VAG 2.5 V6 TDI motor

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.381
178
63
38
Utiševalec, če bo vse tako kot mora bit, bo vzdrževanje cenejše.
smile-1.gif


Offtopic: Dolžan sem ti še en recept ane?
grin1.gif
Pošljem popoldne!
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
No eni pa ste res nakladači. Kaj ga zdaj strašite o dragem vzdrževanju? Kaj pa je tako zelo dragega za vzdrževat na tem avtomobilu da slišim? Not bo moral dajat pač olje za PD motorje ki je 2€ dražje kot navadno. Turbina je menjana, z odmičnimi nimajo ti motorji problemov. Torej razen LMM in par ventilčkov je kaj tako kritično dragega?
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.381
178
63
38
Veliki servis bom delal kar sedaj (227k km). Se bom potem bolje počutil, ker brezveze da mi razleti motor zaradi jermena ali šponarja.
smile-1.gif
Kok pa pride približno velik servis za ta motor (pri popoldancu, ker poznam enga super, ki drugače dela na Paulusu v Šk. Loki)?
Edina stvar, ki me moti na avtu je smotan dežni senzor, ki briše kakor se mu zljubi!
grin1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
eni bodo spet napisali da se deli za VAG drazji...vendar kaj ce so drazji na FIATu pa crkne vse.....no saj je ze sam napisal kaj je ze menjal
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.147
4.129
113
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
No eni pa ste res nakladači. Kaj ga zdaj strašite o dragem vzdrževanju? Kaj pa je tako zelo dragega za vzdrževat na tem avtomobilu da slišim? Not bo moral dajat pač olje za PD motorje ki je 2€ dražje kot navadno. Turbina je menjana, z odmičnimi nimajo ti motorji problemov. Torej razen LMM in par ventilčkov je kaj tako kritično dragega?

Jst pravim, da je vzdrževanje bilokaterega avta takega razreda dražje kot pa en in pol razred "manjšega" Fiata! Drugače pa, sem že omenil .. roke, LMM, dvomasni vztrajnik, amortizerji, senzor temperature hladilne tekočine, termostat ... (vse to je nekako treba zamenjat pri passatu do 250k km. če je kaj od tega bilo ena skrb manj naslednjih 100k km)
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Utisevalec, to je popolnoma logično da je avtomobil višjega ranga dražji za vzdrževat. Mislim da takšnih neumnosti ni treba izpostavljat!
zmaga.gif


PS:. Dvomasni vztrajnik da je treba menjat do 250.000km? Kje pa to piše? A ti je predpisano s strani VAG-a? Roke so najbrž že bile menjane, morda celo dvakrat, vprašanje pa kdaj.

Lp
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.147
4.129
113
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Utisevalec, to je popolnoma logično da je avtomobil višjega ranga dražji za vzdrževat. Mislim da takšnih neumnosti ni treba izpostavljat!
zmaga.gif

O tem sem govoril!

Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
PS:. Dvomasni vztrajnik da je treba menjat do 250.000km? Kje pa to piše? A ti je predpisano s strani VAG-a? Roke so najbrž že bile menjane, morda celo dvakrat, vprašanje pa kdaj.

Ponavadi gre do teh km, ni nujno .. niti ni nujno da ne crkne že mnogo prej. Glede rok pa je tako, jst jih imam na svojem 12 let starem z 200k km še prve! So bili pa menjani vezni drogovi stablilizatorja ...
 

scott

Pripravnik
1. sep 2007
405
1
18
Citat:
Uporabnik FuriousG pravi:
Veliki servis bom delal kar sedaj (227k km). Se bom potem bolje počutil, ker brezveze da mi razleti motor zaradi jermena ali šponarja.
smile-1.gif
Kok pa pride približno velik servis za ta motor (pri popoldancu, ker poznam enga super, ki drugače dela na Paulusu v Šk. Loki)?

Jaz sem včeraj dal nardit na ženinem Passatu TDI velik servis , l. 2002 PD 74 kW. Klinast jermen+španarji+vsi mikrojermeni+vodna pumpa+vsi filtri+vse tekočine+manšete cca 450 Eur. Pa ni popoldanc, ima vso diagnostiko za VW, je pa z računom in garancijo. Velik? Ne vem.
Ima pa prevoženih 100 K km. Turbina je prva in neslišna, LMM je še prvi, roke so še prve.
Bo vsaj ziher za naslednjih 5 let, boljš kot menjava pod kozolcem.
 

predator

Fizikalc
20. jul 2007
5.141
0
36
Ausland
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
eni bodo spet napisali da se deli za VAG drazji...vendar kaj ce so drazji na FIATu pa crkne vse.....no saj je ze sam napisal kaj je ze menjal
To govori nekdo, ki Fiata ni v življenju imel. Stilo je moj 3 Fiat (pred tem Tipo 1.4 250.000km in Brava 1.4 trenutno 242.000) in z nobenim ni bilo izrednih stroškov, redni servisi tankaj in vozi. Pri 200k+ km pa itak ima vsak avto že nekaj delov zamenjanih.
Trenutno s Stilom narejenih v malo manj kot dveh letih 70.000km in nisem imel nikakršnih problemov.
cheer.gif

Meni je Fiat super in imam z njim same pozitivne izkušnje, kar pa ne pomeni da je the best in da je vse drugo zanič.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
He he imel pri bajti ze vozilo z njihovega koncerna. Poden od podna. Kaj vse je crknilo, ali se odlamalo, rjavelo....ze sam vec nisem mogel verjet da je to mogoce. Da ne omenjam elektrike....
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Jaz nisem mogel verjet ko so Stiloti ven prišli in je kolega nabavil čist novega in dal not pač neko malo jačo feršterkerijo in ko so začeli po pol leta šraufi odpadat sem vedo da to ni ravno to. No tudi on ga je po hitrem postopku prodal. Aja ni bil to edin njegov avtomobil kamor je dal not muziko, nekih težav drugod ni bilo.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Meni je delal 50k km kar sem ga imel popolnoma b.p (edino vztrajnik se je malo oglašal če sem speljeval pri večjih obratih), bil je pa 2003 letnik, naj bi pa bili 01 in 02 res bolj težavni, vsaj tako je bilo meni rečeno pred nakupom, je pa res da se kvaliteta izdelave ne more ravno primerjati z kakšnim nemškim vozom.
zmaga.gif
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.262
339
83
450€? Ful poceni za tavelik servis. Jaz sem dal za velik servis pri 130kkm slabih 900€ takrat (jermen, šponarji, svečke, olje, filtri in ostalo kar spada pri tem servisu, plus nek jermen od avtomatske klime - kompresorja ali nekaj takega, pozabil oz. nisem prav tehničen tip, če se spomnim je mehanik nekaj takega omenjal.
 

Cawo

Fizikalc
Osebje foruma
25. jul 2007
2.867
19
38
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
He he imel pri bajti ze vozilo z njihovega koncerna. Poden od podna. Kaj vse je crknilo, ali se odlamalo, rjavelo....ze sam vec nisem mogel verjet da je to mogoce. Da ne omenjam elektrike....

Pri Fiatu bi še rekel, da se kaj takega lahko zgodi. Znanka ima Lexusa, novega in same probleme z njim. Imela že izredni sestanek pri Lexusu, bomo videli kaj bo.