Kako je s tem?
Opažam, da so eni postavljeni tako, da jih je skoraj nemogoče videti.
Na primer v križišču (skica spodaj).
Predpisi, ki sem jih našel, so precej suhoparni:
ZPrCp člen 15 pravi:
Torej glede tega primera na skici. Ko se približuješ, ga ne moreš videti, ker je pravokoten na tvojo smer. Ko si zraven (rdeče pikice na sliki), pa ga ne vidiš, ker je previsok (edino, če bi se ulegel na sovoznikov sedež in gor skozi okno pokukal).
Torej to nikakor ni "dobro vidna", kot predpisuje ZPrCp.
A je to pač slovenski "balkanizem" ali sem kaj spregledal?
En drug primer pa je tak, da dejansko lahko zvoziš tako, da si ves čas za "hrbtom" znaka in ni teorije, da ga vidiš. (ovinek in križišče)
Opažam, da so eni postavljeni tako, da jih je skoraj nemogoče videti.
Na primer v križišču (skica spodaj).
Predpisi, ki sem jih našel, so precej suhoparni:
ZPrCp člen 15 pravi:
Pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah pa v členu 95:Citat:
(stanje javnih cest ter prometne signalizacije in prometne opreme)
(2) Prometna signalizacija in prometna oprema javnih cest mora biti postavljena in označena skladno s predpisi, ki urejajo ceste, in tako, da je dobro vidna. Biti mora redno vzdrževana in ob vsakem uničenju, poškodovanju ali odstranitvi zamenjana, nadomeščena ali ponovno označena.
Citat:
Prometni znak sme biti izjemoma postavljen:
1) na konzolnem nosilcu, če je tako postavljeni znak bolje viden za udeleženca v cestnem prometu;
Torej glede tega primera na skici. Ko se približuješ, ga ne moreš videti, ker je pravokoten na tvojo smer. Ko si zraven (rdeče pikice na sliki), pa ga ne vidiš, ker je previsok (edino, če bi se ulegel na sovoznikov sedež in gor skozi okno pokukal).
Torej to nikakor ni "dobro vidna", kot predpisuje ZPrCp.
A je to pač slovenski "balkanizem" ali sem kaj spregledal?
En drug primer pa je tak, da dejansko lahko zvoziš tako, da si ves čas za "hrbtom" znaka in ni teorije, da ga vidiš. (ovinek in križišče)