V petih urah račun za 64.000 evrov

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:


Tip je naredil tri napake eno za drugo:
1. Pustil je, da mu telefon ukradejo (ampak ok, se zgodi)
2. Nima telefona pod kodo (kod da bi pustl parkiran avto, s ključi v ključavnici)
3. Čakal je celo noč, preden se je spomnil, da bi bilo dobro obvestiti operaterja o kraji

2. nima vsak telefon možnosti kode za lock screen
3. včasih traja preden pogruntaš da so ti ukradli, pa tudi če bi pogruntu v pol ure bi že bilo stroškov za 5000€
 

philips

Guru
Osebje foruma
Administrator
17. avg 2007
9.852
684
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
...

Misliš, da sem krivil koga drugega, razen sebe (naredil sem dve napaki - to je, da nisem vklopil HT INTERNET in to, da sem pozabil, da tablica ne more vedeti, da je priklopljena na AP preko telefona in domneva, da lahko vleče dol podatke neomejeno - kar je tudi storila)?

...

Za naslednjič - tablici lahko poveš da gre za mobilno dostopno točko. V tem primeru ti sigurno ne bi vleklo dol sistemskih posodobitev, pa verjetno tudi posodobitev aplikacij ne. Kaj koli drugega pa je potem že odvisno od same implementacije aplikacije. V ta namen pa obstaja tudi možnost "Restrict background data".

http://www.androidcentral.com/how-tag-wifi-access-points-hotspots-your-android-device
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.365
6.153
113
Citat:
Uporabnik smt pravi:
kako to mislis: preusmerili in potem klicali nanj? v cem je finta?
Ti plačaš par centov za klic do slovenske številke, le-ta pa kliče v kakšno eksotično državo (na klicni center ali storitev, kjer se delijo prihodki). In to naprimer počneš z večjega števila telefonov ali z uporabo programov. Podobno kot takrat, ko promet preusmerijo čez slabo zaščiten asterisk.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.769
6.756
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:


Tip je naredil tri napake eno za drugo:
1. Pustil je, da mu telefon ukradejo (ampak ok, se zgodi)
2. Nima telefona pod kodo (kod da bi pustl parkiran avto, s ključi v ključavnici)
3. Čakal je celo noč, preden se je spomnil, da bi bilo dobro obvestiti operaterja o kraji

2. nima vsak telefon možnosti kode za lock screen
3. včasih traja preden pogruntaš da so ti ukradli, pa tudi če bi pogruntu v pol ure bi že bilo stroškov za 5000€
Zakaj operater ne nudi ”limita” tako kot ga imaš na bančnih karticah?
Naj omogoči stranki nastavitev limita (pa ne preko sms) in po doseženem limitu lahko samo še sprejemaš klice. Za dvig limita pa klic na help desk neko geslo... Ali pa obisk centra, oziroma po pošti ali elektronsko s certifikatom (pa da ga nimaš na gsm, pa geslo zraven nekje napisano)
 

Alko_man

gps navigator
26. avg 2007
972
1
18
"Nepridipravi" je točno vedel, kaj bo delal s telefonom... in to tudi naredil. Seveda na veliko škodo lastnika
frown-1.gif
 

Bastard

Fizikalc
21. feb 2008
1.636
0
36
Fantje so bli "dogovorjeni", da nardiš tak "račun" je edini možno pri nas v naprej dogovorjeno
 

Car

POSTman
4. avg 2007
8.508
1.673
113
56
Planet zemlja
www.posta.si
Ne pametuj preveč. Prepričan sem, da vsaj 60-70% lastnikov pametnih telefonov ne pozna vseh pasti mobilnih operaterjev in pravilne uporabe telefona v tujini. Še posebej so v težavah starejši, čeprav tudi mladina obvlada ponavadi le osnovne funkcije. Pa ne mi sedaj pametovat o tem, da naj pač ne kupujejo takih telefonov.....
 

ahmed

Majstr
23. sep 2007
2.493
120
63
Pomoje mu je blo skoda dnarja cakat na prostega operaterja pri Telekomu, zato je tud caku 5 ur pa vmes frende klicu nej mu pomagajo...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Klic na center za pomoc narocnikom je brezplacen - tudi v tujini.
 

ahmed

Majstr
23. sep 2007
2.493
120
63
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:


Tip je naredil tri napake eno za drugo:
1. Pustil je, da mu telefon ukradejo (ampak ok, se zgodi)
2. Nima telefona pod kodo (kod da bi pustl parkiran avto, s ključi v ključavnici)
3. Čakal je celo noč, preden se je spomnil, da bi bilo dobro obvestiti operaterja o kraji

2. nima vsak telefon možnosti kode za lock screen
3. včasih traja preden pogruntaš da so ti ukradli, pa tudi če bi pogruntu v pol ure bi že bilo stroškov za 5000€
Zakaj operater ne nudi ”limita” tako kot ga imaš na bančnih karticah?
Naj omogoči stranki nastavitev limita (pa ne preko sms) in po doseženem limitu lahko samo še sprejemaš klice. Za dvig limita pa klic na help desk neko geslo... Ali pa obisk centra, oziroma po pošti ali elektronsko s certifikatom (pa da ga nimaš na gsm, pa geslo zraven nekje napisano)

Kakor vem operaterji imajo limito vsaj za prenos podatkov.
 

ahmed

Majstr
23. sep 2007
2.493
120
63
Citat:
Uporabnik Master_of_Disaster pravi:
Bil danes na to temo tudi članek v Delu, tam je omenjeno, da nekateri operaterji v Španiji omogočajo vzpostavitev do 260 klicev istočasno iz istega telefona. Če mene vprašaš za
uf-1.gif
Vodafone,Orange,Telefonica vsi max 5 klicev (conference call)
Se zmer to pomen 40eur/min kar ne pije vode
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Citat:
Uporabnik ahmed pravi:
Pomoje mu je blo skoda dnarja cakat na prostega operaterja pri Telekomu, zato je tud caku 5 ur pa vmes frende klicu nej mu pomagajo...

