Splača se verjetno ne. Če je pa strošek podoben klasiki je pa za marsikoga zadeva že zanimiva.
Recimo da je samo vozilo cenovno primerljivo klasiki (s subvencijo mogoče je) potem te letno pride strošek za 7.500 km 600 €, prednost najema je verjetno tudi kasko zavarovanje, saj je nižje kot če bi bila vključena baterija (sklepam da je tako). Elektrika te tudi nekaj stane pa vzemimo 1€/100 km je to letno še dodatnih 75 €. Skupaj to nanese 9 centov na km.
Za enak strošek za gorivo pomeni da bi moral doseči porabo 6 l/100 km bencina, kar pa mislim, da bi tak dvosedežni bencinski jajček moral doseči. Poleg tega bi s Twizzijem moral letno prevoziti točno zakupljeno razdaljo, drugače je strošek na km še večji.
Kako je z zavarovanjem, cestno dajatvijo (brez) in ostalimi stroški (servis) pa nimam pojma. verjetno še kakšnih 100€ na leto prihranka.
Meni največji problem Twizzija je da nima zaprtih vrat, ker to ga iz uporabnega vidika potiska nazaj v kategorijo skuterjev.