Veliki servis SEAT Leon II

Strijc

Pripravnik
10. sep 2007
270
0
16
Vozim Leona letnik 2006 in sem pred velikim servisom (94000 km). Zadnjič sem se ustavil v avtohiši, kjer sem avtomobil kupil... Cena servisa bi naj bila okoli 550 €... Menjava zobatega jarmena + servis. Zdaj pa me zanima ali je res potrebna zamenjava jarmena že pri teh kilometrih??? V servisni knjižici piše da se zobati jarmen preverja pri 90000 in 120000 km... Pri omembi tega vodji avtomehanikov
, mi je le-ta zabrusil, da se to sploh ne preverja oz. da to ni mogoče preveriti....
Bi prosil za kako mnenje oz. če ima kdo kak nasvet, odgovor... Ker 550 € (verjetno še kak evro zraven za delo) mi ni majhen denar trenutno.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.179
9.814
113
Kolikor vem ima VW in Škoda neke pakete za starejša vozila (ravno 5 let se mi zdi, da je meja). Isto bi moralo biti tudi za Seat. Preveri. In če je, pride velik servis nekje cca. 300 EUR z delom vred. Za ta denar pa nimaš sploh kaj razmišljat. Drugače pa pelji na Škoda servis, itak je vse isto sranje
grin1.gif
.
 

Strijc

Pripravnik
10. sep 2007
270
0
16
Za omenjene pakete vem. Saj cena servisa samega bi naj bila okoli 170 €... Razlika do 550€ je zobati jermen + neki napenjalci... Bom se res probal pozanimati še na vw servisu. Za servis bom že dal, bolj me zanima, če je smiselno menjat zobati jermen že pri teh kilometrih...
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.237
1.396
113
menja se na 5 let ali na določeno število prevoženih kilometrov. Vsaj tako je bilo pri VW-ju.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.179
9.814
113
Citat:
Uporabnik bero1 pravi:
Zobatega jermena ne moreš primerjat, tak, da ti je serviser prav rekel.
No ja. Odpreš in vidiš, če je kje napokan ali ''nariban''. Sam sem pri eni gajbici zamenjal šele po 7-ih letih, pa je bilo vse kul. Je pa res, da je tveganje
wink-1.gif
.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.639
2.687
113
še v SLO - ampak komaj
@avtor
Menjas ga po navodilih servis ali ob generalki motorja. Odloci se itak vsak zase (jaz sem se za menjavo pri ca. 100.000 km - sem nekak servisnne intervale "podaljseval").
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.179
9.814
113
Aja, pri jermenih je še ena fora. Če imaš večinoma relacijsko vožnjo potem si morda lahko privoščiš podaljševanje, če se jajcaš zgolj po mestu zna biti že kritično. Je potem bolje, da še prej menjaš. To verjetno tudi v servisni piše, ampak vsi to ''pozabijo'' prebrat
wink-1.gif
.
Poleg tega je pa še druga fora: če voziš agresivno (npr. pedal to the metal, on/off, cukajoče, itd.) to tudi ni ravno blagodejno za jermen. Če pa na drugi strani voziš več ali manj enakomerno potem je spet druga.
Tako da, vsak si bo moral sam odgovorit na te zadeve...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
zdajmoraš najprej za tvoj tip motorja ugotoviti ali imaš servis pri 90 ali 120 tisoč km. Pri tistih kilometrih je najbolje tudi vse skupaj zamenjati.


550 EUR za servis ni veliko. Bo ti pa popoldnaecnaredil še precej ceneje. Seveda menjaš jerman, napenjalce, rolce, mogoče pametno še manšete na rokah (da ne rikne homokinetični zglob..ki je precej dražji...meni je topredlagal privelikem servisu pa sem rekel ne (sicer sem kupil rabljenega z neznanih št. kilometrov)...pa mi je ena manšeta spustila še isto leto..opazil ob koncu zime (menjava gum) takod aje zdaj homokinetični zglob zamnjat..druga pa je šla leto kasneje...k sreči takoj opazil..imaš pa dvojno delo), mogoče razmislek o menjavi sklopke na jermenici alternatorja.

