V Sloveniji krivec zgolj voznik

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Seveda se izgovarjajo na večjo varnost, samo realnost govori svoje.

Amen
wink-1.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Me krešendbutlavt opazuje in grozi. Ampak, ko bom imel enkrat vsega dost, jih boste spet slišal vsi po vrst. Se ne sekiram za ban.

Narobe. Tokrat opazujem Vaginkota in eXhair-a.

@Vaginko, eXhair: Prvi od vaju dveh, ki bo spet začel BMW in podobne fore metat stardecu pod noge, gre v toplice. Že segrevam vodo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.190
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
@all:
V SLO že velja zakon, tudi izvajati se bo začel, da bodo MORALI vsi mladi vozniki pred pridobitvijo pravega vozniškega dovoljenja (torej po 20 letu starosti) tudi OBVEZNO opraviti osnovni tečaj varne vožnje. Kjer bodo, če ne drugega, na lastni koži doživeli, da sploh niso tako super duper vozniki kot mislijo.
Dejansko bi priporočal vsem ,da to opravijo, da sa malo zamislijo kako dejansko ne znajo voziti, sedeti pravilno za volanom, kako niti pod slučajno ne obvladujejo avta na spolzki ali mešani podlagi. MTL je bil, se mi zdi, precej vase prepričan kako je dober, ker se je malo igral z ročno po snegu.... Pa se mi zdi da temu ni bilo ravno tako.
Sicer pa, vsi dinamiki, ki imate 13 pik in več lahko pričakujete poziv pristojnega organa, da boste šli na podoben tečaj za zbijanje pik. Samo tak tečaj potem stane 380 EUR in še 450 EUR kazni, če se ne odzoveš na napotitev...
evil.gif

So bili prejšnjo soboto tam pijančki in dinamiki, ki so mislili kako znajo... Tipo s terencem ni bil sposoben speljati na klancu, mu je avto zdrsnil za 10 metrov... Isto je mislil kako obvlada avto v spolzkih zavojih in pri odnašanju zadka... Malo morgen... Dinamik...
To niso "dinamiki", to so zanič vozniki in pijanci (slednjim te možnsti sploh ne bi smeli dati, ampak za vedno vzeti vozniško).
Za "dinamike", kakršne se tukaj ponavadi pljuva, se ponavadi izkaže, da nimajo pik, ne plačujejo kazni (ker jim jih ni treba, ne ker bi se švercali) in ne proizvajajo totalk ...

Sicer pa (rahlo popravljen C/P iz mojega latnega posta v drugi temi):
Raziskave so že zdavnaj pokazale, da je v prometu, da je ne glede na vozniško znanje (če je še tako vrhunsko in če je šofer še tako kulturen, umirjen, zakonspoštujoč), 1 od 500 vozniških odločitev napačna. To ne pomei da sledi nesreča, večine teh kiksov itak nihče ne zazna, ker jih je večina povsem nenevarnih. Ampak če je ta 1 od 500 slučajno na nezavarovanem želežniškem prehodu, pri prehitevanju, pred zaj... ovinkom ..., se vse skupaj lahko tragično konča (ni pa nujno). Po domače to pomeni, da je seveda čisto mogoče, da hitrost, razdaljo ali položaj drugih vozil nenamerno in ne da bi se tega zavedal narobe oceni sicer čisto OK in zelo varen šofer, in zaradi tega umre - pa še kdo z njim.

Ali drugače: napake se bodo vedno dogajale, naloga države je, da tudi z infrastrukturo poskrbi, da so posledice čim manjše - ne pa kot pri nas, ko se celo državne ustanove hvalijo (SPV pa iz tega naredi celo reklamno kampanjo), da je vozniška napaka kaznovana s smrtjo ...
bonk.gif
 
Nazadnje urejeno:

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Vsi delajo napake. Samo nekateri pač tisočkrat pogosteje. Recimo dinamiki, brez smerokazov, prehitevanji po odstavnem pasu in še kakšno neumnostjo. In ko to počno pri visokih hitrostih, so riziki še večji, kot ko na pol slep star ded vozi pred vrtcem 30 km/h.

