Itak bi morala bit omejitev, glede moči avtomobila za novopečene voznike. Sam sem delal kot inštruktor vožnje nekaj let in sem ogromno stvari videl. Ta noviteta za delanje izpita pred 18 letom, se mi zdi vredu. Normalno, da oseba naredi po 18.letu iz prve, če ima več kot dovolj časa, da se navadi avta, motorike, spremljanja prometa itd... Edino, kar je veliki faktor je trema. S tem se pa mora vsak, sam s seboj pomenit, kako glede tega. Koliko ur pa vsak potrebuje po normalnem programu, je pa različno od kandidata do kandidata. Tako kot povsod, je tudi tukaj odvisno od marsičesa. Je pa najlažje krivit inštruktorja za svojo nesposobnost. Nekako je nenapisano pravilo, da se vsi jezijo na inštruktorje, ko jim ne gre. Če pogledamo naprimer pri šoli, tam pa ni kriv učitelj, ampak učenec sam. ZAkaj se to tko obravnava, je jasno, zaradi denarja. Ker pola je relativno brezplačna, avtošola pa ne. In potem so izgovori, inštruktor te nateguje za ure. Kar ne rečem, da se kje ne dogaja, samo pri sebi točno vem kako in kaj se je dogajalo. Npr so bili primeri, ki so bili obupni, vidiš že takoj, da bojo problemi pri učenji. Vendar take vrste kandidatov pritiskajo, da bi nastopili na glavni vožnji čimprej, kljub temu, da jim zatrjuješ, da niso še pripravljeni. No potem, po nenehnem pritiskanju jim popustiš, in se večinoma vrstijo padci. Ko se pa to zgodi, si pa vsega ti kriv, in zato odidejo drugemu inštruktorju. Nakar tudi tam padajo, in ugotovijo, da je pa ta inštruktor drugačen, niso nanj navajeni na drugi način dela. Tako vidijo, da le ni bilo slabo ter te zato začnejo prositi, če se lahko vrnejo nazaj. Smešno ampak resnično. No to sem opisal, tiste bolj težke primere.