višja subvencija za električarje?

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Ja pametno, spet se naj financira z davkoplačevalskim denarjem te avte, zakaj pa ne bi proizvajalci dali ceneje pač?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Kakor je meni znano, se subvencije ne financirajo iz davkoplačevalskega denarja, ampak iz emisijskih bonov.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.027
113
Od kod pa pride ta denar? Z lune?
RTV prispevek je davek ali ni davek?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Temu se pač reče lepo zapakiran obvezen prispevek državljanov
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Od kod pa pride ta denar? Z lune?
RTV prispevek je davek ali ni davek?

Ta denar pride od tistih, ki morajo kupiti emisijske kupone zaradi prevelikih emisij in to niso davkoplačevalci, pa če hočeta še tako obrniti.

V bistvu je ravno obratno - s previsokimi emisijami države, država plačuje te previsoke emisije z nakupom emisijskih kuponov in to z davkoplačevalskim denarjem.
Z električnimi vozili in ostalimi okoljskimi spodbudami se zmanjšujejo emisije države in posledično je državi potrebno kupiti manj kuponov, ker je CO2 emisij manj.

Recimo, kupec emisijskih kuponov je tudi npr. TEŠ6, prejemniki tega denarja pa so elektrarne na obnovljive vire, ki se jih postavi s subvencijami denarja kupcev teh kuponov.
 
Nazadnje urejeno:

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.549
435
83
OFF TOPIC: a ni bil lani prispevek na TV o prekupčevanju s temi kuponi, nekaterim posel zaradi le-teh precej cveti?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Obstaja kak seznam vseh tistih, ki morajo kupiti te kupone pri nas?

Če je to TEŠ6, pride itak iz davkoplačevalskega denarja.

Če je firma državna, se napaja iz davkoplačevalskega denarja.

Privat firme pa...ja...imajo svoj denar, ampak je posledično zaradi tega na koncu dražji produkt, ki ga pa kupi potrošnik in se spet zgodba zaključi pri potrošnikih
smile-1.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.027
113
Pa če se boš obrnil okrog riti, to zmeraj plača končni potrošnik. Tudi pri TEŠ 6.
S tem denarjem se subvencionira proizvodnja nekje daleč daleč od tu in omogoča, da proizvajalcu pri prodaji svojega (mogoče povsem nekonkurenčnega) artikla na našem trgu ni treba iti nižje s ceno, da se prilagodi kupni moči potrošnika.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ja, in kako so kupci električnih vozil krivi, da državljani volijo za predstavnike ljudstva, ki nas zadolžijo za izgubarske projekte ala TEŠ6 in da se izgube krije iz davkoplačevalskega denarja?

Poglej, električna vozila, toplotne črpalke, izboljšane izolacije zmanjšujejo izpuste v okolje in posledično so le-ti prejemniki plačnikov emisijskih kuponov - preko subvencij.
Če pa nam državo vodi politika, ki forsira projekte, ki povečujejo izpuste, pa prejemniki niso krivi. Konec koncev bi ti prejemniki lahko bili deležni teh sredstev iz kakšne druge emisijsko potratne države, če bi mi imeli boljšo politiko.

Ampak, jaz vaju razumem. V vajinih očeh bomo mi vedno grdi grdi.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Električni avti podrli zid anonimnosti, trgovci vseeno nezadovoljni

Citat:
Za letos načrtujejo podoben znesek, obenem pa tudi zvišanje posamezne subvencije od tri tisoč do 7.500 evrov na avto. Eko sklad pa jih bo po naših informacijah računal po posebnem ključu. Na temelju razlike v ceni med klasičnim bencinskim in električnim avtom (pri cliu in zoeju ta doseže deset tisoč evrov) bo določil med 45- in 55-odstotno višino subvencije, torej med 4.500 in 5.500 evri, kar pomeni, da bodo polno dobili le kupci dražjih avtov z že vključeno baterijo v ceni avta.

Je komu jasno, kako ta ključ deluje?
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Očitno imajo preveč "doktorjev" zaposlenih, da se lahko zmislijo tak kompliciran (verjetno tudi krivičen) sistem.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Se strinjam. Ko bi bilo veliko preprosteje implementirati, da se električna vozila obdavčuje z nižjo davčno stopnjo in bi bilo to to.
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.908
58
63
Glede onesnaževanja okolja, bi dosegli kar dvojni učinek, če bi tistim, ki imajo naprimer nad 10 let stare dizle, poleg subvencije 5000 evrov, ponudili iz teh preostalih sredstev, odkup teh vozil za izločenje iz prometa.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
10 let stari dizli imajo večinoma manj kot 200.000km, če avto.net pogledam. To se je mašina komaj v redu ulaufala.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Ste malo zaspali, Eko sklad je 26.2. objavil razpis za nepovratna sredstva za nakup električnih vozil:
https://www.ekosklad.si/aktualno/news/newsID=57

Citat:
...za občane pa je na podlagi javnega poziva 39SUB-EVOB16 razpisanih
500.000 EUR nepovratnih sredstev za električna vozila.

Citat:
Višina nepovratne finančne pomoči je odvisna od kategorije vozila in znaša od 3.000
EUR do 7.500 EUR, in sicer:
- 7.500 EUR za novo električno vozilo brez emisij CO2 ali vozilo, predelano na
električni pogon, kategorije M1;
- 4.500 EUR za novo električno vozilo brez emisij CO2 ali vozilo, predelano na
električni pogon, kategorije N1 ali L7e;
- 4.500 EUR za novo priključno (plug-in) hibridno vozilo ali novo vozilo na električni
pogon s podaljševalnikom dosega (range extender), z emisijami CO2 na izpustu
manjšimi od 50 g CO2/km, kategorije M1 ali N1;
- 3.000 EUR za novo električno vozilo brez emisij CO2 ali vozilo, predelano na
električni pogon, kategorije L6e.

Omejitev glede cene vozila in dodeljene subvencije nisem zasledil, tako da kaže da 7.500 EUR velja za vse EV tudi za Zoe. Bo pa treba pohiteti, ker je sredstev samo za ca. 80-90 vozil (odvisno kakšnih).
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.519
894
113
ksz

če vzamemo to subvencijo in izključimo Teslo. Za kateri tak avto bi se odločili. Dnevna vožnja, 50 km