veriga VW 1.2 12V 3-valjni

Goran_82

Fizikalc
21. jul 2007
1.540
3
38
Namen imam naredit en malo večji servis, pa me zanima a je pri tem motorju potrebno kako vzdrževanje verige?
Avto je letnik 2002, prevoženih 133k km, tip motorja AZQ

Hvala.
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
...jaz ti lahko samo povem, a mi jo je nekje pri okol 100k km odtrgal
smile-1.gif

Na srečo je bilo pri vžigu in se avto ni premikal. Še večja sreča je bila, da je bil avto v garanciji in je servis kril vse stroške..
Nej pa nebi bili problematični. Pomoje odvisno kdo ga vozi (ta motor je bil moj prvi avto in..no.. ni se ga ravno šparal) Mi je pa dolgo služil
grin1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
je kar pogosto treba menjat verigo pri teh motorjih
Ko pri hladnem zagonu slišiš ropotanje verige veš da bo treba menjat.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Vsi avtomobili z "verigo" imajo predviden interval menjave. Le v glavah ljudi je, da se tega nikoli ne menja in je vecno. Se ketno na 6kg biciklu zamenjas na 2000-5000km.
smile-1.gif
 

trance0

Fizikalc
13. jan 2013
498
51
28
Slovenija
Obstaja pa razlika med avti, pri katerih se veriga menja šele po nekaj sto tisoč prevoženih kilometrih oz. ponavadi cel avto zgnije prej kot veriga, in med avti s TSI, pri katerih se veriga po mojih informacijah večinoma menja po 0-50 tisoč kilometrih.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Tako je... veriga ni servisni del, v zadnjih letih so jih pa proizvajalci tolk že sami zaje***, da je kriza. BMW, VW ipd... kar dolg spisek motorjev.

Če bi bla veriga servisni del, jo BMW npr. ne bi montiral na zadnjo stran vzdolžno montiranga motorja.
wink-1.gif
V Nemčiji je do pred kratkim bil to 2000€ ++ poseg.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Vsi avtomobili z "verigo" imajo predviden interval menjave. Le v glavah ljudi je, da se tega nikoli ne menja in je vecno. Se ketno na 6kg biciklu zamenjas na 2000-5000km.
smile-1.gif

Na shimanu, campa zdrži bistveno dlje.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
seveda zdrži dlje, samo potem menjaš še komplet zobnike ob menjavi verige.
 

jakkaa

Pripravnik
19. mar 2009
352
0
16
ljubljana
Prvi AZQ-ji so mel vodilo verige in napenjalec drugačen, pol so to zamenal in mislm, da veriga pr tem motorju ni več problem, lahko da se je z novejšimi letniki to spremenil... Nekoč, ko je bil to še dokaj nov motor, sem menjal napenjalec in vodilo, ker je veriga 2x preskočila v enem tednu, potem nikoli več...
confused-1.gif
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.928
2.341
113
za šankom
Citat:
Uporabnik ovca pravi:
...jaz ti lahko samo povem, a mi jo je nekje pri okol 100k km odtrgal
smile-1.gif

Na srečo je bilo pri vžigu in se avto ni premikal. Še večja sreča je bila, da je bil avto v garanciji in je servis kril vse stroške..
Nej pa nebi bili problematični. Pomoje odvisno kdo ga vozi (ta motor je bil moj prvi avto in..no.. ni se ga ravno šparal) Mi je pa dolgo služil
grin1.gif

pri nas enako.kilometrov okoli 75k km
 

Goran_82

Fizikalc
21. jul 2007
1.540
3
38
No da malo poročam...na zadnjem servisu se z ketno nismo ukvarjali in danes se je zgodilo....pri zagonu motorja je očitno preskočila veriga. Avto je sedaj pri serviserju, vendar ga zaradi dopusta nima časa popravit pred vikendom. A ima kdo informacijo, kako je z ventili pri tem tipu motorja če preskoči veriga? Je treba sedaj še na kaj pazit, ko se bo to popravljalo?
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.261
3.900
113
Zanimivo. Jaz sem malo preden sem ga prodal spraševal kako je z velikim servisom, pa so rekli na servisu da ima verigo, ki se ne menja. Avto (polo, l.2002) je imel za sabo 150k km.
 

Goran_82

Fizikalc
21. jul 2007
1.540
3
38
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Običajno prekoči izpušna odmična gred za par zobov, ventili ostanejo ok. Ne pa vedno.

Hvala, tako je tudi bilo...izpušna odmična je preskočila za 4 zobe, stika z ventili ni bilo. Novi set verige ima daljše vodilo, ki špana verigo. Upam da bo sedaj mir.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
395
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Goran_82 pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Običajno prekoči izpušna odmična gred za par zobov, ventili ostanejo ok. Ne pa vedno.

Hvala, tako je tudi bilo...izpušna odmična je preskočila za 4 zobe, stika z ventili ni bilo. Novi set verige ima daljše vodilo, ki špana verigo. Upam da bo sedaj mir.
Kakšen pa je bil stroške menjave?
 

Goran_82

Fizikalc
21. jul 2007
1.540
3
38
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik Goran_82 pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Običajno prekoči izpušna odmična gred za par zobov, ventili ostanejo ok. Ne pa vedno.

Hvala, tako je tudi bilo...izpušna odmična je preskočila za 4 zobe, stika z ventili ni bilo. Novi set verige ima daljše vodilo, ki špana verigo. Upam da bo sedaj mir.
Kakšen pa je bil stroške menjave?

Koliko bi stala samo zamenjava verige lahko samo približno predvidevam, ker sem obenem še dal zamenjat vodno pumpo in porihtal komplet zadnje zavore (novi cilindri, obloge, zavorna tekočina,...)...tako da je bil skupni strošek popravila/servisa 350 EUR. Material 230 EUR, delo 120 EUR. Če nebi rihtal še ostalih stvari (vodna pumpa, bremze) bi bil račun zagotovo vsaj 100 EUR nižji.

Sem bil kar pozitivno presenečen, sem navajen večjih stroškov (opel.press)
evil.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
ravno menjali BMY 1.4 TFSI golf 5
turbo+kompresor motor

veriga set 115eur polna cena
 

Goran_82

Fizikalc
21. jul 2007
1.540
3
38
Spet težave z polotom...v prostem teku trese, trokira, obrati nihajo. Med vožnjo pa deluje čist normalno. A imajo ti motorji (AZQ) kakšne znane težave z slabim tesnenjem lopute za zrak ali počenim sesalnik kolektorjem? Ker nekako smo uspeli diagnosticirat, da bi lahko bila težava nekje tukaj. Simptomi so izginili za par sekund, ko je mehanik z nekim sprejem pošprical zunaj po ohišju lopute za zrak oz. v okolici sesalnega kolektorja. Zadeva se sliši točno tako, kot na tem videu:

https://www.youtube.com/watch?v=B2tbTCTY6Lo
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
hmmm, "fovš luft" preko EGR ?
nedavno nazaj sem imel eno hondo 1.8 terenčka - trokiral da je kaj, na gasu pa vse OK.
problem je bil zarustan EGR ventil (da, bencinec je bil)
koliko je tlak ses kolektorja na prostem teku?
 
Nazadnje urejeno:

Goran_82

Fizikalc
21. jul 2007
1.540
3
38
Mislim da je bila težava v zabitem katalizatorju....sem prodal hudiča prejšnji teden.