V bistvu se vidi iz slike pa tudi domnevaš lahko iz podatkov!
Motor je centralni in ima prednosti ki sem jih omenjal prej. Taki motorji z vso opremo (kontroler, senzor navora) stanejo stanejo okoli 300EUR. Skoraj morajo biti vezani na PAS oz. imajo interni senzor navora ker ti vrtijo verigo in s tem tudi pedale, tako da tudi če daš na ročko boš še vedno moral dvigovat noge!
Baterija je skoraj 100% lition (LI-ION) in 500 ciklov je podanih za 80% DOD kar je relano za tk tip baterije. Litionske baterije so dokaj poceni in imajo dokaj veliko kapaciteto glede na maso, so pa relativno "nevarne" (pri mehanski poškodbi, temperaturnem šoku ali pa pri kratkem stiku enostavno zagorijo) in pa zdržijo relativno malo ciklov. Taka baterija (recimo da je 8-10Ah) stane okoli 250-300EUR.
Ciklične AGM (svinec) baterije imajo ponavadi okoli 300 ciklov pri 80% DOD. Lifepo4 (in podobne, jih je več tipov) je top kar je danes dostopno za navadne smrtnike, take baterije imajo ponavadi med 1500-2000 ciklov pri 80% DOD in so zelo varne (zagorijo ne, se samo napihnejo). Cena takih baterij je 50-100% več od LI-ION.
Poleg teh zadev je v Hoferjevem kolesu še par "elektronske" robe ki skupaj ne preseže 50EUR. Sumarno je torej vrednost el. opreme okoli 600-EUR, če štejemo še daj je vse vgrajeno in "out-of-the-box" je torej vrednost suhega kolesa okoli 300EUR. A je kolo toliko vredno ali ne je vprašanje. S stališča tega kar ponuja trg (1000EUR za navadni geared motor v sprednjem pestu) je cena pomojem ugodna. Kolo kot tako je stvar uporabe ampak el. oprema je kar solidna da ne rečem top za to ceno.
Glede dosega, doseg je ponavadi podan za PAS način v z min. nastavitvijo pomoči (ponavadi imajo nastavljive 3 ali 5 stopenj el. pomoči) po ravnem. V realnem svetu to pomeni pol manjši doseg (40km), če je vmes pa še kaj klanca oz. smo zelo leni na pedalih se pa BP tudi ta vrednost razpolovi.