Ogo
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.190
1.197
113
www.adriamedia.si
Res je. Ampak v Sloveniji se inštitucije (in seveda nekateri tu na forumu) obnašajo, kot da so vsi, ki delajo napake, norci za volanom. Pa niso. A ravno tako umirajo (ali ostanejo invalidi .ai so hudo poškodovani in dolgo okrevajo), ker država raje vlaga v Patrie in SPV kot v boljše, varnejše ceste in avtomobile.
 

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
Ironija našega zakona je, da nekdo pri hitrosti 50km/h-60km/h (in omejitvi 90km/h) v zelo spolzkem ovinku zleti s ceste in faše 9pik+400€ kazni.
bonk.gif


Kriv je seveda sam, ker je prinorel v ovinek z malo več kot polovično hitrostjo, s katero bi max zakonsko lahko pripeljal v ta ovinek. In kriv je ravno tako, kot ostali 2-3 vozniki/teden, ki tam ze leta letijo ven s ceste. Obcina obljublja preplastitev ze leta, pa seveda ni nic iz tega.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Tehle 9 pik + 400 EUR je res bolanih. In samo potrjujeje to, da je sistem napravljen za pumpanje denarja iz ljudi in ne za varnost.

Ogo
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
@all:
In dokler si boste (bomo) stali na diametralno nasprotnih bregovih bo stanje takršno kakršno je. Prvo je treba pomesti pred lastnim pragom in pospraviti lastno podstrešje, potem gremo lahko kazati na soseda, kakšno ima. In ko se bodo (bomo) posamezniki naučili, da red mora biti (včasih so rekli da je bolje imeti slab red kot pa ga ne imeti) potem verjemite, tudi država ne bo na ta račun več toliko kasirala. Dokler pa se nekateri še javno hvalite po forumih kaj in kje to počnete... Ko se bomo (boste) vsi držali do km natanko omejitve plavčki ne bodo več videli smisla kasiranja, ker bo to izguba časa. Prav tako, ko se bomo (boste) vsi držali predpisov... Dokler pa se posamezniki sprašujejo v smisel omejitve ali pa si celo drznejo zakon in pravico vzeti v svoje roke bo pač tako kot je (kadija tuži, kadija sudi).
Pravim, ko se bomo slovenceljni socializirali in opustili balkanske navade bo tudi potreba po represiji manjša.
Amen.
Off.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Tehle 9 pik + 400 EUR je res bolanih. In samo potrjujeje to, da je sistem napravljen za pumpanje denarja iz ljudi in ne za varnost.

