Včeraj Višnjegorc ob 23.05...

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Po vrsti...

Mladost je norost, norost pa hitro ubija....

Včeraj, okol 22.45 sem bil na pol poti iz Lj->Ivančna. V lj sem se dobil z eno lušno alterjevko (
roza.gif
.
Skratka, se pripeljem do vzpenjajočega dela Višnjegorskega klanca, vozim cca. 120, prehitim eno mamco. Nato se mi kot z jasnega neba prilepi na rit MB (mogoče SLK
rolleyes-1.gif
and dial 113. Stopim bliže Hondi-1 ata (domžal tablica, po bežnem pogledu, zafira aftoček) pomaga vozniku in mu govori, naj ne joka, da je velik fant. Mene je pa mikal, da bi šu do tega velkega fanta, ter ga zmrcal ko majmuna. Ravno sem avto začel prodajati, pa tole...Pogledam voznika, krvava glava, sovoznik zlomljeno zapest. En pove, da jih je trenutno rešil samo VP, ker drugače bi ble obe glavi razmazane po asfalti. Ok, tle nimam kej za delat, ker če oba jokata, pol ni take krize.
Se odpravim malo višnje in še s enmu voznikom opozarjava na nasrečo. Honda sesuta, streha 100 metrov nižje od avtomobila, prednji desni kolo zabit in zvit. V mislih imam še vedno prokleta hudiča fukjena od italijanov-dirkal do kraja, a da bi se pa kdo ustavu,pa pomagu, to pa ne. [censored] je ***** stisnu, pa ******. Rešilec odpelje voznika ter sovoznika. Pridejo policaji, popišejo, povem še 1x kaj je bilo. Piham (0,00
tongue-1.gif
).
Še prej sm pa imel čas, da sem vseeno stisno 2 fotki sesute Honde. Slike so fotkiču in času primerne
tongue-1.gif


image045.jpg


image046.jpg
 
Nazadnje urejeno:

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
15min si se f00kal s centrirnim obročkom in ne distančnikom...kupi plastične.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.954
-393
113
jah prihod na kraj nesreče ni nikoli prijeten! sploh pa ne, če si ta avto vidu 1min nazaj ko te prehiteva...

važn da ni bilo hujšega!

Kaj je pa VP???
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Citat:
Uporabnik predator pravi:
VP - varnostni pas
wink-1.gif


@msenjur. Prvi pogled na avto res ni bil lep. Že ko sm se izognu avtu in povozu odbijač, sem bil hkrat jezen na voznika (star cca. 25-tm tm), hkrati pa totalno prestrašen, kaj je z njemu. Ker, ko vidš od blizu, kako streha leži cca. 100m stran, na asfaltu pod voznikovim zicom pa nekej tmnega (nevem, kaj kak olje, ali njegova kri), te pa kr mal zmrazi. Res, vseeno sta imela tako srečo, da se jima je življensko izšlo...

Samo upam, da ga je izučilo. Če ne drugega, zaradi stroškov
crazy1.gif
...
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Človeška neumnost nima meja. 99,9% nesreč je posledica čiste neumnosti in objestnosti. Še dobro je, da se ni nekdo fental.
Za povzročitev takšne hude nesreče, bi jaz predpisal padec ohoho razredov pri zavarovanju. Tako pa se gremo socializem, ko nekdo, ki drugemu butne avto na parkirišču spuši na zavarovanju avtomobilske odgovornosti enako kot nekdo, ki naredi orenk nesrečo z 15imi zbitimi avtomobili. Kazen za prekršek ni dovolj, ker se jo pozabi v pol leta. Poznat se mora, da glupan še 10 let plačuje za neumnost. Ker folka se dobra beseda ne prime, le prazna denarnica ima efekt.
 
