Vibracije !!!!!

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.956
6.847
113
pri taščici
Kot vem tudi na summitu ni veliko bolje.
Znanec je imel leto starega rangerja vec kot en mesec pri njih.
Kaj hudica nimajo v evropi enega skladisca? Ce je ze turcija problem.
Ne vem v cem je stos. Pa ke naceloma tudi ne zanima. Ce se med sabo jebajo tudi ok. Jaz bom samo povedal, kar je blo.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi
Uf, ajde senzorji. Ampak šajba. Vozilo ni izpravno, ravno tako kot ti bremze nebi delale. Nezaslišno. Težko sicer govorim ampak, za jajca jih držat, poslovno škodo dokazovat. Ajde da se to zgodi nekem stricu, ki ima fiesto za v šoping, ampak poslovni avto, popolnoma neresno. Ni napaka znamke, ampak servis/uvoznik. Za primerjavo. Na koncu zime sem na svojem felgo zdrobil v udarni jami. Servis mi jo je iz italije potegnil, ker je pri nas ni bilo. Zadeva rešena v 2. dnevih vključno z montažo, novo gumo in optiko.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Uf, ajde senzorji. Ampak šajba. Vozilo ni izpravno, ravno tako kot ti bremze nebi delale. Nezaslišno. Težko sicer govorim ampak, za jajca jih držat, poslovno škodo dokazovat. Ajde da se to zgodi nekem stricu, ki ima fiesto za v šoping, ampak poslovni avto, popolnoma neresno. Ni napaka znamke, ampak servis/uvoznik. Za primerjavo. Na koncu zime sem na svojem felgo zdrobil v udarni jami. Servis mi jo je iz italije potegnil, ker je pri nas ni bilo. Zadeva rešena v 2. dnevih vključno z montažo, novo gumo in optiko.

Zakaj misliš, da ste uporabniki službenih/poslovnih vozil priviligirani nad zasebnimi uporabniki? Imaš možnost strojelomnega zavarovanja, ali pa zahtevaš ob nakupu (in seveda doplačaš) posebno obravnavo z nadomestnim vozilom za vsako minuto servisa.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.476
4.248
113
Glede dobave rezervnih delov je Renault zakon.

No Transporterji od vw pa tudi na naši firmi laufajo BP. Pa Konc koncev še ne original steklo dobiš takoj. Na koncu pred prodajo se gleda na stroške.

Sicer pa pri enem tudi bremze malo škripnejo ampak ni panike bitno da fajn grabijo. Dogaja pa se od zadnjega bremzanja v sili ko je en butl prileto iz stranske pa smo žlajfali iz 100 na 0 da je kar škripalo.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi
Zakaj misliš, da ste uporabniki službenih/poslovnih vozil priviligirani nad zasebnimi uporabniki? Imaš možnost strojelomnega zavarovanja, ali pa zahtevaš ob nakupu (in seveda doplačaš) posebno obravnavo z nadomestnim vozilom za vsako minuto servisa.

Kot prvo nisem uporabnik takega vozila. Vozim sicer službene avte, ampak osebne. Zakaj bi bil priviligirani. zato, ker so avti v osnovi namenjeni biznisu. Ne vem, intervali so daljši, da nisi vsak mesec na servisu, itd. Vglavnem se avto drugače tretira in z njim se dela biznis. Potrošnji material in recimo šipe bi mogle biti na voljo vedno, ne da čakaš en mesec, tudi za neposlovna vozila. To se mi zdi neresno. Zakaj bi imel zavarovano nekaj, kar je naloga servisa/uvoznika?
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Torej se strinjava, da neglede na namen uporabe, bi morali biti "običajni" rezervni deli vedno na zalogi.

Moja znamka ima lager v LJ in Avstriji, praktično vsak del je drugi dan v MB - nazadnje prejšnji teden ena cevka za klimo.