Ogo
Moje mnenje je, da si to kazen prej zasluži tisti, ki je zletel s ceste, kot pa en pijanec, ki je tam tisti ovinek speljal lepo po svojem pasu z prilagojeno hitrostjo.
Dinamik je že dokazal, da ne obvlada vozila in je ŽE povzročil nesrečo in je zgolj sluæaj, da ni blo pešcev v bližini, medtem ko se za pijanega šteje, da bi pa mogoče lahko zletel ven v pešce, ampak zaenkrat je bil še čisto lepo na svojem pasu. (kaznovan pa kot da bi že zletel s ceste ali še huje)
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Pravim, ko se bomo slovenceljni socializirali in opustili balkanske navade bo tudi potreba po represiji manjša.
.
Tud represija ima balkanske navade, kaj ko bi začeli stvari urejat pri njih?
Pa verjemi, ko bomo vsi lepo vozili natančno po omejitvah, bo represija te omejitve spremenila, otežila izvajanje, povečala kazni, njihova norma bo ostala ista. Sicer pa kolk morajo pokasirat, državni zbor določi ob sprejetju predloga proračuna. Tko da kar sanjaj, da če bomo vozili po predpisih da plavčki ne bodo videli smisel kasiranja :) Že vnaprej je določeno, koliko morajo pobrat, na tak ali drug način:)). Itak pa je velika večina kazni pobrana za čisto nepomembne prekrške, ki ne vplivajo na prometno varnost. Po balkansko bi rekel.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.190
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
@all:
In dokler si boste (bomo) stali na diametralno nasprotnih bregovih bo stanje takršno kakršno je. Prvo je treba pomesti pred lastnim pragom in pospraviti lastno podstrešje, potem gremo lahko kazati na soseda, kakšno ima. In ko se bodo (bomo) posamezniki naučili, da red mora biti (včasih so rekli da je bolje imeti slab red kot pa ga ne imeti) potem verjemite, tudi država ne bo na ta račun več toliko kasirala. Dokler pa se nekateri še javno hvalite po forumih kaj in kje to počnete... Ko se bomo (boste) vsi držali do km natanko omejitve plavčki ne bodo več videli smisla kasiranja, ker bo to izguba časa. Prav tako, ko se bomo (boste) vsi držali predpisov... Dokler pa se posamezniki sprašujejo v smisel omejitve ali pa si celo drznejo zakon in pravico vzeti v svoje roke bo pač tako kot je (kadija tuži, kadija sudi).
Pravim, ko se bomo slovenceljni socializirali in opustili balkanske navade bo tudi potreba po represiji manjša.
Amen.
Off.

Ne gre za pospravljanje podstrešja, Balkan in podobno. Gre za enostavno dejstvo, da imamo pravzaprav (poenostavljeno) dva tipa voznikov: normalne, varne, zakonspoštujoče voznike in na drugi strani divjake. Da je pri slednjih represija potrebna in to huda, je jasno. Ampak cel naš sistem je naštiman le nanje - da je pa v prometu polovica takih, ki v to kategorijo ne sodijo, ampak sodijo v prvo kategorijo, pa sistem pozablja in takšni po nepotrebnem umirajo.
Sicer pa tudi divjaki umirajo po nepotrebnem - a ne bi bilo bolje, da bi preživeli in plačali za svoje grehe, kot da umrejo, pa je z njimi sam strošek. Pa umrejo samo zato recimo, ker cestni "strokovnjaki" (navednice so tu namerno, ker so to pač bedaki) ne znajo postavit ograj, popravit ceste ipd. In policaji jih za to ne kaznujejo (pa bi jih lahko). Zakaj modri ne pišejo položnic odgovornim na cestnih podjetjih za slabo vzdrževane ceste,m ki ne izpolnjujejo tehničnih zahtev, ki jih postavlja zakon in podzakonski predpisi???
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Gre za enostavno dejstvo, da imamo pravzaprav (poenostavljeno) dva tipa voznikov: normalne, varne, zakonspoštujoče voznike in na drugi strani divjake. Da je pri slednjih represija potrebna in to huda, je jasno. Ampak cel naš sistem je naštiman le nanje - da je pa v prometu polovica takih, ki v to kategorijo ne sodijo, ampak sodijo v prvo kategorijo, pa sistem pozablja in takšni po nepotrebnem umirajo.
Napačno. Ja, imamo dva tipa voznikov, ampak noben ni brez greha. Vsi delamo prekrške, eni nepomembne in redkeje drugi hujše in pogosteje. Sistem pa ni naštiman proti divjakom, ampak je naštiman da čimveč pokasira, to pa je predvsem proti tistim voznikom, ki malenkostno kršijo predpise - takšnih je namreč največ in od takih se največ pokasira.
Strojanovi bodo še naprej vozili neregistrirana vozila brez izpita, divjali...., policaji jim vzet nimajo kaj, v zapor jih pa tud ne stlačijo, saj bi država imela s tem stroške. Policajem preostane da jih samo lepo prosijo in gledajo proč. Boš pa ti pristal v zaporu, če boš narobe parkiral pa ne boš hotel plačat.

