Ustanovitev društva?

pek007

Majstr
8. maj 2007
1.162
344
83
39
Letno porocilo je 42 euru... Al kolk... Tako ali drugace... Kej drugega pa ni na ajpesu?
 

Primzi

Majstr
1. sep 2007
1.064
109
63
Koliko stroskov za drustvo potem minimalno pridelamo?

42 Eur za letno porocilo... se kaj drugega
ali moramo imeti TRR? Koliko to stane?
Koliko stane racunovodkinja, ki bo vse te obeznosti izstavila?

Ali ni nobene poenostavitve, ce gre za povsem neprofitno drustvo?
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
pek007 Smo v Ljubljani, Tiskalnik bi bil Epson Sure Color širine A1

vsi ostali: kaj pa je potem smisel društva, če je vse tako komplicirano. Ali ni bistvo društva, da ga ustanovimo za uresničevanje skupnih interesov. Naš skupni interes je tiskat fotografije velikega formata ko nam to zapaše...

Kaj potrebujemo od birokracije in finančne birokracije za to društvo?
Prihodki bodo: ustanovna članarina in letna članarina
Odhodki bodo: nakup tiskalnika in ključavnice za omaro kjer bo hranjen (v prostoru hišnega sveta) ter plačilo nadomestila za elektriko hišnemu svetu, ter zavarovanje oz podaljšanje garancije.

kaj je smisel drustva? da se uradno lahko organizira razlicne zadeve.

ce je vas skupni interes "le" tiskanje fotografij, potem naredite neko interno kolektivno pogodbo in je. skup vrzete denar vsako leto, kupite printer in potem pofinancirate elektriko in zavarovanje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.982
6.870
113
pri taščici
pek007 Smo v Ljubljani, Tiskalnik bi bil Epson Sure Color širine A1

vsi ostali: kaj pa je potem smisel društva, če je vse tako komplicirano. Ali ni bistvo društva, da ga ustanovimo za uresničevanje skupnih interesov. Naš skupni interes je tiskat fotografije velikega formata ko nam to zapaše...

Kaj potrebujemo od birokracije in finančne birokracije za to društvo?
Prihodki bodo: ustanovna članarina in letna članarina
Odhodki bodo: nakup tiskalnika in ključavnice za omaro kjer bo hranjen (v prostoru hišnega sveta) ter plačilo nadomestila za elektriko hišnemu svetu, ter zavarovanje oz podaljšanje garancije.

kaj je smisel drustva? da se uradno lahko organizira razlicne zadeve.

ce je vas skupni interes "le" tiskanje fotografij, potem naredite neko interno kolektivno pogodbo in je. skup vrzete denar vsako leto, kupite printer in potem pofinancirate elektriko in zavarovanje.
Oni bi imeli printer brez ddv....
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.625
722
113
Dober ducat amaterskih fotografov nas razmišlja o skupnem nakupu A1-foto tiskalnika.
Ideja je, da bil tiskalnik skupna last (kupilo se ga bo iz članarin, ki ki jih vplačamo), imeli bi ga pri enem od nas (ko nekdo prevzame predsedstvo društva, mora poskrbeti za njegovo hranjenje in zavarovanje).


Prvo vprašanje: Ali bi ga lahko kot društvo kupilo brez davka? Kako?

Druga vprašanje: Koliko nas delovanje društva stane? Kaj je pri društvu obvezno (ali mora imati društvo račun, pri kateri banki je najcenejši)?. Kakšno knjigovodstvo rabimo, če so vsi prejemki društva članarine in edini izdatek nakup tiskalnika.

Ali bi bila kaka out of the box še elegantnejša rešitev? Podjetje v kaki državi, kjer ne rabiš kapitala?
Samo ne si zaradi enega tiskalnika na vrat nakopat goro birokracije.

Zmenite se interno vržite denar na kup in to je to.

Vsekakor se boste skregali pri delitvi stroškov potrošnega materiala,
to da bi vsak vstavljal svojega bo namreč hitro nekaj polomilo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in Hanzi

onlyme

Fizikalc
5. apr 2010
875
63
28
Poiščite rajsi najem tiskalnika. Mesečni strošek najema je fiksen, število natisnjenih strani pa si lahko beležite kdo je koliko tiskal in si le to potem razdelite.
Izognete se kompliciranju s črnilom, servisiranju in ostali birokraciji.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.400
2.761
113
Društvo le v primeru, če se mislite prijavljati na kakšne razpise. Drugje ne vidim smisla.
 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.829
1.674
113
Iskajoč brata
Poiščite rajsi najem tiskalnika. Mesečni strošek najema je fiksen, število natisnjenih strani pa si lahko beležite kdo je koliko tiskal in si le to potem razdelite.
Izognete se kompliciranju s črnilom, servisiranju in ostali birokraciji.
To je ena opcija, samo najem.
Če pa želite biti lastniki, lahko pa sklenete servisno pogodbo. Kupite tiskalnik, nato imate tinto, papir in servise " zastonj". Plačuje se pa print.

Kar se tiče samega društva: Jaz bi šel direkt do nekoga, ki je v nekem društvu. Te bo poslal v pravo smer do osebe, ki ti bo v 5 min razložila koliko društvo letno košta....
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.656
9.869
113
40
MB
Sej so mu ze pisali pa noce verjet, kljub temu da zivi v birokraciji ki ima kot privesek drzavo :D
Rabis trr itak, ponekod imas za drustva ceneje al skoz al prvo leto preveri.
Se pravi imas strosek trr + racunovodja, ce pac ne poznas koga, ki ti bo to porihtal.
Se pravi lahko pricakujes 50-500e na leto samo za obratovanje.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.551
2.681
113
Mojih 5 centov:
društva po želji OT se ustanavlja med dobro stoječimi podjetniki, da se "denar kanalizira v lastno potrošnjo" pa je vseeno firmi polni strošek = donacija, reklama,... Firma vloži v "reklamo", člani društva, ki so čisto slučajno družina in prijatelji direktorja/lastnika te firme, pa potem z društvom zadovoljuje svoje potrebe - potujejo, športajo, ...
Za nakup "brez DDV" rabite dovolj močnega in velikega podjetnika, ki ga bo kupil v svoja osnovna sredstva in vam ga "podaril" (po izteku amortizacijske dobe), ali/in dal v simboličen najem.
Za to kar želite vi, je navadno "neformalno združenje" najboljše. Vsedite se skupaj, napišite osnove na papir, vsak se podpiše (če si ne zaupate, date v obliko notarskega zapisa), vržete d'nar na mizo in kupujete, ter trošite. Ko zmanjka €€€ date spet na kup.
Vsak ki printa se vpiše v zvezek + če date malo več, lahko z USB ključkom ali čip kartico delate kontrolo in na podlagi tega obračune.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

kajn

Guru
5. okt 2007
2.829
1.674
113
Iskajoč brata
Se pozanimal pri sodelovki, ki je blagajničarka za lokalno društvo. Imajo prihodke od članarin, 1x letno od občine, 1x letno od prodaje izdelokov iz sejma in izdajo 1 račun na leto. Odhodki so pa: 2x letno izlet, 2x pohod in splošni stroški za obratovanje + banka 6€ na mesec. Letno mora oddati dohodnino preko e-davkov in na ajpes, bilanco izkazov/uspeha.
To je to, sedaj pa je vaša odločitev.... Osebno za printanje ne bi odpiral društva. Če pa imate namen počasne širitve, sodelovanje z občino, da dobite kaj keša, naredite kakšno razstavo, kakšen krožek fotografiranja..... za tako delovanje bi pa odprl društvo.