Sem pa tudi jaz imel znamko, za katero je dobava črpalke goriva v času garancije trajala en mesec (iz ZDA), v primeru lastnega plačila (so mi ponudili) pa dva dni iz NL. ;)
 

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi
Dejstvo je da imajo 40 ali kolko dni cajta, da zadevo rešijo. To je njihova zakonska dolžnost. Ampak v duhu poslovne prakse in konkurenčnosti je v njihovovem ( oz. bi moglo biti) interesu da zadevo rešijo čim prej. Špekuliram, ker ne vem. Ampak fordovih tanovih tranzitov v vseh oblikah, ne vem če sem jih videl za prste rok. Vseh ostalih konkurentov je kolikor hočeš pri nas na cesti.. Verjetno z razlogom.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Fordovi Transiti ko pride ven novi model so po večini vedno hit in se jim verjetno hebe za eno Slovenijo z dobavami. Vem pa ne.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.956
6.847
113
pri taščici
Tukaj je sedaj vprasanie ali ti za cas popravila pripada nadomestno vozilo. Ajd v primeru garancije bi ga recimo da zahteval od tistega ki nudi garancijo.
V primeru uveljavljanja skode pa od tistega pri katerem uveljaljavljas skodo (zavarovalnice).
To bi slo najbrz skozi pri AO in Kasku. Pri kombinacijah pa naibrz ne. Kljub temu da imas proizvajalcevo in zavarovalnisko asistenco.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.128
3.185
113
Kolegu je na Sharanu šipa padla dol na voznukovi strani. Rabijo vsaj 1 teden da motorček naročijo ker ga nimajo. Ampak poanta je v tem da motorček dela samo so tako leni da niso niti probali.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
KSZ... vsaka zavarovalnica ponuja zavarovanje za primer izgube dobička, zavarovanje nadomestnega vozila kot dodatno kombinacijo... vse je na dosegu roke, samo zacingljati mora. Vsak se pa sam odloči ali bo to koristil ali ne. In če avto ni vozen (s počeno šipo ni izpraven) se ga preda v servis in koristi nadomestno vozilo... tako da samo jamrat je malo mimo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
KSZ... vsaka zavarovalnica ponuja zavarovanje za primer izgube dobička, zavarovanje nadomestnega vozila kot dodatno kombinacijo... vse je na dosegu roke, samo zacingljati mora. Vsak se pa sam odloči ali bo to koristil ali ne. In če avto ni vozen (s počeno šipo ni izpraven) se ga preda v servis in koristi nadomestno vozilo... tako da samo jamrat je malo mimo.
To je vse res. Lahko pa pri izboru gledaš tudi na to, kateri proizvajalec ima boljšo poprodajno podporo. In če sta recimo dva avtomobila/kombija enaka, pač to lepo prevaga v drugo smer.
Sicer pa glede kombijev: pustimo sedaj prevoznike potnikov, kjer je zadeva standardna. Ampak kar sem imel jaz v delu kombijev, jih je večina bila ''dodelanih'': police, pregrade, itd. Sedaj mi pa najdi nadomestni kombi, ki bo prilagojen tvoji uporabi. Se boš še vedno je... in če to traja 1 mesec je res bolno, da ne morejo dobiti rezervnih delov v tem času.
Poleg tega se tukaj pogovarjamo o prednjem steklu, ki je večinoma potrošni material in ne o neki zadevi, ki praktično nikoli ne crkne.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Kako pa veš kateri proizvajalec ima boljšo poprodajno podporo? Ker nekaj je "rekla kazala", drugo pa realnost.
Načeloma se ve, da bi naj premium znamke imele poprodajo boljše urejeno - kar pa tudi nujno ne drži povsod.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Za to so pa forumi in ''Hanziji''.
Čeprav zadevo je treba jemati s ščepcem soli: ker obstajajo lastniki vozil, ki pod živim soncem ne bodo priznali, da je njihovo vozilo sranje, hkrati pa tudi nekateri, ki za vsako malenkost konkretno pretiravajo.
Recimo post od Hanzija je korekten, ker navaja dejstva. Sem toliko in toliko čakal na prednje steklo. To ti veliko pove o poprodajni podpori.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.899
11.033
113
Edina elegantna opcija je, da boš avto dejansko prodal, najbolje kar istemu trgovcu in vzameš nekaj drugega. Sicer boš nekaj pušnil, ampak s papirji in dokazevanjem itd ne boš prišel daleč,žal. Razen živci bodo šli. Kolega ima podoben problem, menjali vse živo, inšektro potrdil, da dokelr menjavajao na servsiih vse živo, delajo korektno in prav. Tip pa siv ratuje, ker je avto več na servisih. novega ne bo dobil.. Lahko zasebna tožba...ampak jim ga bo na hof postavil pa vzel drug avto. Enga bodo pač potem nategnili. žel tako to gre. Aja, pa nikoli več te znamke zanjga.