Nazadnje urejeno:

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Sj je omejitev 110-še preden se začneš vzpenjati v klanec. Sam, kaj ti to pomaga? Tud, če bi bla omejitev 30-narod še vedno gon... In to po mokri cesti
bonk.gif
. Tist ovinek in asfalt je pa qurba... Možno je tud, da ga je robnik zjebal, ko je prehiteval. Možno pa tud, da če bi bil sam (brez obeh IT), da bi mu pa kljub (pre)visoki hitrosti znesl....
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Direkt na vrhu ne. No, lahko,da se že pri vrhu začne. Nevem točno. Vem pa, da je tisti asfalt, ko se začneš spuščati, obupen. To ni en in edini primerk, ko je nekdo ali ob snegu ali ob dežju pikiral na streho...Tko da, ja, 80 je lih en tprav speed, ko še lahko odreagiraš primerno. No, dokaj primerno... povem iz prve roke
grin1.gif


Vsekakor se pa negre v tist ovink 130+ (si upam trdit, da je šu voznik honde, če je imel tako zagretost, kot jo je imel pri vzpenjenju, kar preko 130)...
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
S kolikortoliko izpravnimi gumami in avtom je 100 ob dežju, tudi močnejšem, čisto varna, asfalt so namreč zamenjali pred tremi leti. Pred tem je bila pa kriza po klancu dol.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Škoda ker se ni ubila ta golazen od Italijančkov. Konec koncev sta bila dva, eden spredaj, drugi zadaj. Pomagal pa nihče. Mogoče sta celo pripomogla k nesreči.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.624
208
63
Kranj
A ni to cesta izven naselja, kjer je že samo po sebi 90 max, ob dežju pa največ 80 oziroma po pameti ?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Škoda ker se ni ubila ta golazen od Italijančkov. Konec koncev sta bila dva, eden spredaj, drugi zadaj. Pomagal pa nihče. Mogoče sta celo pripomogla k nesreči.
Mogoče sta ga pa v,es že prehitela in mu ušla in sploh nsita vedela, da je zadaj p....
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.664
1.482
113
"Žlajf iz cca. 80 do konca (avtomatika ), pred mano pa obrnjena Honda, dim se kadi iz mašine."

Ne bi rad pametoval, ker biti priča takšnemu dogodku ni hec, ampak tvojega zgornjega stavka ne razumem... V čem je problem "avtomatike"?
confused-1.gif
Si hotel pojasniti, da imaš avtomatski menjalnik in nisi mogel zavirati s šaltanjem v nižjo prestavo?

Zaviranje v sili se vedno dela brez šaltanja navzdol (v pravem primeru zaviranja v sili niti slučajno nimaš časa misliti na šaltanja, ampak takšnih primerov ni veliko v lajfu, ker se pri večini tudi zaletiš), če imaš ABS pohodiš zavoro (in je ne izpustiš več, da si boš bolje zapomnil, jo drži magari še po tem, ko si se že ustavil) in sklopko hkrati, da ti ne vleče avta naprej še 150 konjev pod havbo. Poleg tega je lahko prehitro šaltanje za več prestav navzdol tudi nevarno, saj lahko kolesa zavrtiš v prazno in izgubiš nadzor nad avtom.

V tvojem primeru, ko zavore nimajo ABSa, pa zaviraš tako, da pohodiš in nato popustiš pedal, ko zavore blokirajo (zavore namreč največ pojemka ustvarijo ravno v trenutku, ko kolo ŠE NE zdrsne), nato spet pohodiš pedal itn. - to ponavljaš čim hitreje (saj ob spuščenem pedalu avto seveda ne zavira več, ti pa se hočeš čimprej ustaviti). Elektronika avtomatskega menjalnika seveda dobi signal iz stikala na zavornem pedalu (ta tudi prižge štop lampe) in vzame vžig motorju, tako da te tudi motor ne vleče več naprej. Zato v tem pogledu avtomatik ni nič slabši od ročnega
zmaga.gif


Če se moraš med zaviranjem brez ABSa tudi umakniti oviri, takrat spustiš zavoro (med zaviranjem brez ABSa te volan ne uboga) in obvoziš oviro, pri tem velja pravilo, da se vedno umikaš na desno. Takšen manever je najbolje povaditi na poligonu, da se naučiš, da se npr. oviri široki za vozni pas AC izogneš s čisto malim primikom volana, recimo za četrt volana. (Ljudje, ki tega niso naučeni v paniki volan obrnejo preveč, pri tem pa zato izgubijo nadzor nad avtom ali samo pikirajo pravokotno v odbojno ograjo.) Priporočam šolo varne vožnje, kjer boš vse to izvedel v teoriji in izvedel v praksi
zmaga.gif