornim oljem??? Nisi, a? Torej najprej to preizkusi (lahko posnameš... pa vzami kako ponev, ki ni namazana s teflonom ali emajlom, v bistvu mora bit jeklena), pa kaj si preberi o tehnologiji maziv, potem pa naprej z debato
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Ko sem še imel Toyoto Yaris z D4D turbo diesel motorjem, je bila na šoferjevi strani naplepka, da naj ne ugašam takoj vročega motorja.