Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Ja in kako boš vedel, če je bil bencin, če pa bencin zgori; ga ni več, ne pusti nobenih sledi. Kako boš vedel, če je napeljava, če pa vsa napeljava zgori in se plastika stopi? Meni se ne zdi nič, samo sprašujem, ker pravijo, da ni bil podtaknjen.
Vedno obstaja opcija da se vzroka ne da dolociti.Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Ja in kako boš vedel, če je bil bencin, če pa bencin zgori; ga ni več, ne pusti nobenih sledi. Kako boš vedel, če je napeljava, če pa vsa napeljava zgori in se plastika stopi? Meni se ne zdi nič, samo sprašujem, ker pravijo, da ni bil podtaknjen.
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Ja in kako boš vedel, če je bil bencin, če pa bencin zgori; ga ni več, ne pusti nobenih sledi. Kako boš vedel, če je napeljava, če pa vsa napeljava zgori in se plastika stopi? Meni se ne zdi nič, samo sprašujem, ker pravijo, da ni bil podtaknjen.
Citat:
Uporabnik Demz pravi:
No, to bo pa ugotovitev ala "mož mi je povedal"
Današnji način gradnje je "skeletno", torej nosilne dele narediš iz jekla (ker je ekonomsko gledano najcenejši), ostalo pa dodaš iz česarkoli, da je le očem všečno.
Če segreješ navadno konstrukcijsko jeklo (S235, S355) na 500 stopinj C , izgubi 1/3 natezne trdnosti. Temperatura 500 C ob požaru je dosežena mimogrede ... ob tej temp. material niti še očitne barve nima.
Zakaj je dovoljeno laikom vsepovprek lajati o raznih "teorijah zarote", ko pa že otroci v osnovni šoli vedo, kako se materiali obnašajo !?