Policaji lovijo tisto množico, ki kak km preveč pripelje takoj za tablo, al pa v nedeljo popoldne ali ponoči pred šolo. Al pa merijo na mestih, kjer je tud vožnja čez omejitev povsem varna. Divjakov pa ne lovijo. Je pa divjaka je precej težje najdt, gotovo je lažje dobit 20 takih, ki malenkostno prekorači hitrost, je nepripet... kot pa divjaka ali pa koga, ki nevarno prehiteva. in od te množice nepomembnih kršiteljev se več denarja lahko pokasira, kot od posameznih hujših kršiteljev.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Napačno. Ja, imamo dva tipa voznikov, ampak noben ni brez greha

na forumu je najmanj eden, ki ne naredi nobenega prekrška pri vožnji!
shocked-1.gif
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
Napačno. Ja, imamo dva tipa voznikov, ampak noben ni brez greha

na forumu je najmanj eden, ki ne naredi nobenega prekrška pri vožnji!
shocked-1.gif
Taki, ki prekrške delajo nevede so še najbolj nevarni.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.213
1.384
113
Citat:
Uporabnik poldo pravi:
Skupek zafustriranih norcev ki v tej drzavi kao urejajo prometno problematiko ima rezultat zadnjih 20 let dela edino in samo tale da so kazni dvignili do 10 x visje kot v pravih zahodnih €u drzavah.
Da se tu na tem delu balkana v bistvu vozimo ze spet po makadamskih cestah ki so nam jih stoletje nazaj zgradili Italiani in Avstrici za konjske uprege,to ocitno nikomur ni mar...

In katere so prave zahodne €u države ?

Italija ima skoraj vse kazni večje kot mi. Nemčija ima tudi nekaj kazni večjih kot mi. Tudi Avstrija ima nekaj večjih kazni kot mi. Za iste prekrške se razume. Prav si zadel edino z 10x večjimi kaznimi v teh državah proti našim. Poleg tega v tujini precej hitreje letijo pikice in prepovedi vožnje.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:
Tudi Avstrija ima nekaj večjih kazni kot mi. Za iste prekrške se razume.
Ma kaj, za običajne prekrške (prehitra vožnja, parkiranje.) so kazni v Avstriji precej nižje v Eurih. Kakšne so pa plače v Avstriji?
Pa ne samo to. Tud prometni režim je drugačen. v Avstriji pogosto ni table za naselje na takih mestih, kjer bi pri nas zagotovo bila. Posledično tud omejitev drugačna. Tako da ne morš govorit o istih prekrških. Govori raje o enaki vožnji.

Če si pred dobrimi desetimi leti peljal po naši ulici 65km/h te policaj še ustavil nebi, danes ti gre za isti prekršek 1000€ in izpit.

A se spomniš ko so pred leti štrajkali tovornjakarji, al so samo nameravali. Ker so bile nekatere naše kazni tud 20x višje kto v Nemčiji in drugih zahodnih državah. Po protestu so jih pa lahko znižali.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.190
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Gre za enostavno dejstvo, da imamo pravzaprav (poenostavljeno) dva tipa voznikov: normalne, varne, zakonspoštujoče voznike in na drugi strani divjake. Da je pri slednjih represija potrebna in to huda, je jasno. Ampak cel naš sistem je naštiman le nanje - da je pa v prometu polovica takih, ki v to kategorijo ne sodijo, ampak sodijo v prvo kategorijo, pa sistem pozablja in takšni po nepotrebnem umirajo.
Napačno. Ja, imamo dva tipa voznikov, ampak noben ni brez greha. Vsi delamo prekrške, eni nepomembne in redkeje drugi hujše in pogosteje. Sistem pa ni naštiman proti divjakom, ampak je naštiman da čimveč pokasira, to pa je predvsem proti tistim voznikom, ki malenkostno kršijo predpise - takšnih je namreč največ in od takih se največ pokasira.

