Veliki servis SEAT Leon II

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Sedaj v začetku maja imam mali servis na 90.000 km in bom reku na servisu, če mi lahko preverijo te saje na turbini - se to da preverit in odstranit?
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.097
139
63
okolica mesta
Citat:
Uporabnik sylver pravi:
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Če ga mrzlega ne tiščiš in vročega ne ugašaš samo vozi in se ne sekiraj
wink-1.gif
.

Na to pa sem izredno pozoren - dokler se avto ne ogreje na 90 stopinj in dokler ne prevozim vsaj 15KM - ga ne tiščim
smile-1.gif

Jast ga ko se segreje na 90 stopinj po 10minutah normalno tišim.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Ogreta voda ni vse, olje se ogreje še kasneje.

Jest sem sicer leona stisnil šele po dveh kam ovžnje po navadni cesti in 10 km avtoceste, ko je ibl že res ogret. Avto sem imel na vit iz 90 na 140 konjev (čip do 110ps modela) in z njim naredil brez menjave turbine ali LMM 170 kkm, novi lastnik pa pomoje dosedaj še vsaj 60km pa tudi brez problema (je moj sodelavec, zato vem).

Kolega je vozil nenavitega 110 ps golfa na kretke relacije in stiskal mrzelga: do 170k je menjal dve turbini in par LMM-jev.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
olje/voda nima neke velike veze, problem je materijal ki mora bit ogret, gibajoči deli so iz različnega materijala in se zato različno raztezajo, olje maze praktično enko če je toplo ali hladno..
jaz sem z mojim naredil 600T z prvo turbino menjal sem 2 LMM
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
hladnega nisem stiskal čez 2T obratov, čeprav vozim nadpovprčno hitro(prehitro) menjam brzine precej hitro ker je avto brezveze terat v obrate če vleče z majhnim gasom odlično,,je pa avto dozivel teranja po nemških avtocestah po več ur skupaj na polni hitrosti.
Kolega ima z službenimi TDiji ca 2MIO km pa je bila menjana samo 1 turbina. Po moje je za odpoved turbine v 90% kriv voznik