Uporabniki avtoplina (LPG)?

ginekolog

1.300. registrirani uporabnik
1. okt 2007
585
7
18
Želim poudariti, da je potrebno pri kalkulacij strošov prevoza (€ / 100km) upošetavati tudi stroške servisa. In turbina, drage šobe in ostale dizl specifike crnekjo pri XXX km. Ker bencinar tega nima, pač ne crkne.

Kolikor spremljam zadeve, je življenska dobe turbine nekje 150 kkm, +- 50 kkm. Torej tudi če kupim rablejnega dizla s s 100kkm in naredim 50kkm v 2 letih bo me čakal nekje ta stroškek, zato se ga je potrebno računati pri skupni ceni vožnje na km. Tako je potrebno upoštevati tudi redni servis(na 20k), jermen (na 100k), itd.

Po mojih izračunih se že zaradi tega dizel redko splača, da pa zvoka ipd sploh ne omenjam.
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.705
113
pri taščici
mislim da se turbine dobijo ceneje kot jurja pa pol
bencinarji nimajo jermenov, rednih servisov in podobnih prkčarij? ali so 3 cenejši od dizla?
 

ginekolog

1.300. registrirani uporabnik
1. okt 2007
585
7
18
Če še enkrat preberš, vidiš, da govorim seveda o dodatnih 1-2 € / 100km storškov, ki jih NA benz nima. Ker nima turbine in teh specifičnih delov, logično. Turbine se dobijo tudi za jurija, lahko pa crknje tudi pri 100 kkm ali manj.

Ostala obraba in stroški pa so podobni, le najbrž malo dražji na dizlu zaradi večjih pritiskov in kompliciranja.

Če imaš verigo, ti tudi odpade stroškek menjave jermena, ki znaša najmanj 0,3€ / 100km.

Je logično?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Imam dizla s 280.000 (vsaj, ker nisem prvi lastnik) pa nisem še menjal turbine. Znanec je odkupil enega službenega VW-ja, ki ima > 400.000 pa tudi še niso bile menjana turbina in šobe. Drug dizel ima zanesljivih 120.000 pa tudi še nisem menjal turbine. Imel sem že bencinarje, pa sem na enem moral menjati motorno gred, ker je počila. Danes to seveda ne bi več, ker tega ne bi več noben razdiral.
Poznam tudi dva primera dizlov, da je turbina šla pri 15.000, oziroma 100.000 km.
Hočem ti reči, da je posploševanje brez veze. Ko sem prodajal prejšnjega bencinca, sem ga le težko prodal (ni noben niti klical). Prvi sicer, ki je prišel gledat, ga je vzel. Če bi takrat imel enega razdrapanega dizla, bi ga v eni uri prodal.
Mislim, da popravilo sodobnega bencinarja tudi ni nedolžno. Sploh, če je turbo. V glavnem je vse isto sranje, če ravno tebi kaj crkne.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Loool. Imel že kar nekaj turbo dizlašev s preko 200 tisoč km in vse bp.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.345
765
113
fantje, zdej ga pa serjete... ginekolog pravi, da je na 100-150T treba menjati turbino in šobe. Pa jermen. Amen.
 

ginekolog

1.300. registrirani uporabnik
1. okt 2007
585
7
18
če ima kdo točen podatek o povprečni življenski dobi turbin, naj ga le izda. Ker tole kazala rekla seveda ne vodi nikamor. Izkušnje posameznika tudi ne pomagajo, ker ni vozil tisoče vozil.

Kakor koli, vsekakor ima vsaka komponenta neko pričakovano življensko dobo in ker je turbina dokaj draga, si lahko izračunaš potencialne stroške na predvidene kilometre. Kot tudi vem, da bom na cca 150kkm moral menjati sklopko.

