Ugrabljen Slovenec

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.776
2.597
113
Mislim, da bi bil Full metal jacket dovolj.
Ne?
AK 47 sniper, varianta .338 laupa magnum.
 

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.011
113
Kočevska
Poslušal sem tipa, ki sodeluje pri varovanju ladij. Trgovske ladje smejo imeti samo pasivno obrambo in ne orožja. Smejo pa imeti oboroženo spremstvo, toda tega se običajno ne poslužujejo, ker ne marajo gledati na krovu oborožencev. Običajno je spremstvo na drugem plovilu, ki ladjo spremlja. Toda Nigerija tega ne dovoli, ker jim vsiljuje svoje spremstvo, ki ga zelo drago zaračunavajo.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.311
7.312
113
Ce preberes svoj sestavek: v tem primeru imajo lahko oborozene varnostnike na svojem krovu.

Mas tudi na netu kar nekaj posnetkov s trgovskih ladij s katerih streljajo na pirate.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.145
4.127
113
Ce preberes svoj sestavek: v tem primeru imajo lahko oborozene varnostnike na svojem krovu.

Mas tudi na netu kar nekaj posnetkov s trgovskih ladij s katerih streljajo na pirate.

In kako se potem taka paravojaška formacija obravnava ko pride ladja v Koper? Ker domnevam da razen vojske in policije nihče v RS ne sme imeti pod posteljo legalno avtomatskega orožja, prehod meja z orožjem je pa sploh "papirologija". Sicer vem da so te ladje ob vplutju v pristaniše na nak način "avtonomne cone" samo 200kg gorile s kalašnikovkam ki se sončijo na krovu ob razkladu kontejnerjev najbrž niso čisto po pravilih!;)
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.010
11.131
113
baje ne smejo imet privar varovanja, razen nigerijce, ti pa so tak pobondani s "pirati"... v glavnm vse nastavljeno. Enostavno bi moralbit konvoj in dva rušilca poleg. če že.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.311
7.312
113
In kako se potem taka paravojaška formacija obravnava ko pride ladja v Koper? Ker domnevam da razen vojske in policije nihče v RS ne sme imeti pod posteljo legalno avtomatskega orožja, prehod meja z orožjem je pa sploh "papirologija". Sicer vem da so te ladje ob vplutju v pristaniše na nak način "avtonomne cone" samo 200kg gorile s kalašnikovkam ki se sončijo na krovu ob razkladu kontejnerjev najbrž niso čisto po pravilih!;)

Cisto tocnega protokola ne poznam, vendar dokler ne zapustijo ladje, so na svojem teritoriju. Orozje in te stvari so itak popisane, ce bi ga skusali vnest na kopno pa gredo cez kontrolo.

Problem glede tega da nigerija necesa ne pusti je verjetno v tem, da gre za njihove vode in ne mednarodno morje.
 

B81

22. jul 2007
37.617
10.911
113
Pa to piratstvo obstaja od vekomaj ali je bil mir s tem recimo zadnjih 50 let?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.010
11.131
113
od vekomaj, ampak je bilo manj prometa in youtuba.. Pravil en znanec (starejši mornar) da so v tem predelu pač okol afrike, vedno imeli mal napeto vzdušje...je pa rekel da rusi so imeli pošlihtano in če so bile grablice na ladji, ni noben upal poleg. Enkrat so prišli na privez in je bila v zaliva ruska ladja in imela na "jamborih" obešene pirate. Bolana scena. Itak da opice niso upale poleg, ker ni bilo šale. je pa bilo to v 80ih.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.011
113
Kočevska
Pa to piratstvo obstaja od vekomaj ali je bil mir s tem recimo zadnjih 50 let?
Še pred nekaj leti je bilo v somalskih vodah ogromno ugrabitev. Potem so pa v tistih vodah začele patruljirati vojne ladje, predvsem, francoske, italijanske in ameriške in se je posledično število ugrabitev zelo zmanjšalo.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.145
4.127
113
No dejstvo je tudi da so danes plovne poti precej optimizirane in zaradi GPSja je možno tudi pljutje precej blizu obale. S tem se prihrani gorivo in zmanjša čas poti. Včasih se je šlo malo bolj na ziher in bolj v odprto morje, posledično tam ni bilo problemov s pirati na gumenjakih z lojtrami na glavi.
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
Poslušal sem tipa, ki sodeluje pri varovanju ladij. Trgovske ladje smejo imeti samo pasivno obrambo in ne orožja. Smejo pa imeti oboroženo spremstvo, toda tega se običajno ne poslužujejo, ker ne marajo gledati na krovu oborožencev. Običajno je spremstvo na drugem plovilu, ki ladjo spremlja. Toda Nigerija tega ne dovoli, ker jim vsiljuje svoje spremstvo, ki ga zelo drago zaračunavajo.
kolikor vem delujejo ladje ki se srečajo s tovorno ladjo. vkarcajo varnostnike (oborožene) na ladjo. ko pride ladja mimo nevarne cone se ponovno izkrcajo na svojo drugo ladjo s katero se srečajo. potem ponovijo vajo v obratni smeri.
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
No dejstvo je tudi da so danes plovne poti precej optimizirane in zaradi GPSja je možno tudi pljutje precej blizu obale. S tem se prihrani gorivo in zmanjša čas poti. Včasih se je šlo malo bolj na ziher in bolj v odprto morje, posledično tam ni bilo problemov s pirati na gumenjakih z lojtrami na glavi.
pirati imajo ponavadi matično ladjo in gumenjake in lahko delujejo precej stran od obale.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Glede konkretne ugrabitve sem jaz razumel, da je bila barka vezana v pristanišču v delti Nigra - torej nigerijske teritorialne vode, na ograjah so imeli bodečo žico in dvignjen dostop. Žico so prerezali in zasedli ladjo preko lestev.

Bojda se take ugrabitve povečini rešijo v 14 dneh brez nekih komplikacij - daš denar (oz. ga da zavarovalnica), oni spustijo posadko in vsi se imajo radi.