Volkswagen in glodalci

R0KY

Guru
30. apr 2010
3.830
715
113
Tole temo pisem zato, ker mam rahlo pun kufer VW na bravnicarjevi in njihovga odnosa. Nov polo, dvakrat Check Engine Light, prvic pr 800km, zdej pr 4k. Prvic prpelm, mi tip brez da bi kar kol pogledu rece, to so vam zih misi pogrizle kable. Pogledava, prav da ne vid, recem ok, dejte avto na tester, se prej bom pa posliku motorni prostor. Razlog za napako, seveda nek senzor. Zdele pr 4k spet klicem, zenska na drugi strani, kr pr pelte, uceri smo mel primer glodalcev k so pogrizl kable. Omenim da sem poslikal motorni prostor, in da ni nikjer nobenih pregriznjenih kablo, prav aha aha, no prpelte.

Zdej pa resno vprasanje, v cem je fora da skos te misi forsirajo? SJTV1, mas ti kej vec info, glede na to da si pr koritu? Boste kej izboljsal poprodajno izkusnjo?
 
  • Všeč mi je
Reactions: LeQuack

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.735
5.898
113
Sodelavcu so na Škodi kune požrle skoraj celo hrupno izolacijo pod pokrovom motorja. Ostali so sami fičingi tam kjer so čepi držali izolacijo na pleh. Bio automobili bi jaz temu rekel :D
 
Nazadnje urejeno:

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Zadnje čase je res ogromno škode povzročene s strani glodalcev. Ja, VAG grupo imajo zelo rade, ni pa nobena znamka imuna.

Vsekakor pa je težko bit pameten že po telefonu ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

R0KY

Guru
30. apr 2010
3.830
715
113
Razumem to, ce bi avto stal. Da pa ji povem da se je check engine light prizgal med voznjo v milano in nazaj, se prav 1000km, in potem dobim nazaj, veste, znajo bit glodalci je pa mal too much. In to dvakrat.
 

ksi

Fizikalc
23. avg 2007
167
72
28
Razumem to, ce bi avto stal. Da pa ji povem da se je check engine light prizgal med voznjo v milano in nazaj, se prav 1000km, in potem dobim nazaj, veste, znajo bit glodalci je pa mal too much. In to dvakrat.
Navadi se. T-rock 1 leto svetla lučka za sos. Menjali pol avta, zdaj je ok. Niso pa z glodalci težili.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Razumem to, ce bi avto stal. Da pa ji povem da se je check engine light prizgal med voznjo v milano in nazaj, se prav 1000km, in potem dobim nazaj, veste, znajo bit glodalci je pa mal too much. In to dvakrat.
Drugič jo vprašaj, če ti lahko avto tudi prek telefona popravijo, tako kot strokovno postavijo diagnozo. Da ti ne bo treba izgubljat časa.
Sicer pa komot se ti to zgodi med vožnjo, recimo ni bila čisto požrta in se segreje ali pa jo tresljaji dokončajo.

Ni pa nobene potrebe, da kličeš vse možne znance, ki imajo z VW najmanjšo vezo in njim utrujaš. Če hočeš kaj pametnega narest, napiši pritožbo na uvoznika, pa ne piši pometaču ali snažilki na uvozniku, ampak odgovorni osebi za prodajno mrežo.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.658
113
Še boljši so na Verovškovi ko so kolega prepričevali da ne zna avta peljat ker so mu crkovale turbine in metalo v zasilca...

Potem so hotl zaglumiti da je ecu kriv ker nima originalnega avtoradia :D
 
  • Haha
Reactions: Matey

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.072
113
Tole temo pisem zato, ker mam rahlo pun kufer VW na bravnicarjevi in njihovga odnosa. Nov polo, dvakrat Check Engine Light, prvic pr 800km, zdej pr 4k. Prvic prpelm, mi tip brez da bi kar kol pogledu rece, to so vam zih misi pogrizle kable. Pogledava, prav da ne vid, recem ok, dejte avto na tester, se prej bom pa posliku motorni prostor. Razlog za napako, seveda nek senzor. Zdele pr 4k spet klicem, zenska na drugi strani, kr pr pelte, uceri smo mel primer glodalcev k so pogrizl kable. Omenim da sem poslikal motorni prostor, in da ni nikjer nobenih pregriznjenih kablo, prav aha aha, no prpelte.

Zdej pa resno vprasanje, v cem je fora da skos te misi forsirajo? SJTV1, mas ti kej vec info, glede na to da si pr koritu? Boste kej izboljsal poprodajno izkusnjo?


