Ja, popisovalec se ima vso pravico (enako kot potencialni kupec) sprehoditi skozi trgovino in kupiti prav nič ali pa napolniti ceeeel voziček in na blagajni reči, "hvala, sem si premislil".
Tuš? Res je, ne pomeni mi absolutno nič. Ne firma in ne lastnik. Dol mi visi za oboje. Me pa moti, da je edini, ki totalno ignorira RTV Slovenija in njene popisovalce, vsi ostali pa so transparentni in to aktivnost dopuščajo. Poleg tega me zanima zakonska podlaga, ki diskriminira obiskovalce javnih prostorov, kot so trgovine v odpiralnem času, na tiste, ki nekaj kupijo in tiste, ki le hodijo okoli in ne kupijo nič. Je morda kje zapisano, koliko EUR izdelkov moram imeti v vozičku za vsak meter prehojene poti po posvečeni površini trgovine? Je morda tudi kje zapisano, da je pogoj za vstop v trgovino ta, da ob izstopu kupiš in plačaš vsaj za xy EUR izdelkov ali storitev?
Trdim, da zakonske podlage ni. Trdim tudi, da je tisti, ki omejuje ljudi pri njihovem gibanju v lokalu, ki je namenjen njihovemu trošenju, zelo kratkogled.
Če bi bil v vlogi Mercatorja ali Lidla bi plačal študenta, ga prelevil v kvazi popisovalca, mu dodelil nevidno spremstvo s fotoaparatom in dokumentiral celoten incident, ga plasiral v medije in fino namočil konkurenco. Lahko si misliš, kako bi bili navdušeni ljudje in kakšen bi bil njihov prevladujoč "logični sklep". Seveda bi poskrbel tudi za to, da bi ti isti ljudje obiskali še Mercator, SPAR in Lidl ter tudi tam dokumentirali odziv osebja v upanju, da se namoči še kdo od konkurence, za lastno trgovino pa bi že poskrbel, da bi bilo vse perfektno
In še enkrat. Sploh ni poanta v fizični prisotnosti popisovalca. Tuš je, če verjamemo članku, imel možnost sam vnašati cene v preglednico.
Sklep je, da tega ne želi. Če ne želi vnosa, bi lahko sklepali, da mu primerjava cen ne diši. Vprašanje je, zakaj? Odgovori pa naj si vsak sam.