Citroen DS5 HY, Peugeot 3008 HY, oba dizel hibrida s povsem enako tehniko tako da sumim da je bil razvoj skupen, če ne celo PSAjev - to da so jih nehali proizvajat pove dovolj o "superiorni" tehnologiji D+EV.Iz Nizozemske so prav nasprotni podatki, tam je bil tak model močno subvencioniran in zelo dobro prodajan. Tudi verjetno edini dizel PHEV. Zato ima vezo tehnična izvedba. Povsem ločen sklop.
Tukaj potrjujejo tvojo tezo o napaki na obročkih, ki naj bi bila odpravljena v 2017. Torej bi morala biti letnika 2018 in 2019 že brez napak, ali se pojavljajo še kakšne nove?vogel To so stare zgodbe VEA motorjev, odpravljene z vpoklicem pred 2017. D4 je super, D5 ima pa že AdBlue - obvoz. D4 lahko odpreš na moč D5 za 300€. Isto D3 odpreš na 200KM in 450Nm. Bi se pa pred odpiranjem na avtomatskih menjalnikih 2x pozanimal pred posegom, koliko zmore navora avtomatik. Predvsem D2 (ki ga ni v V90) in D3 sta močno zavrta VEA motorja. Še tri tedne imam garancije, potem pa na operacijo
To je bil model D6 v V60, obstajal je do prihoda sedanje generacije (2018). Prav hudo premišljen D6 ni bil, ker so baterijski sklop nametali v prtljažnik. Prtljažnik je bil tako zmanjšan že na mejo neuporabnega, ker prejšnja generacija V60 (jo vozim) že tako ni radodarna s prtljažnim prostorom.Iz Nizozemske so prav nasprotni podatki, tam je bil tak model močno subvencioniran in zelo dobro prodajan. Tudi verjetno edini dizel PHEV. Zato ima vezo tehnična izvedba. Povsem ločen sklop.