To imaš bolj ti probleme z dojemanjem "prijaznosti". Po telefonu ti "ponudijo" eno od logičnih rešitev, glede na to da je avto nov je najbrž res težko ugibat kaj bi bilo narobe in zunanji dejavnik (ki je res v tem času najboj aktiven) je pripraven izgovor. S tem ti ne naredijo sivih las že na začetku oz. povedo tako da ne izgubiš zaupanja v avto že prvi dan! Alternativa bi bila da pogleda v računalnik pa ti reče "jah gospod, avto je bil narejen v petek popoldne, kaj pa pričakujete?"!;)

Sam poznam tudi serviserja ki zanalašč nič ne pove kaj bi bilo krivo in dokler ne vidi avta in odkrije napake tudi pisne ne. Večina ljudi takega odnosa ne mara, raje slišijo da je "kriva neka malenkost" pa ga potem serviser po odkrivanju napake počasi pripravi do tega da je/bo strošek ogromen.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.072
113
Potem so hotl zaglumiti da je ecu kriv ker nima originalnega avtoradia :D

Dejansko je pri VAG grupi nekaj časa lahko bil velik probem v napačni vezavi avtoradija ki je delal motnje na "k-liniji". In ja je metalo tudi motor v zasilni program zaradi tega in pa onemogočalo diagnostiko. VAG-COM ima recimo za en kup kod napak pod prvo točko omenjen neoriginalen avtoradio, šele ko ga odstraniš lahko slediš ostalim točkam!:D
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.658
113
Ko mu je dopeesdil odnos pri njoh ga je peljal h kozolcarju in se je porihtalo v prvem tednu....avtoradio je ostal isti...

Po parih letih prodal z skoraj 300k na jug...po kakem letu ga je klical ta ki mu ga je prodal in se zahvalil da boljšega avta še ni imel...

Tolk o strokovnosti oem VAG pocarjev...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

R0KY

Guru
30. apr 2010
3.830
715
113
kako lepo vsi spregledajo, da sem DVAKRAT dobil isto diagnozo, prvic na servisu pri 800km in drugic preko telefona pri 4k km. Normalen odnos bi bil, pripelte avto, vzamte nadomestnga, vas poklicemo ko kaj zvemo, oz nekaj kar v slo se noben ni slisu, v tujini pa je nekaj normalnega - kje lahko poberemo avto?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Dualis

R0KY

Guru
30. apr 2010
3.830
715
113
Drugič jo vprašaj, če ti lahko avto tudi prek telefona popravijo, tako kot strokovno postavijo diagnozo. Da ti ne bo treba izgubljat časa.
Sicer pa komot se ti to zgodi med vožnjo, recimo ni bila čisto požrta in se segreje ali pa jo tresljaji dokončajo.

v analognih casih mogoce, v digitalnih pa ne.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.072
113
kako lepo vsi spregledajo, da sem DVAKRAT dobil isto diagnozo, prvic na servisu pri 800km in drugic preko telefona pri 4k km. Normalen odnos bi bil, pripelte avto, vzamte nadomestnga, vas poklicemo ko kaj zvemo, oz nekaj kar v slo se noben ni slisu, v tujini pa je nekaj normalnega - kje lahko poberemo avto?

A ti niso vsakič rekli da pripelji na servis in če bi bilo kaj silno narobe bi ti ponudili nadomestni avto. Tiste bele miši ti prodajo usput, dela na sprejmni pisarni kakšna dobra miška pa se tako izraža! ;)

Aja, a nimaš pri VWju brezplačne asistence? Sploh ne vem kaj sekiraš servis, kličeš na brezplačno številko asistence pa zahtevaš da ti pripeljejo nadomestno vozilo in tvojega odpeljejo na servis pa naj se tam ukvarjajo z miškami in ostalim.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.739
15.786
113
Mogoče so pa miške krive zato, da bi zavarovalnica krila škodo....

Zavarovalnica IMHO niti približno ne bo krila škode "zaradi glodalcev" kar tako ne lepe oči brez dejanskega dokaza, da so krivi glodalci tako da ta scenarij pomoje ni najbolj verjeten. Bi bilo treba pokazat kak preglodan kabl ali dva in to ne tako ležečega na pultu ampak tako, da je jasno kam spada. Drugače bi lahko imeli par takih kablov za več primerov ko bi v bistvu senzorji hecal lastnika problematičnega vozila :D
 

cappy

Guru
8. apr 2010
8.158
4.488
113
Eh polo gre cez pol sveta, tudi kjer se nimajo asfalta. Preverjeno :biceps:
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
Zavarovalnica IMHO niti približno ne bo krila škode "zaradi glodalcev" kar tako ne lepe oči brez dejanskega dokaza, da so krivi glodalci tako da ta scenarij pomoje ni najbolj verjeten. Bi bilo treba pokazat kak preglodan kabl ali dva in to ne tako ležečega na pultu ampak tako, da je jasno kam spada. Drugače bi lahko imeli par takih kablov za več primerov ko bi v bistvu senzorji hecal lastnika problematičnega vozila :D
Si predstavlaš ko je dala ena stranka v enem tednu 2x zahtevek za isti kabl na lambda sondi :)
Smo popravli z novo sondo. Pride naslednje jutro da ni vredu, je se vedno napaka. Glej ga zlomka nova požrta na istem mestu :) malo so se preko vez potem pogovarjali, da so 2 odobrili :)
 
  • Haha
Reactions: Matey