vectra 2004 3,0 diesel

Pongo

Pripravnik
19. jul 2007
644
0
16
Obišči stran
Nekaj jih poznam , ki imajo ta motor, pa so vsi zadovoljni+ni potrebno menjati jermenov(ketna)
grin1.gif


Sicer roke v ogenj jaz ne dam, ker ga nisem nikoli imel, trenutno pa preizkušam VAG-ov 1.9 TDI
aplauz.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
ksz...

Če te zanimajo večlitrski dizli, priporočam 3.0d s propelerjem na havbi... Motor je krasen, po drugi strani pa so avtomatske menjalnike (tak avto kupiti s kvačkalico je greh
uf-1.gif
) delali v GMu in potrebujejo redno vzdrževanje (menjava olja na 100k km), sicer jih nekje pri 250k km vzame hudič...

Kva je zdaj to fantje, menda ja ima tudi VAG koncern kakšen pameten dizel nad dvema litroma?
tongue-1.gif
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Huh, prepričan sem bil, da so to čudo od 3,0 motorja vtikali samo v Signume. Spet nekaj novega.
 

motoristic

Fizikalc
18. avg 2007
1.318
21
38
Ljubljana
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik Pongo pravi:
Drugače se odlično obnese vectra z 2,2 Dti motorjem.
Mnjah, ne bi ravno rekel (rožljanje, poraba, pa tudi ravno imuni na kakšne okvare niso). 1.9 CDTI je pa druga zgodba
cool-1.gif
.

hja jst sem pa slišal, da je pri 1.9 CDTIjih en kup light showov na armaturki (aka motnje v delovanju elektronike).
 

Pongo

Pripravnik
19. jul 2007
644
0
16
Obišči stran
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Kva je zdaj to fantje, menda ja ima tudi VAG koncern kakšen pameten dizel nad dvema litroma?
tongue-1.gif

Poznan mi je 2.5 TDI V6.
Stari motor,ki ima 150 km ni najbolj zanesljiv+drago vzdrževanje, novejsi(nevem ali ima 160 ali 170 km) je pa povsem druga zgodba.
 

torek

Pripravnik
28. okt 2007
269
0
16
3,0dci sem vozil 4 leta, naredil 190.000 km in do takrat ŠE NI crknil. Tako da ni res da kar vsi po vrsti crknejo pri 50kkm. Potem sem ga prodal.
 

scott

Pripravnik
1. sep 2007
405
1
18
Citat:


Poznan mi je 2.5 TDI V6.
Stari motor,ki ima 150 km ni najbolj zanesljiv+drago vzdrževanje, novejsi(nevem ali ima 160 ali 170 km) je pa povsem druga zgodba.
Namest tega so že zdavnaj 2.7 V6 TDI 132 kW in 3.0 V6 TDI 165-177kW. Pa 2.5 R5 TDI PD 128 kW v Tuaregu.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Kaj moraš za light-show... Motor je italijanski (FIAT). Jaz bi se resno čudil, če ne bi bilo light-showa...
evil.gif
 

unfuckable

Pripravnik
18. avg 2007
127
0
16
Jajc od motorja. Ta motor so vgrajevali tudi v Saab 9-5 in redki so ki preživijo veliko kilometrov.
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.348
305
83
39
Ljubljana
Bejž stran od tega motorja 3.0 v6 cdti !

Če kupuješ dizla vzam 2.2 dti 125KM, jz ga mam v omegi ampak na zadnji pogon
smile-1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.431
2.428
113
Kaj pa Renaultovi 3.0 V6 bencinci? 204KM? Kaj je to za ena zadeva? Renault motor ali kakšno drugo sranje zopet z kakšno veliko konstrukcijsko napako? Poraba? Predvsem Avantimi jih imajo not, kar lušten avto na pogled!

Lp
 
Nazadnje urejeno:

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
2.2dti je se vecje sranje. ga ima sodelavc.



Some 2.2 litre DI 16v models thought to use a lot of engine oil, but oil from the 16v heads takes a long time to drain down and dipstick can give a falsely low reading. But engine also seems to have a genuine oil consumption problem. Apparently, the bores were machined with too high a gloss. Running-in oil has been used to attempt a quick fix, has been known to cause other problems. Vauxhall/Opel will not accept liability because it would mean expensive repairs to most 2.0DI and 2.2DI Vauxhall/Opel models. Several pressure groups emerged to try to get Vauxhall/Opel to take responsibility: www.peachorlemon.co.uk

Serious reliability problems of Opel badged version (exactly the same as the Vauxhall) reported by ADAC (the German breakdown organisation) in its 2001 report.

Side bumpstrip trim on rear doors of pre-facelift cars can come into contact with partially opened front doors and become irreperably bent.

8th from Bottom of 100 models for reliability in Auto Express 2002 survey.
hysterical-1.gif


2001-2003 petrol and diesel models imroved to average breakdowns, problems and faults in 2003 Which survey. 1995-2000 petrol and diesel models had highest number of breakdowns, problems and faults in 2003 Which survey. Only 90% of cars up to 2 years old breakdown-free over previous 12 months in 2004 Which? survey. Spring failures now increasing on models built in 1997.
 

cat

Fizikalc
3. sep 2007
915
81
28
Zanimivo branje, še bolj pa je zanimivo da meni enak motor (2.2 DTI) pri skoraj 370.000 ne pije več kot liter olja na servisni interval. Pa generalke še tudi ni bilo. Mogoče pa imam samo srečo...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.431
2.428
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
3.5 V6...
Nissanova zadeva. Tako kot 2.5 bencinc v Koleosu.

Samo moment! Renault ima podatek 3.0, ti pa govoriš o motorjih 2.5 ter 3.5? Nore bit to enaka zadeva samo drugače specificirana ali..?

Lp
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
3.0 24V (V6) je bil v prejšnji generaciji Espace, pa v Safrane, pa v Laguni. Espace 4 in VelSatis pa imata 3.5 V6.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.431
2.428
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
3.0 24V (V6) je bil v prejšnji generaciji Espace, pa v Safrane, pa v Laguni. Espace 4 in VelSatis pa imata 3.5 V6.

Da da to že ampak Renault AVANTIME ima 3.0 V6 204 konje! Letnik 2003 naprimer!

Lp
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Kaj ima pa 2.2dCi veze s to temo? Človek sprašuje o 3.0 dizlu by Isuzu, vgrajenim v ople in Renaulte, potem pa še o 3litrskem (3.5) V6...