Citat:
Uporabnik stein pravi:
Ja, saj vinjetni sistem je bolj ugoden. Se (upam) vsi strinjamo.
Pa ne že spet...
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Ja, saj vinjetni sistem je bolj ugoden. Se (upam) vsi strinjamo.
Seveda je podal predlog, saj ga matra leto 2014, bo bo moral plačati 2x več dolga kot letos (vendar spet manj v letih za tem).Citat:
Uporabnik nejc111 pravi:
Dars je podal predlog, da bi letna vinjete znašala od 155€ do 195€.
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Ja, saj vinjetni sistem je bolj ugoden. Se (upam) vsi strinjamo.
Citat:
Uporabnik nejc111 pravi:
Dars je podal predlog, da bi letna vinjete znašala od 155€ do 195€.
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Jaz sem še za "hujši" pavšal. Cca. 50€ zraven ob plačilu cestnine pa je, obvezno za vsako vozilo reg. v Slo.
Za tujce pa naprej vinjete pa je. Pa ni nobenih stroškov (še za nalepke ne), kontrolirat moraš veliko manj (samo tujce), ljudi pa pride ceneje.
Če pa ne da 50€ zram pa naj avto proda pa je problem rešen. Za satelitske sisteme bomo pa plačevali miljarde! Samo ne za uporabo AC, ampak sam sistem in napravice.
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Samo njihovih avtocest niso gradili gradbeniki, ki so gradili socialni dialog in nacionalni interes.
http://www.routeonecomms.com/News/article.cfm?recordID=17689Citat:
A study of highway construction costs in eight European countries highlights Austria as the most expensive. The report says that highways in Austria cost €12.87 million/km. The next most expensive country is Hungary at €11.21 million/km, followed by Slovakia at €9.56 million/km and then the Czech Republic at €8.86 million/km. At the other end of the spectrum, costs in Denmark are only €5.89 million/km, in Croatia €6.682 million/km, in Slovenia €7.29 million/km and in Germany €8.24 million/km. Terrain can increase costs significantly and construction of highways in mountainous terrain is most expensive in Germany at €25.99 million/km, followed by Austria with €24.97 million/km, with the Czech Republic, Slovenia and Croatia following in descending order. The costs of mountain highway construction were not collated for Denmark and Hungary due to the largely flat terrain. Construction of motorway bridges costs most, and is particularly expensive in Hungary, followed by Denmark, Germany and the Czech Republic. The lowest bridge costs are in Croatia, ahead of Slovenia and Slovakia. Construction of tunnels is most expensive in the Czech Republic, then in Germany and Hungary.
V Avstriji je 4 krat več avtocest in tudi 4 krat več prebivalcev kot v Sloveniji.Citat:
Uporabnik sass pravi:
mogoče zato, ker imamo več km cest na prebivalca, kot v avstriji?
Bo kar prav, gornji podatki se namreč nanašajo na avtoceste na ravnini.Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Ne verjamem podatku 7mio, ker sem 90%++ siguren, da sem bral 11mio+ za Slovenijo!
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Tako je. Vsak tovornjak naj plača 20 tisočkrat več kot avto. Mislim, da bi hitro odplačali avtoceste.
In tega se tisti majmuni, kateri diktirajo prometno politiko prekleto zavedajo (vsaj upam). Tako da morajo poskrbet, da bodo na drugih stolčkih, ko bodo vinjete ukinjene, ker bo spet morija na cestah.Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
Po uporabi avtocest pomoje tud nebi slo cez. Ker bi se spet promet preusmeril na regionalne, pa smo spet tm k smo bli....