Urb-E

trance0

Fizikalc
13. jan 2013
487
25
28
Slovenija
Te čisto razumem.
wink-1.gif
V tem primeru se boš pač moral zateči k predelavam. Itak za razliko od skuterjev nihče ne kontrolira kakšen motor je vgrajen v kolo. Če pa iščeš zložljivo zadevo za na bus ali vlak, pa sploh nimaš izbire, saj so še zložljiva električna kolesa za moj okus pretežka in prenerodna za tlačenje na javna prevozna sredstva.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Ampak so pa šalabajzarji pri Hoferju (oziroma očitno ciljajo na neosveščene upokojence)...gor dajo vse podatke,razen najbolj bistvenega,torej to,ali je baterija svinčena ali Li-ion?? (kaj pa neka stara mama ve,kaj je to li-ion baterija...).
Glede na število polnilnih ciklov (500) bi rekel,da gre za svinčeno,ker ponavadi so li-ion deklarirane na cca.1.000 do 1.500 ciklov. Nisem pa še nikjer slišal za li-ion baterijo,ki bi imela deklariranih samo 500 polnilnih ciklov...
In če ima svinčeno baterijo,je kolo vsekakor predrago!
Druga stvar je to,da gre očitno za pedalec (torej elektro pogon dela samo,če vrtimo pedale,kakor vidim iz slike),kar ni vedno ravno udobno. tretja stvar pa je,da zavajajo z dosegom,cifra 80 km je zelo relativna...jasno da dosežeš 80 km ali več,če pa moraš itak ves čas poganjat,...po tem principu lahko napišejo tudi doseg 300 km
bonk.gif

Jutri preverim pri njih,kako je z baterijo,in poročam!
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.117
4.088
113
V bistvu se vidi iz slike pa tudi domnevaš lahko iz podatkov!
evil.gif


Motor je centralni in ima prednosti ki sem jih omenjal prej. Taki motorji z vso opremo (kontroler, senzor navora) stanejo stanejo okoli 300EUR. Skoraj morajo biti vezani na PAS oz. imajo interni senzor navora ker ti vrtijo verigo in s tem tudi pedale, tako da tudi če daš na ročko boš še vedno moral dvigovat noge!
grin1.gif


Baterija je skoraj 100% lition (LI-ION) in 500 ciklov je podanih za 80% DOD kar je relano za tk tip baterije. Litionske baterije so dokaj poceni in imajo dokaj veliko kapaciteto glede na maso, so pa relativno "nevarne" (pri mehanski poškodbi, temperaturnem šoku ali pa pri kratkem stiku enostavno zagorijo) in pa zdržijo relativno malo ciklov. Taka baterija (recimo da je 8-10Ah) stane okoli 250-300EUR.

Ciklične AGM (svinec) baterije imajo ponavadi okoli 300 ciklov pri 80% DOD. Lifepo4 (in podobne, jih je več tipov) je top kar je danes dostopno za navadne smrtnike, take baterije imajo ponavadi med 1500-2000 ciklov pri 80% DOD in so zelo varne (zagorijo ne, se samo napihnejo). Cena takih baterij je 50-100% več od LI-ION.

Poleg teh zadev je v Hoferjevem kolesu še par "elektronske" robe ki skupaj ne preseže 50EUR. Sumarno je torej vrednost el. opreme okoli 600-EUR, če štejemo še daj je vse vgrajeno in "out-of-the-box" je torej vrednost suhega kolesa okoli 300EUR. A je kolo toliko vredno ali ne je vprašanje. S stališča tega kar ponuja trg (1000EUR za navadni geared motor v sprednjem pestu) je cena pomojem ugodna. Kolo kot tako je stvar uporabe ampak el. oprema je kar solidna da ne rečem top za to ceno.

Glede dosega, doseg je ponavadi podan za PAS način v z min. nastavitvijo pomoči (ponavadi imajo nastavljive 3 ali 5 stopenj el. pomoči) po ravnem. V realnem svetu to pomeni pol manjši doseg (40km), če je vmes pa še kaj klanca oz. smo zelo leni na pedalih se pa BP tudi ta vrednost razpolovi.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Sem uredil, kolikor sem znal, da sem dal določeno vejo v svojo temo, kaj več pa ne vem, če forum omogoča, ali pa ne znam
frown-1.gif
 

philips

Guru
Osebje foruma
Administrator
17. avg 2007
9.855
685
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Sej če premakneš vsa sporočila iz te teme o e-kolesih na splošno v tale topic bo ok!
cheer.gif

Sporočila lahko premakneš le v svojo temo. Združevanje tem ni podprto.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
V Hofru na fužinah imajo na zalogi še en komad električnega kolesa iz njihovega kataloga,če koga zanima....
Sem si ga malo ogledal,kolo deluje zelo močno in kompaktno,baterija je res Li-Ion! Mene osebno moti samo to,da je sistem pogona pedalec,torej da je treba ves čas vrtet pedala,ker je motor povezan z gonilko in ne direktno na kolesu. Če koga to ne moti,je pa sicer verjetno kar dober nakup...
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
urbija spremljam že od kar so zbiral denar za realizacijo (ala kickstarter).
takrat sem bil celo tako zagret, da sem želel kar vplačat:)
pol smo se mal menli po mailih in jih v eu še ni za dobit. Cene so različne, ker imajo različne modele oz bolj dodatke.

Nekdo je omenil, da gre raje peš kot s tem. Rad bi ga videl vsak dan pešačit 5+km v eno smer;)

Men bi bilo to idealno, ker bi se rad znebil trole, vendar ko pa dežuje, pa bi ga lahko vzel seboj na trolo.

Pravo električno kolo je spet problem vreme.

Zložljivi "hibridi" pa mi tudi nekak ne potegnejo. So še vedno "pre"veliki za na trolo vlačit.

Seveda bi potem želel imeti še odstranljivo baterijo.