Slednje je pa res butasto.
Še pri Priusu, ki ima ene 5 računalnikov noter po celem avtu, izgubiš samo nastavitve na avto radiu, uro in pa avtomatsko zapiranje šipe pri vozniku. Prvo in drugo se je rešilo z nastavljanjem, tretje pa s tem, da si ročno zaprl šipo do konca, potem pa že računalnik skalibrira do katere točke lahko zapira in avtomatika je spet nared s samo kratkim pritiskom na gumb za odpiranje/zapiranje šipe.
Tako da ne razumem, kaj se nekateri prioizvajalci gredo. Odklop akumulatorja je namreč nekaj obveznega, ko želiš delat malo resna kleparska dela ali pa recimo dodat kak kos avto elektrike a ala avtoradio, alarmna naprava, bluetooth, ... Da bi moral zaradi tega furat avto s šlep službo na servis, je pa res neumno. Poleg tega, da je neumno avto šlepat na servis zgolj zaradi crknjenega akuja, ki ga povečini lahko sam zamenjaš ali pa kak AMZS mojster.
Ogo
Še pri Priusu, ki ima ene 5 računalnikov noter po celem avtu, izgubiš samo nastavitve na avto radiu, uro in pa avtomatsko zapiranje šipe pri vozniku. Prvo in drugo se je rešilo z nastavljanjem, tretje pa s tem, da si ročno zaprl šipo do konca, potem pa že računalnik skalibrira do katere točke lahko zapira in avtomatika je spet nared s samo kratkim pritiskom na gumb za odpiranje/zapiranje šipe.
Tako da ne razumem, kaj se nekateri prioizvajalci gredo. Odklop akumulatorja je namreč nekaj obveznega, ko želiš delat malo resna kleparska dela ali pa recimo dodat kak kos avto elektrike a ala avtoradio, alarmna naprava, bluetooth, ... Da bi moral zaradi tega furat avto s šlep službo na servis, je pa res neumno. Poleg tega, da je neumno avto šlepat na servis zgolj zaradi crknjenega akuja, ki ga povečini lahko sam zamenjaš ali pa kak AMZS mojster.
Ogo
Nazadnje urejeno: