Realno je 250W moči enakovredno dobremu rekreativnemu kolesarju na max. konstatni moči. V peeku lahko človek spravi iz sebe še precej več, ampak tu govorimo o par sec intervalu. Dolgoročno (par h) pa tudi vrhunski kolesar ne bo dajal 250W na pedala od sebe.
Zato tudi omejitev 250W ker pač to predstavlja referenčno moč kolesarja. Regulativa EUja je še da pogon ni avtonomen kar je po svoje BZ, pa tudi da ima max. hitrost do katere je motor še vključen 25km/h (kar je tudi BZ). Stvari so izpeljane bolj iz namena da se taka kolesa uporablja za po mestu. (ne vem pa zakaj bi bilo e-kolo na ročko za gas bolj nevarno kot pa frčo)
Ko greš na resno kolesarjenje je tako da z 25km/h si ovira, po drugi strani s pedaliranjem lahko vsak rekreativec doseže po ravnini 30-35 km/h konstantne hitrosti. S tem so ti motorčki uporabni samo na klancih ali pa pri speljevanjih.
Ena dražja alternativa ki zadosti zakonu po moči in bo imela dobre perormance za vse potrebe so centralno vgrajeni motorji. Ti motorji so vgrajeni v centralni osi gonilke in dejansko poganjajo verigo, s tem pa je mogoče navor na kolesih upravljat preko menjalnika (torej po ravnini daš v najvišjo prestavo pa bo motor lahko pognal kolo tudi preko 30km/h, v klanec daš pa nižje prestave in bo šlo brez napora). Za te motorje je PAS (motor dela ko pedaliraš drugače ne) že tehnično skoraj nujen.
Glede tega ali skuter ali predelano e-kolo ... skuter ima problem ker je v osnovi pretežak. Tu govorimo o masah 50kg in več, kolo ima pa več kot pol manj. Z 500W DD motorjem dobiš 5kg, dobro je imet še ojačano platišče in močnejše špice kar prinese cca. 1kg več (če ni kolo že v osnovi kakšen gorc/downhiller z močnejšo zasnovo), baterije (li) so cca. 5kg pa še nekaj malenkosti kot so kabli, kontroler ipd. kar doda še 1kg. Skupno torej je prirastek mase cca. 10kg. Vse te komponente se da lepo zakrit v kolo in noben policaj ne bo imel pojma da je kaj nelegalno. Scooter do 25km/h nima smisla ker ni tako komot kot kolo, pa še kakšen izredni tehnični ti upalijo takoj ko te vidijo. Močnejši motorji potem prinesejo večje teže, večje baterije, občutno več denarja. In na koncu si na istem, e-scooter gre 45km/h in ima 50km dosega stane pa 2k eur, e-kolo v lastni režiji stane pa 500EUR in ima podobne performance (v bistvu ker imaš opcijo še polentnega pogona sploh ni primerljivo).
Še računsko, če imaš 48V 500W motor (10-12A kontroler), potem ti bo 10Ah baterijski pack (16 celic, masa cca. 5kg s konektorji in BMSjem) poganjal motor na maximum cca. 1h. Če govorimo o ravnini je povprečna hitrost pri taki konfiguraciji 40km/h, torej je doseg samo na elektriko 40km. Seveda če malenkost pedaliraš se doseg povečuje. Polnjenje 10Ah baterije traja pri optimalnem toku 0.3-0.5C 2-3h, se pa da večino baterij polnit tudi na 1C (torej imaš napolnjeno v 1h). Glede prostora se da na kolo stlačit cca 30Ah baterij brez da bi trpela funkcionalnost, kar je problem je prirastek mase.
Skratka e-kolo z avtonomnim pogonom je dobra alternativa resnemu prevoznemu sredstvu na dveh kolesih. Kar se zakonov tiče pa zaenkrat še ni skrbi da bodo padali izredni tehnični ker problematika še ne obstaja in je torej organom neznana!