V prostem teku padajo obrati...

dijo_porko

mona
6. sep 2007
2.134
70
48
123
...tudi na 0 obratov na minuto. Večino časa pa padejo približno iz malo manj kot 1000 do 500. Na srečo je do sedaj še vsakič vžgal nazaj. Problem je včasih, da avto crkne tudi med normalno vožnjo, brez opozorilnih znamenj. Samo slišim, da motor ne dela več, vse lučke se prižgejo in potem v leru iščem najboljše izogibališče, da avto še enkrat prižem.
Nekaj časa nazaj sem imel probleme s senzorjem na gredi, vendar je bil zamenjan.
Kakšne napake so vse možne?

Avto je v profilu.

Hvala in LP,
 

B81

22. jul 2007
37.603
10.900
113
Kako, saj maf pove računalniku, koliko zraka gre not, slednji na osnovi tega dela mešanico.
To pravim, ker na escortu smo ga menjali kar hitro, potem je bilo pa 150 k km mir s tem.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Kako, saj maf pove računalniku, koliko zraka gre not, slednji na osnovi tega dela mešanico.
To pravim, ker na escortu smo ga menjali kar hitro, potem je bilo pa 150 k km mir s tem.

Res je, ampak avto zaradi MAF senzorja ne crkne. Lahko ga odklopiš, pa bo avto še vedno delal (seveda ne pravilno, ampak delal bo).
 

B81

22. jul 2007
37.603
10.900
113
Aha.
Morda bi bilo za poskusit očistit senzor za prosti tek, ni predrag poskus.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Najbolje je začeti s čiščenjem celotne lopute oz. throttle body-a.
smile-1.gif
 

dijo_porko

mona
6. sep 2007
2.134
70
48
123
A je MAF enako kot LMM? Za to okvaro, bi mi svetila lučka.
Senzor prostega teka: bi ga sumil, če mi avto tudi med vožnjo na višjih obratih ne bi kdaj crknil.
Throttle body je kaj točno?
EMŠO je pa pri tem avtu kar pošten, ima svojih 16 let, tako da že rahlo razmišljam o eliminaciji, ampak se mi je še užitek voziti z njim.
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Kako, saj maf pove računalniku, koliko zraka gre not, slednji na osnovi tega dela mešanico.
To pravim, ker na escortu smo ga menjali kar hitro, potem je bilo pa 150 k km mir s tem.

Res je, ampak avto zaradi MAF senzorja ne crkne. Lahko ga odklopiš, pa bo avto še vedno delal (seveda ne pravilno, ampak delal bo).

A ni bolj odvisno, kaj crkne? Če npr. crkne senzor temperature, avtu ni najlepše, gre pa, če pa crkne senzor pretoka pa avto sploh ne laufa? Enkrat sem ga pozabil nazaj priklopit (sicer oba senzorja) pa se je avto zalaufal pa takoj ugasnil.
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Čudim se, kako je to mogoče, ker meni ni hotel ostat vžgan brez priklopljenega MAF.
Pred mojim MAF je tudi senzor temperature v pokrovu zračnega filtra in brez tega avto sicer "dela", ampak trokira.

Aja, pa skoraj ziher sem, da '93 volvo še nima MAF senzorja, ampak še mehanskega, volumetričnega (VAF).
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Do sedaj je še vsak vžgal, pa sem sprobal na bolj ali manj vseh znamkah/modelih, ki se pri nas vozijo. Možno je, da obstaja kakšna izjema, vsekakor pa mora biti starejši letnik.