Volvo V90 D4/D5

sad

Guru
24. avg 2007
20.497
9.200
113
A se ti s Cliom še nisi dovolj naučil?
Ta zadeva ima turbo, kompresor, čez pa še plugin EV. Malo poklikaj po spletu, pa boš videl, da je to zelo lep nastavek za fajn težave.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.078
799
113
Tu je EV ločen sklop na zadnjih kolesih, to je še kar dobra rešitev, najboljša če mene vprašaš.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

sad

Guru
24. avg 2007
20.497
9.200
113
Nima veze tehnična izvedba. Poklikaj po netu in boš videl koliko težav je s to izvedenko.
Dokler je v garanciji in nisi živčen, ker si skoraj vsak mesec na servisu je ok, ko pa začnejo računi prihajat pa zadeva ni več tako nedolžna.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.078
799
113
Iz Nizozemske so prav nasprotni podatki, tam je bil tak model močno subvencioniran in zelo dobro prodajan. Tudi verjetno edini dizel PHEV. Zato ima vezo tehnična izvedba. Povsem ločen sklop.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.497
9.200
113
Ka te boš s karavanom, to samo še klobuk rabiš.
Sedaj če nimaš terenca, klošariš. Še pred vrtec te je sram se pripeljat, k te vsi dol gledajo in pomilujejo, klošarčka.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Iz Nizozemske so prav nasprotni podatki, tam je bil tak model močno subvencioniran in zelo dobro prodajan. Tudi verjetno edini dizel PHEV. Zato ima vezo tehnična izvedba. Povsem ločen sklop.
Citroen DS5 HY, Peugeot 3008 HY, oba dizel hibrida s povsem enako tehniko tako da sumim da je bil razvoj skupen, če ne celo PSAjev - to da so jih nehali proizvajat pove dovolj o "superiorni" tehnologiji D+EV.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.078
799
113
Imaš obe različice PHEV. Bencin in dizel. Verjetno edini proizvajalec PHEV dizel in povsem ločen sklop. Nisem toliko v teh vodah, bral sem pa le pohvale in mi je malo žal, da se nisem stegnil do D5 PHEV (D87PHEV). Samo zadaj el. pogon 70KM in 200Nm, doseg do 50km. Bonus je, da ga spraviš v mode, kjer se motor ne zažene, dokler ni baterija prazna.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.497
9.200
113
Tega ne poznam, jaz sem pisal striktno o T8, o katerem je bila beseda zgoraj.
Večina težav sicer izhaja iz ICE motorja :). In precej lastnikov ne misli odkupit vozila po poteku lizinga oz. se ga bo rešilo malo pred potekom garancije.
 

vogel

Majstr
1. sep 2007
1.466
227
63
vogel To so stare zgodbe VEA motorjev, odpravljene z vpoklicem pred 2017. D4 je super, D5 ima pa že AdBlue - obvoz. D4 lahko odpreš na moč D5 za 300€. Isto D3 odpreš na 200KM in 450Nm. Bi se pa pred odpiranjem na avtomatskih menjalnikih 2x pozanimal pred posegom, koliko zmore navora avtomatik. Predvsem D2 (ki ga ni v V90) in D3 sta močno zavrta VEA motorja. Še tri tedne imam garancije, potem pa na operacijo :cool:
Tukaj potrjujejo tvojo tezo o napaki na obročkih, ki naj bi bila odpravljena v 2017. Torej bi morala biti letnika 2018 in 2019 že brez napak, ali se pojavljajo še kakšne nove?
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.331
9.717
113
kod Džej-Zija
Iz Nizozemske so prav nasprotni podatki, tam je bil tak model močno subvencioniran in zelo dobro prodajan. Tudi verjetno edini dizel PHEV. Zato ima vezo tehnična izvedba. Povsem ločen sklop.
To je bil model D6 v V60, obstajal je do prihoda sedanje generacije (2018). Prav hudo premišljen D6 ni bil, ker so baterijski sklop nametali v prtljažnik. Prtljažnik je bil tako zmanjšan že na mejo neuporabnega, ker prejšnja generacija V60 (jo vozim) že tako ni radodarna s prtljažnim prostorom.

Btw, Volvo v nove modele dizla sploh več ne vgrajuje, pa tudi ICE nasploh so se namenili iztrebiti v kratkem.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.404
9.154
113
a ni bila takšna ideja, da se jih vozi iz China?

vem da ko odpreš kuferan, je noter cunga lunga rezerva in podobne fore vse v pismenkah...