Vitara 2015

Sonny_Chiba

Majstr
3. dec 2011
1.682
-523
83
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Citat:
Uporabnik Gonzo pravi:
Ima Lada blokado sprednjih in zadnjih koles posebej, kot to imajo nekateri tovornjaki? Če to ima, potem ne more obstat v Vitarinem primeru.
Ima. Blokado obeh, to pomeni, da mora biti hitrost čim nižja in brez zavijanja levo desno. Zdaj pa naprej trobezljajte tisti, ki še niso videli nive od blizu.

In kako vklopiš, še preostali dve blokadi?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.062
5.659
113
Citat:
Uporabnik Sonny_Chiba pravi:
"Pofrišana Niva" ima kar nekaj opreme.

https://www.youtube.com/watch?v=WLCv6a4JS90

Sicer lepi performansi......pogrešam dizel.....a ni od MB 2200D pasal direktno not
sprasujem se.gif


Je bil pa mal WTF....@12:10 avto ganz nov iz salona pa zacvili jermen
bonk.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
ocitno vas zmedejo rocke na tleh pri ladi nivi. da pomagam...

zgornja desna je menjalnik, tasrednja levo je sredinski diff, spodnja reduktor! a ste se cisto touchscreenov razvadili?
grims-1.gif


 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.446
425
83
zadnjo špero vklopiš z ročko, ki na sliki ni vidna in se nahaja spodaj pod ročko reduktorja
grin1.gif
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
če pa pritisneš hkrati vsa stikala za električno odpiranje šip in gumb za klimo pa ti troblja zaigra Katjušo
zmaga.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
smisel te slike in razlage je...?

TOLE!

Citat:
Uporabnik Sonny_Chiba pravi:
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Citat:
Uporabnik Gonzo pravi:
Ima Lada blokado sprednjih in zadnjih koles posebej, kot to imajo nekateri tovornjaki? Če to ima, potem ne more obstat v Vitarinem primeru.
Ima. Blokado obeh, to pomeni, da mora biti hitrost čim nižja in brez zavijanja levo desno. Zdaj pa naprej trobezljajte tisti, ki še niso videli nive od blizu.

In kako vklopiš, še preostali dve blokadi?
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Kje je zdaj reality, da ga še malo podražim s superiornostjo lade?
evil.gif


Pol pa konec heca..Niva je za na njivo- je zastarela, za svoje cajte je pa kar bila stroj. Kar se pa tiče voznih lastnosti po brezpotjih je pa mogoče to, da je imela relativno ozke gume, da ne zaplava tako hitro v dreku ali snegu, pa kratek avto je..ostalo (prenosi) je pa enako ali slabše kot pri primerljivih (dacia ipd)..Če jo imaš, imaš tudi občutek, da je ni škoda in jo priganjaš z obrati v brezpotja, kjer poskakuje kot koza (z blokado sred.dif. seveda)
tongue-1.gif
, s temu pa imaš tudi občutek, da je zmogljivejša kot bolj fensi terenci. Tko.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik miha123 pravi:
Moje vprašanje, je avto tok "butast" da ne zna prenesti v tem primeru na sprednje levo in zadnje desno kolo, ki sta imela oprijem oz je kaj narobe? Kot sem bral in malo gledal filme po youtube drugi brez probleme z istim avtom pridejo po dosti bilj zahteven terenu.

Stvar se imenuje cross axle fenomen in je klasičen problem pri 4x4 vožnji od nekdaj. V bistvu je zelo malo serijskih vozil, ki so sposobna prenest dovolj navora na kolesi v kolikor se dve kolesi dvigneta od tal, sploh ko govorimo o vožnji navzgor v klanec iz mirujočega položaja. V večini primerov se ta fenomen pojavi ko se preveč komot lotiš prečenja klanca ali jarka oz. ti vozilo ne dopušča drugačnega pristopa (bolj direkten kot).

Lock ne pomaga ker samo zaklene sredinski diferencial, ti pa izgubljaš moč na sami osi in bi torej moral imeti zaklep vsaj enega od ostalih dveh diferencialov.

Tako da vozila ki so sposobna tole izvest imajo bodisi mehansko zaporo sprednjega ali/in zadnjega diferenciala, bodisi imajo samozaporni sprednji ali/in zadnji diferencial. Elektronska zapora tu praviloma ni najbolj učinkovita, čeprav pri nekaterih terenskih vozilih bi znala delovat oz. vsaj za silo pomagat.

Večina sodobnih elektronskih zapor diferenciala (torej simulacija delovanja le tega z zavorami) v takem položaju dela čisto OK. Če je klanec strm, je težav več, ampak dosti gasa ponavadi pomaga ...

EDIT: Vidim, da si par postov kasneje to že napisal. Jebiga, večina voznikov si ne upa toliko, kot najbolj šminkarski kvaziterenci sploh zmorejo na terenu. In na koncu so ponavadi problem gume, ne tip pogona.
 
Nazadnje urejeno:

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.532
1.133
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/vYY-M5sdX3M" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Meni dobro izgleda v tem prispevku, koliko v bistvu zmore pogon v Dacii (Nissan) SUV, napram resnim terencem, sploh če se naredi cenovno primerjavo. Soliden pogon. Se že nekaj časa izkazuje...
 

Apis

Zelenc'
20. avg 2014
20
0
1
Dacia res kar dobro gre. Je pa ogromno odvisno od gum. Pa vse te zadeve niso traktorji in moraš računati, da je potrebno kritične situacije če se le da odpeljati z nekaj zaleta, da potem pogon reši ostalo. Prav to pa je voznik Dacie kar pametno uporabljal.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.695
6.714
113
pri taščici
ko smo se lani po zaslugi Škode, avtomagazina SJTV ( in tudi alterja, ki top objavil na alterju) "preganjali " po kros progi v šentvidu pri stični sem močno v dvomih če se upa polovica alterašev tako peljati avto po off road (kot je recmo na zgornjih posnetkih) V stični smo progo za vse udeležnce bolj ali manj najbrž vsi prevozili, pa že takrat marsikdaj nisi videl popolnoma nič pred sabo in si moral zapeljati popolnoma na slepo.
In če imaš kaj odgovornosti do sebe in do avta, potem ti takrat ko greš na slepo malo prpa stisne. Če pogledaš bošno čez okno se sicer marsikdaj veliko vidi, ampak čez havbo pa vidiš samo nebo,
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
Tapravi terenci so itak dizajnirani taki da je voznik utesnjen skrajno levo. Malce cuden obcutek, ampak na terenu je pogled skozi bocno okno dosti bolj uporaben od gledanja naprej!
grims-1.gif


Sicer pa vnuki teh terencev ponujajo sedaj 360 pogled preko kamer od zunaj. Mogoce preseravanje ampak dejansko ena od najbolj uporabnih zadev na "pravem" offroadu.
 

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.577
4.500
113
49
Na sončni strani ALP
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Sicer pa vnuki teh terencev ponujajo sedaj 360 pogled preko kamer od zunaj. Mogoce preseravanje ampak dejansko ena od najbolj uporabnih zadev na "pravem" offroadu.

Elektronika in kamere v novodobnih SUV

 

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.577
4.500
113
49
Na sončni strani ALP
Na začetku tega testa je z Nivo obtičal na enem grebenu s kolesi v zraku.
Verjetno je bolj problem, da je nasedel na grebenu in je zato obtičal?

Nisem poslušal ker mi češčina ni najbolj razumljiva...
smile-1.gif