Tušmobil in napačen obračun porabe ?

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Pa dobr,kaj misls da sm z lune?

A misls da nisem dal sim kartice v drug telefon?
In mi je pisalo do zadnjega dne Neaktivna SIM.
 

GSMobil

Fizikalc
6. jan 2008
2.516
6
38
Kaj si pa tečen
tongue-1.gif
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.079
137
63
okolica mesta
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Kaj pa v mojem primeru.

Na pogodbi imam dan aktavicije 21.x.2008 , stvar je pa začela delovati šele 27.x.2008 , nadomestne stevilke nisem dobil, naročnino za teh 7 dni so mi veselo zaračunali.

Stevilka seveda prvih sedem dni kolikor je trajal prenos ni delovala.

Nimaš druge kot spisati reklamacijo, ker bi mogel ta dan dobit sim z nadomestno številko.

lp
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Samo ene 5x sem probal v razmaku teh dni, in nikoli ni delovalo.

Baba v BTCju mi sploh ni dala nadomestne simke,kaj šele stevilke.
Tudi na pogodbi ni ne duha ne sluha o nadomestni stevilki.
 

GSMobil

Fizikalc
6. jan 2008
2.516
6
38
To je pa čudno. Meni so dali pač simko, gor je bla ena 070 cifra, ki je veljala tisti teden do prenosa, potem sem pa samo ugasnil in prižgal aparat in na isti simki je začela delat prenešena cifra... Čudno?
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Napisi reklamacijo. Tusmobil je sicer banana firma, a morda jo bodo (tako kot normalne firme - prakticne izkusnje imam s Telekomom) vendarle upostevali in znesek odsteli od racuna.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.308
4.126
113
Pa kaj je zdaj to vsi na Tušmobil , neki čredni nagon ali kaj.
Kot kaže sem bil jaz med prvimi ovcami ostale pa mi sledijo
smirk-1.gif
 

GSMobil

Fizikalc
6. jan 2008
2.516
6
38
Citat:
Uporabnik Gamero pravi:
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Pa kaj je zdaj to vsi na Tušmobil , neki čredni nagon ali kaj.
Kot kaže sem bil jaz med prvimi ovcami ostale pa mi sledijo
smirk-1.gif

Pač eni se odločjo za to, še več se jih pa ne
smile-1.gif
Misliš? Ne vem, če bi se strinjal. V ponedeljek, ko sem šel sklenit naročnino, brez telefona, samo naročnino sem želel, sem čakal več kot uro, taka gužva je bila...
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Citat:
Uporabnik Gamero pravi:
Citat:
Uporabnik grube386 pravi:
Si vmes kaj izklapljal telefon? Ali si dal SIM v telefon in je potem ves čas pisalo neaktivna SIM?

Sej je že parkrat napisal, da sim-ke sploh ni dobil
smirk-1.gif

Sim sem dobil tisto katero zdaj uporabljam,ampak ni bila aktivna prvih 7 dni.
Zaracunali so mi pa jih.
Sicer me nebo pobralo od tega zneska,samo butasto se mi pa vseeno zdi.
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.079
137
63
okolica mesta
Citat:
Uporabnik GSMobil pravi:
Citat:
Uporabnik Gamero pravi:
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Pa kaj je zdaj to vsi na Tušmobil , neki čredni nagon ali kaj.
Kot kaže sem bil jaz med prvimi ovcami ostale pa mi sledijo
smirk-1.gif

Pač eni se odločjo za to, še več se jih pa ne
smile-1.gif
Misliš? Ne vem, če bi se strinjal. V ponedeljek, ko sem šel sklenit naročnino, brez telefona, samo naročnino sem želel, sem čakal več kot uro, taka gužva je bila...

In po temu sklepaš, da so dobili dosti novih naročnikov
rolleyes-1.gif
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.079
137
63
okolica mesta
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Citat:
Uporabnik Gamero pravi:
Citat:
Uporabnik grube386 pravi:
Si vmes kaj izklapljal telefon? Ali si dal SIM v telefon in je potem ves čas pisalo neaktivna SIM?

Sej je že parkrat napisal, da sim-ke sploh ni dobil
smirk-1.gif

Sim sem dobil tisto katero zdaj uporabljam,ampak ni bila aktivna prvih 7 dni.
Zaracunali so mi pa jih.
Sicer me nebo pobralo od tega zneska,samo butasto se mi pa vseeno zdi.

Moja napaka. Je pa skor isto če je nisi mogel uporabljat. Malo jih uporablja(kliče) s to začasno številko.

lp
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Meni se neda zajebavat za teh par € , poloznico sem ravnokar plačal,tako da je zadeva rešena.
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Poloznico moras placati tako ali tako v roku, reklamacijo posljes naknadno. Firme ponavadi kompenzirajo pri naslednjem racunu, ce se jim reklamacija seveda zdi upravicena (mislim, da ti ne bo tezko pojasniti, da tistih 7 dni tvoj telefon s tvojo kartico niti ni bil logiran v njihovo omrezje, ker kartica ni delovala - naj kar preverijo pri sebi).
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Aha,no če je pa tako,bom pa verjetno jim poslal.

Se da pri njih to preko e-pošte rešit ali ne?
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Z njimi konkretno nimam izkusenj, ti pa mocno priporocam, da posljes reklamacijo po klasicni posti (bos ze placal znamko ...). Je videti precej bolj "zaresno" ... napisal bi "profesionalno", a kaj ko tega ne pocnes za zasluzek
smile-1.gif