Vidnost prometnih znakov

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Kako je s tem?

Opažam, da so eni postavljeni tako, da jih je skoraj nemogoče videti.

Na primer v križišču (skica spodaj).

Predpisi, ki sem jih našel, so precej suhoparni:

ZPrCp člen 15 pravi:

Citat:
(stanje javnih cest ter prometne signalizacije in prometne opreme)

(2) Prometna signalizacija in prometna oprema javnih cest mora biti postavljena in označena skladno s predpisi, ki urejajo ceste, in tako, da je dobro vidna. Biti mora redno vzdrževana in ob vsakem uničenju, poškodovanju ali odstranitvi zamenjana, nadomeščena ali ponovno označena.
Pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah pa v členu 95:

Citat:

Prometni znak sme biti izjemoma postavljen:

1) na konzolnem nosilcu, če je tako postavljeni znak bolje viden za udeleženca v cestnem prometu;

Torej glede tega primera na skici. Ko se približuješ, ga ne moreš videti, ker je pravokoten na tvojo smer. Ko si zraven (rdeče pikice na sliki), pa ga ne vidiš, ker je previsok (edino, če bi se ulegel na sovoznikov sedež in gor skozi okno pokukal).

Torej to nikakor ni "dobro vidna", kot predpisuje ZPrCp.

A je to pač slovenski "balkanizem" ali sem kaj spregledal?

En drug primer pa je tak, da dejansko lahko zvoziš tako, da si ves čas za "hrbtom" znaka in ni teorije, da ga vidiš. (ovinek in križišče)
1509340-prznak.png
 

Priponke

  • 1509340-prznak.png
    1509340-prznak.png
    6 KB · Ogledi: 179

Sergio81

Fizikalc
29. jul 2007
1.651
0
36
V oblakih
Najbrž boš dobil odgovor, da znak je viden, če pa ti pripelješ z neprilagojeno hitrostjo in ga v tistem delčku sekunde tvoje oko ni sposobno zaznati je pač to tvoj problem. Ravno tako kot moram bit sam pri poltovornem vozilu previden na kolesarje, čeprav ga v raznih enosmernih ulicah z bočno ureditvo parkiranja ravno tako z lahkoto spregledam.
Je pa res, da je bilo tudi na območju Ljubljane v zadnjih letih postavljenih cel kup predvsem tistih za cono 30 na enak način.
 

pediater

UDBA
18. jul 2007
11.892
0
36
43
Njavečkrat je tako, da tablo za cono 30 opazim šele ko jo je konec.
jezen.gif


Obvladajo inkasanti, ni kaj.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Torej glede tega primera na skici. Ko se približuješ, ga ne moreš videti, ker je pravokoten na tvojo smer. Ko si zraven (rdeče pikice na sliki), pa ga ne vidiš, ker je previsok (edino, če bi se ulegel na sovoznikov sedež in gor skozi okno pokukal).

Torej to nikakor ni "dobro vidna", kot predpisuje ZPrCp.

A je to pač slovenski "balkanizem" ali sem kaj spregledal?
Na tako mino sem nekoč naletel, na novo postavljen znak za prepoved vožnje (sedaj ga ni več), zakrit s koruzo, malce naprej pa inkasant na preži.
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.130
12
38
Tocno tako je postavljen znak za 30 cono na dunajski pri semaforju za tavelikim petrolom in velja za tiste, ki gredo desno v stransko. Mene bolj zanima kdo oz. kater zakon dovoljuje dve tabli za xy m/km neke cone! Talne oznacbe ali pa v vsako krizisce tablo! Cudno da se sjtv in podobni se niso "spravili" na to podrocje!