Ker je pogosto debata o tem ali je v okvari loputa, ki odpira dotok zraka v kabino (pa sem se ravno spomnil) ....
to ali deluje ali ne se da dokaj enostavno ugotoviti....odpreš havbo, odstraniš plastiko nad filtrom kabine, potegneš stran filter kabine...in pod njim vidiš 'luknjo' (fi vsaj 10 cm) - kot dotok zraka v kabino. Če greš stisnit tipko za zaprto kroženje zraka bo loputa to odprtino zaprla in ne bo več vidna.
Torej kontrola je enostavna...če se zadeva zapre ob pritisku na tipko (in seveda odpre) potem je vse OK...v kolikor ne trza...imaš problem. Verjetno še malo večjega, če je ostala v 'zaprti' poziciji, ker potem se ti izdatno rosi v kabini....pa verjetno bi se jo dalo ročno umaknit v odprto lego.
(opazil sem zadevo, ko sem šprical izpod havbe (torej od filtra noter) v sesalne reže sredstvo za dezinfekcijo klime...in sem skočil vklopit zaprto kroženje zraka...pa mi je 'luknje' zmanjkalo
)
to ali deluje ali ne se da dokaj enostavno ugotoviti....odpreš havbo, odstraniš plastiko nad filtrom kabine, potegneš stran filter kabine...in pod njim vidiš 'luknjo' (fi vsaj 10 cm) - kot dotok zraka v kabino. Če greš stisnit tipko za zaprto kroženje zraka bo loputa to odprtino zaprla in ne bo več vidna.
Torej kontrola je enostavna...če se zadeva zapre ob pritisku na tipko (in seveda odpre) potem je vse OK...v kolikor ne trza...imaš problem. Verjetno še malo večjega, če je ostala v 'zaprti' poziciji, ker potem se ti izdatno rosi v kabini....pa verjetno bi se jo dalo ročno umaknit v odprto lego.
(opazil sem zadevo, ko sem šprical izpod havbe (torej od filtra noter) v sesalne reže sredstvo za dezinfekcijo klime...in sem skočil vklopit zaprto kroženje zraka...pa mi je 'luknje' zmanjkalo