Ne. Clio nima blokade v vžigalni tuljavi. Da razložim, kako deluje pri Cliu (in večini drugih avtomobilov):
[ključ s transponderjem]>>[antena okrog ključavnice vžiga] ---------- [elektronika imobilizatorja] ----------- [motorni računalnik]
Torej, vsak ključ ima transponder, ki oddaja določen signal. Ta signal sprejme antena (npr. ob vsakem vžigu), ki je vgrajena okrog ključavnice za vžig vozila. Signal z antene potuje do elektronike imobilizatorja (pri Cliu 2 je tole posebna škatlica za armaturno ploščo, pri npr. VAG vozilih je ta elektronika del samega števca). Imobilizator nato preveri, ali je signal s transponderja pravi (ali ima ključ, ki ste ga vstavili v ključavnico, dovoljenje za vžig vozila). Če je signal z antene pravi, imobilizator pošlje signal za dovoljenje vžiga motornemu računalniku. Slednji torej ne dovoli vžiga, dokler ne prejme dovoljenja s strani imobilizatorja. Kako motorni računalnik preprečuje zagon? Največkrat tako, da ne vklopi črpalke goriva, ne pošilja signalov na vžigalno tuljavo (=ni iskre) ali ne pošilja signala na injektorje (=ni goriva), lahko pa tudi odklopi tok na zaganjalnik, tako da avto sploh ne "vergla" (npr. Rover).
Težave z odpovedjo ključev imajo predvsem Clio2/Kangoo ter praktično vsi Roverji. Stvar se najceneje reši tako, da se motorni računalnik "dekodira", kar v praksi pomeni, da njegov program spremenimo tako, da ne čaka na odobritev zagona s strani imobilizatorja, ampak je vedno pripravljen na vžig.
Upam, da sem vsaj malo razjasnil zadeve, sicer pa lahko še kaj vprašate, seveda.