Želim poudariti, da je potrebno pri kalkulacij strošov prevoza (€ / 100km) upošetavati tudi stroške servisa. In turbina, drage šobe in ostale dizl specifike crnekjo pri XXX km. Ker bencinar tega nima, pač ne crkne.
Kolikor spremljam zadeve, je življenska dobe turbine nekje 150 kkm, +- 50 kkm. Torej tudi če kupim rablejnega dizla s s 100kkm in naredim 50kkm v 2 letih bo me čakal nekje ta stroškek, zato se ga je potrebno računati pri skupni ceni vožnje na km. Tako je potrebno upoštevati tudi redni servis(na 20k), jermen (na 100k), itd.
Po mojih izračunih se že zaradi tega dizel redko splača, da pa zvoka ipd sploh ne omenjam.
Kolikor spremljam zadeve, je življenska dobe turbine nekje 150 kkm, +- 50 kkm. Torej tudi če kupim rablejnega dizla s s 100kkm in naredim 50kkm v 2 letih bo me čakal nekje ta stroškek, zato se ga je potrebno računati pri skupni ceni vožnje na km. Tako je potrebno upoštevati tudi redni servis(na 20k), jermen (na 100k), itd.
Po mojih izračunih se že zaradi tega dizel redko splača, da pa zvoka ipd sploh ne omenjam.
Nazadnje urejeno: