Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
No eni pa ste res nakladači. Kaj ga zdaj strašite o dragem vzdrževanju? Kaj pa je tako zelo dragega za vzdrževat na tem avtomobilu da slišim? Not bo moral dajat pač olje za PD motorje ki je 2€ dražje kot navadno. Turbina je menjana, z odmičnimi nimajo ti motorji problemov. Torej razen LMM in par ventilčkov je kaj tako kritično dragega?
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Utisevalec, to je popolnoma logično da je avtomobil višjega ranga dražji za vzdrževat. Mislim da takšnih neumnosti ni treba izpostavljat!
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
PS:. Dvomasni vztrajnik da je treba menjat do 250.000km? Kje pa to piše? A ti je predpisano s strani VAG-a? Roke so najbrž že bile menjane, morda celo dvakrat, vprašanje pa kdaj.
Citat:
Uporabnik FuriousG pravi:
Veliki servis bom delal kar sedaj (227k km). Se bom potem bolje počutil, ker brezveze da mi razleti motor zaradi jermena ali šponarja.Kok pa pride približno velik servis za ta motor (pri popoldancu, ker poznam enga super, ki drugače dela na Paulusu v Šk. Loki)?
To govori nekdo, ki Fiata ni v življenju imel. Stilo je moj 3 Fiat (pred tem Tipo 1.4 250.000km in Brava 1.4 trenutno 242.000) in z nobenim ni bilo izrednih stroškov, redni servisi tankaj in vozi. Pri 200k+ km pa itak ima vsak avto že nekaj delov zamenjanih.Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
eni bodo spet napisali da se deli za VAG drazji...vendar kaj ce so drazji na FIATu pa crkne vse.....no saj je ze sam napisal kaj je ze menjal
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
He he imel pri bajti ze vozilo z njihovega koncerna. Poden od podna. Kaj vse je crknilo, ali se odlamalo, rjavelo....ze sam vec nisem mogel verjet da je to mogoce. Da ne omenjam elektrike....