Ker se tematika dotika cena vožnje v € na 100km, sem dodal to pomembno komponento. Seveda je tudi pri dodanem plinskem sistemu možnost, da katera dodatna komponenta odpove, vendar pa niso tako drage, kot turbine in dizl šobe.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
življenjska doba turbine je po pravilih enaka živlenjski dobi motorja
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Sam čaki malo. Potem pri turbo bencincih na plin moraš tudi računat na strošek turbine... Hehe.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Citat:
Uporabnik sad pravi: Sam čaki malo. Potem pri turbo bencincih na plin moraš tudi računat na strošek turbine... Hehe.
Če me spomin ne vara, so včasih trdili, da je turbino težje spraviti skupaj z bencinarjem zaradi klenkanja (kar je danes rešeno tudi drugače kot samo z nižjo kompresijo) in zaradi višje temperature izpušnih plinov, zaradi česar materiali bolj trpijo. Slednje pa bi najbrž še moralo držati. Torej bi turbine na bencinarjih lahko še bolj crkovale.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Torej je treba v kalkulacijo dat menjavo turbine pri turbo bencincu na 50.000 km.
evil.gif

A računamo ene 1500 EUR na 50.000 km, torej ene 3 EUR-e na 100 km.
grin1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Ginekolog popolnoma prav imaš, potem pa je človek še tako zelo fejst pamaten kot ti (da kar boli), in že prideš na 11L in ni več nobene računice. No da povem, konstantno so pri hiše 3 dizli (od tega 1 kombi), kilometrov je bilo narejenih že več kot si jih boš ti kadarkoli zamišljal (s tvojo ženo in otroci vred če jih boš imel oz. jih imaš) in glej ga hudiča, vse avtomobile damo stran že v zelo zelo slabem stanju, le pri enem kombiju smo dali turbino obnovit ter eno šobo (ve se zakaj je šla turbina). Obnova turbine je prišla 400€, šoba pa s popustom pa cca. 150€. Nevem od kod tebi ideja da turbine crkujejo pri 150.000? Mogoče res povprečnemu Janezu ki pripelje avtomobil iz Nemčije/Belgije in ki je tako nategnjen da se mu sploh ne sanja in če bi vedo koliko km ima njegov avtomobil dejansko bi se zjokal na mile solze. Je pa še ena možna razlaga in sicer da ne znate vozit dizlov. Če voziš dizla je treba upoštevati pač nekaj osnovnih pravil. Ti pa dam prav da je dizel veliko bolj podvržen okvaram. Torej če delaš določeno kilometrino je ok, če je ne delaš pač ni. V kolikor bi bil dizel absolutno top se bencinci sploh ne bi proizvajali, mislim da je to čist enostavna matematika. Vsakemu svoje!
wink-1.gif


Lp
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Dela....

Sam kolk je pa natančen pa ne vem bi moral pa pisat/gledat primerjat....
 

Mare77

Fizikalc
13. feb 2009
1.327
8
38
47
Okolica južne LJ.
Citat:
Uporabnik Stupo pravi:
Mene pa zanima, če deluje potovalni računalnik, po predelavi vozila na plin?

Pri moji xsari picasso ne dela pravilno. Računalnik namreč ne meri nivoja goriva v tanku ampak meri porabo pri vbrizgu in ne ve, na kako gorivo vozi in koliko ga še je. Zato imam modul, ki mi občasno resetira stanje bencina v tanku, drugače bi skoz kazalo minimum. Kaže mi prevožene kilometre, pri povprečni porabi pa moram prišteti 1,5l večje porabe, pa se ujema z realnostjo. koliko km lahko prevozim z bencinom vem za 100% samo ob vžigu motorja. Za plin pa imam 5 LED diod, katera natančnost je tak-tak, tako da si pomagam tudi z dnevnim števcem kilometrov, saj vem, da z enim tankom plina prevozim okoli 500km.
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.252
328
83
Board computer potem laže. Pri prejšnji mašini manj, pri novi pa bolj (pri meni kaže za cca 1/3 nižjo porabo kot je v resnici).
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
A nimaš ti Audija?
Sem precej prepričan, da lahko to s priklopom na računalnik poštimaš.