Sej tole ne igra vloge, sej piše, da so Španci sporočili na Telekom, da se dogaja zloraba ob 7h pa nekaj, ob 8h nekaj, so pa blokirali kartico.

Če prav štekam, so naredili preusmeritev, vzpostavili klic, naredili preusmeritev na novo številko, vzpostavili klic in tako naprej? Torej je bilo hkrati aktivnih veliko klicev, ki so bili presumerjeni na različne številke. Vsaj jaz si tako predstavljam.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.769
6.756
113
pri taščici
Klicane številke (aka plačljive 090) imajo prste v marmeladi. Naj jih malo ”preverijo”. Ker če jaz kličem običajno številko nima klicani nič od tega (finančno). Kdo pa stoji za plačljivo številko se pa tudi najbrž da ugotoviti.
 

ahmed

Majstr
23. sep 2007
2.493
120
63
Ne vem kaj bi pridobili s preusmeritvami, pa se lazji se jih najde pol po klicani stevilki.
Lazje narest konferencni klic na 5 cifer, pa pustit da laufa.
Ampak ce logicno pogledam, je zlo mala verjetnost da je zgubu telefon in ga je nasel ravno tak, ki je hotu kej zasluzit.
Poleg tega ce klices navadne cifre nimas nc od tega kakor da namerno skodo delas uporabniku. razn ce je slo za placljive stevilke.
Dokler ne vidim racuna, ki bi dejansko pokazal za kaj se je slo, je zgolj se ena "senzacionalna" novica, kukr smo jih navajenih
v tem "resnem" casopisu
smile-1.gif
 

Sokol

Pripravnik
4. avg 2007
660
9
18
Dolenjska
Citat:
Uporabnik ahmed pravi:
Ne vem kaj bi pridobili s preusmeritvami, pa se lazji se jih najde pol po klicani stevilki.
Lazje narest konferencni klic na 5 cifer, pa pustit da laufa.
Ampak ce logicno pogledam, je zlo mala verjetnost da je zgubu telefon in ga je nasel ravno tak, ki je hotu kej zasluzit.
Poleg tega ce klices navadne cifre nimas nc od tega kakor da namerno skodo delas uporabniku. razn ce je slo za placljive stevilke.
Dokler ne vidim racuna, ki bi dejansko pokazal za kaj se je slo, je zgolj se ena "senzacionalna" novica, kukr smo jih navajenih
v tem "resnem" casopisu
smile-1.gif

Se popolnoma strinjam. Kdo pa pravi da je vse res. Če to piše v Slovenskih novicah je isto kot da bi v Pavlihovi pratiki. Važno njim je da je senacioanalna novica na prvi strani. Vseh podrobnosti pa ne povejo. Na koncu se bo izkazalo, da je tak račun bil za kakšno podjetje za x številk.
hysterical-1.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
V 90% primerov gre pri takšnih zneskih za to, da je model sodeloval v delitvi profita. Španija je pa znana po teh goljufijah. Tam je to cela organizirana industrija. Španci redno kupujejo tudi slovenske SIM kartice, ponavadi predplačniške in testirajo morebitne luknje v sistemih slovenskih mobilnih operaterjih. Skratka imajo tudi slovenske pomagače.

Poslovni model je pa zelo enostaven. Opravlja se klice na premijske številke, kjer se klici obračunavajo kar na sam klic in ne na trajanje. Recimo 3 EUR na klic. Od teh treh 3 EUR končne cene na klic si recimo 2 EUR vzame ponudnik premijske številke, ki da recimo polovico svojega zaslužjkja - npr 1 EUR tega nekomu, da proži klice. Ta ki proži klice, ima seveda logiko, da svojega računa ne bo nikoli poravnal in bo tako zaslužil.

In seveda se da v nekaj urah sprožiti enormno količino klicev. Sploh, če ti model sam prostovoljno ob obljubi denarja da SIM kartico, ki jo lepo vložiš v SIM box, ki avtomatizirano proži enormno število klicev. Če tuj operater nudi konferenčni klic, kjer se da prožiti veliko število klicev v paraleli, pa še toliko bolj fajn - produktivnost se dvigne za nekajkrat.

Blokade se pa izvedejo z zamudo, ker tuj operater podatke pošilja z zamudo, klici se pa ne avtorizirajo in zaračunavajo on-line. Za slednje je potrebno imeti CAMEL gostovanje, kar pa znižuje pokrivanje na eni strani in povišuje stroške, signalizacija, sistemi za on-line obračun, na drugi strani.

Skratka, PIN na SIM kartici plus PIN za uporabo telefona, reč reši za navadne uporabnike. Telefona ne bo mogoče uporabljati, če gre SIM ven v SIM box, pa je tudi slednja neuporabna.

Samo tukaj je po mojem šlo za nekaj hujšega, nekdo je v zameno za nekaj denarja pač raje sodeloval v čudni raboti. Sedaj ko so ga ujeli in se je zavedel zneska škode, bo pa jeba.