Nič napačno, Napisal si enako kot jaz. Eni se trudijo (in večinoma uspevajo) vozit OK - in take je ponavadi pri prekrških dosti opomnit (ali pa dat izjemno majhno kazen), saj je itak njihov namen vozit po predpisih. Drugi (recimo jim divjaki) kršijo predpise namerno in pri njih je treba kaznovati ostro. Ampak pri nas je sistem narejen tako, kot da smo vsi divjaki ...

Podobo je bilo recimo pri zgodbi o bolniških nadomestilih: ker je v Slo določen % ljudi, ki zlorabljajo bolniške, so hoteli te znižati oz. delno omejiti - namesto da bi poskrbeli za učinkovit sistem lovljenja prevarantov in primerne kazni zanje.

Daj naslednjič naprej preberi kaj piše, si vzemi kako minuto za premislek, poskusi si dopovedati, da niso vedno vsi naperjeni proti tebi, potem pa piši odgovore ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.190
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:
Citat:
Uporabnik poldo pravi:
Skupek zafustriranih norcev ki v tej drzavi kao urejajo prometno problematiko ima rezultat zadnjih 20 let dela edino in samo tale da so kazni dvignili do 10 x visje kot v pravih zahodnih €u drzavah.
Da se tu na tem delu balkana v bistvu vozimo ze spet po makadamskih cestah ki so nam jih stoletje nazaj zgradili Italiani in Avstrici za konjske uprege,to ocitno nikomur ni mar...

In katere so prave zahodne €u države ?

Italija ima skoraj vse kazni večje kot mi. Nemčija ima tudi nekaj kazni večjih kot mi. Tudi Avstrija ima nekaj večjih kazni kot mi. Za iste prekrške se razume. Prav si zadel edino z 10x večjimi kaznimi v teh državah proti našim. Poleg tega v tujini precej hitreje letijo pikice in prepovedi vožnje.
Za tiste prekrške, ki so najpogostejši in najmanj nevarni, recimo zmerne prekoračitve hitrosti (na AC tja do 20 ali 30 km/h, recimo, in ekvivalent izven naselja in v naselju) imajo A, D, I, FR, Španija, Portugalska, UK in še kje nižje ali primerljive kazni v absolutni cifri, a (s kako izjemo Portugalske) nižje v primerjavi s standardom.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Za tiste prekrške, ki so najpogostejši in najmanj nevarni, recimo zmerne prekoračitve hitrosti (na AC tja do 20 ali 30 km/h, recimo, in ekvivalent izven naselja in v naselju) imajo A, D, I, FR, Španija, Portugalska, UK in še kje nižje ali primerljive kazni v absolutni cifri, a (s kako izjemo Portugalske) nižje v primerjavi s standardom.

S tem da tudi omejitve niso tako stroge. Tako naprimer v Avstrijo pogosto skozi - pri nas bi rekli naselje ni omejitve, oziroroma je mala omejitev računajoč izven naselja. Pri nas pa pogosti postavijo tablo za naselje, pa nobenih stanovanjskih hiš ni daleč naokoli. Ker če je naselje, je tud višina kazni drugačna- višja, pa policaji več pokasirajo. Ogromno tabel za naselje pri nas sameva na polju, daleč od prve hiše.
 

JustOne

Pripravnik
20. avg 2007
435
24
18
Gorenjska
Tule moram žal potrditi synthmanovo tezo. Sicer vzrok uradno ni bila premajhna varnostnta razdalja,ampak neprilagojena hitrost. Ne dolgo nazaj Praprotnem v Selški dolini. Prišlo je do trčenja dveh vozil, od katerih je eno obstalo prečno na cestišču. Vanj se je zaletel naslednji voznik, ki je pripeljal po cesti. Seveda je dobil kazen (kot da lahko pričakuješ ponoči avto prečno na cestišču za vsakim ovinkom).