Seveda..če imaš namen avto še nekaj časa vozit..se splača menjat najbolj problematične stvari..pa je potem mir.
 

bero1

Majstr
2. sep 2007
2.916
115
63
mb+ -20km
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Citat:
Uporabnik bero1 pravi:
Zobatega jermena ne moreš primerjat, tak, da ti je serviser prav rekel.
No ja. Odpreš in vidiš, če je kje napokan ali ''nariban''. Sam sem pri eni gajbici zamenjal šele po 7-ih letih, pa je bilo vse kul. Je pa res, da je tveganje
wink-1.gif
.

Jermen je lahko na oko kot nov, pa ti ga lahko vtrga, verjemi.Lahko pa ti tudi gre kakšen španer, katerega pa ne vem kako boš preverjal.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
zdajmoraš najprej za tvoj tip motorja ugotoviti ali imaš servis pri 90 ali 120 tisoč km. Pri tistih kilometrih je najbolje tudi vse skupaj zamenjati.


550 EUR za servis ni veliko. Bo ti pa popoldnaecnaredil še precej ceneje. Seveda menjaš jerman, napenjalce, rolce, mogoče pametno še manšete na rokah (da ne rikne homokinetični zglob..ki je precej dražji...meni je topredlagal privelikem servisu pa sem rekel ne (sicer sem kupil rabljenega z neznanih št. kilometrov)...pa mi je ena manšeta spustila še isto leto..opazil ob koncu zime (menjava gum) takod aje zdaj homokinetični zglob zamnjat..druga pa je šla leto kasneje...k sreči takoj opazil..imaš pa dvojno delo), mogoče razmislek o menjavi sklopke na jermenici alternatorja.

Seveda..če imaš namen avto še nekaj časa vozit..se splača menjat najbolj problematične stvari..pa je potem mir.

Pa še vodno pumpo...
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Tudi sam imam SEAT LEON II oziroma 2008 letnik, motor je 2.0 TDI 140km, prevoženih imam 88.000 KM, v maju imam mali servis.

Veliki servis je za moj avto na 120.000 - preverjeno na 3 uradnih serviserjih. Redni manjši servis pa delam na 15.000 KM.

Za ta mali redni servis plačam povprečno 170 eurov. Delam pa ga 2x letno (ponavadi nekje spomladi in drugega začetek zime).

Vozim se pa vsak dan v službo in domov (skupaj nekaj čez 50 KM) - no včasih se zgodi, da se zapeljemo po službi še morda na kako kavico izven mesta in smo takoj na 70 KM
smile-1.gif


Imam za dizla s tako mašino premalo prevoženih KM/dan? Si naj raje omislim bencinarja? Naj dodam še to, da grem več krat na mesec (povprečno 4x) iz Ljubljane na obalo in nazaj (torej 250 KM v obe smeri x povprečno 4x na mesec = 1000KM).

smile-1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.179
9.814
113
Če ga mrzlega ne tiščiš in vročega ne ugašaš samo vozi in se ne sekiraj
wink-1.gif
.
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Če ga mrzlega ne tiščiš in vročega ne ugašaš samo vozi in se ne sekiraj
wink-1.gif
.

Na to pa sem izredno pozoren - dokler se avto ne ogreje na 90 stopinj in dokler ne prevozim vsaj 15KM - ga ne tiščim
smile-1.gif


Zadnja 2 KM pred domom (torej, predno ugasnem avto) pa ga vozim POD 2000 obrati - s tem mislim, da se mašina počasi ohlajuje ali pač? Ali moram, ko se pripeljem domov, pustiti avto prižgan še vsaj 5 minut, da se mašina ohladi?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.179
9.814
113
Delaj isto in bo vse ok. Pozabi o cakanju 5 min, da se ohladi. Nepotrebno. Morda ce bi ga prej pilil do konca 20 km.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.179
9.814
113
Citat:
Uporabnik sylver pravi:
To je morda 2x na mesec, ko sem na AC, pa še to traja morda 10 sekund največ. vse ostalo je pod 3, 2.5
Vseeno je fajn, da ga parkrat na dan obrneš čez 4 jurčke. Seveda segretega. Tako da se saje in vse lepo spuca. Sicer se baje znajo nabirat saje na turbini, kar pa ni ravno najbolje...