Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
Pol gume se je itak nabral iz asvalta in je ni posmukal....
Res je. Tisti veliki drekci na sredini so ostanki gum, ki so jih na stezi pustili drugi.
To je bila rekreativna vožnja, kjer se med seboj nismo smeli prehitevati, vozili pa smo v petih skupinah, vsak za svojim inštruktorjem. Seveda so se nekateri močno precenili, zato smo za njimi vozili v koloni (mogoče boste presenečeni, ampak to so bili možaki s 50+ leti, sami "hudi" racerji). Dva motorja pred menoj je vozil čiča z bavarskim motociklom s kardanom, ki je bil totalen obup. Na 2/3 ciljne ravnine je nanadoma spustil gas in začel zavirati, tako da je motorist pred mano odvil v desno, jaz pa v levo.
Če bi jaz vozil sam, bi zagotovo peljal hitreje, pa sem bil na dirkališču prvič. Čez ovinke je šlo počasi, tako da je do roba gume ostalo kar precej. Je pa grobniški asfalt res grob, saj sem uspel v slabih 20-ih minutah pregreti gumo. Kar je bolj zanimivo od svaljkov na gumi (na sliki se ne vidi dobro) je barva in stanje gume. Po cca. 10-ih minutah po odpeljani vožnji sem gumo tudi potipal, pa je bila še vedno mehka kot plastelin. Bila je svetleče črne barve in ne sivkasto-črne, kot ponavadi. Kot da bi jo namazal z globinom in spoliral do sijaja.
Drugače pa je bil point rekreativne vožnje v tem, da v varnih pogojih spoznaš obnašanje motocikla pri hitrejši vožnji (meni je na izstopu iz zagrebškega ovinka pri polnem pospeševanju na začetku ciljne ravnine precej opletalo krmilo, pa čeprav sem ga pustil, da "dela" po svoje), v dolgih zavojih preizkusiš countersteering, zaviranje, nagib,..., tako da bi takšno vožnjo priporočil vsakemu ODGOVORNEMU motoristu, ne glede na izkušnje in kilometrino. To nikakor NI bilo dirkanje.