Turbina spi dalje

jakkaa

Pripravnik
19. mar 2009
352
0
16
ljubljana
A je pedal za bremzo mehek ali trd, kadar ne vleče? Če je trd potem ne dela vakuum pumpa posledično pa tud turbina ne...pr men je blo to Citroen C5 2.0 HDI...
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.098
16.268
113
ksz...

in? kaj novega na servisu? se je ugotovilo čemu pomanjkanje b00sta?
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Modeli so menjali turbino, jaz sem se sicer križal ko sem to slišal, ampak sedaj dela tako more.

Ko sem pa rekel, da hočem staro turbino vzet zraven, pa so se zvijali, da nja pridem jutri, pojutršnem, gor dol,
je na mojo srečo prišel delovodja not, sem mu povedal da hočem staro turbino, me je posmehovalno vprašal,
kaj bom z njo, pa sem mu posmehovalno vrnil; isto kot vi, dal jo bom obnovit in prodal. No nato so mi jo vseeno dali,
ko sem pa vprašal v čem je bla fora, da naj pridem ju3, pojutršnem, pa mi niso znali povedat in so bli že prav tečni na mene.
 

badguy777

PDA maher
22. jul 2007
4.478
0
36
MB Okoliš
Mogoče je treba na turbini menjat kako malenkost, pa so hotli kr zaslužit.Do jutri/pojutrišnjem pa bi ti zrihtali slično, pokvarjeno, da bi ti videl res je blo treba menjat.Če so to naredli pod garancijo je celo več kot OK, drugače pa je to vlka svinjarija in taki me nebi več vidli še prej pa bi jih fajn slišali.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.135
11.001
113
kod Džej-Zija
Sori, ampak spet nabijaš. Če je šla menjava turbine pod garancijo, potem ti tudi pod razno originalne niso mogli vrniti, ker so jo morali vrniti tovarni. Razen, če je servis menjal turbino na svoje stroške, kar pa vemo, koliko je verjetno.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.135
11.001
113
kod Džej-Zija
Ne pravim, da se ti to ni zgodilo. Kar se vračila turbine tiče, pa nabijaš ali ni bilo garancije ali pa so na servisu popolni idioti. Ti izberi.
 

kloshar

Ciganæe
26. jul 2007
5.998
0
36
ksz

Bi izkoristil temo za eno vprašanje. Kako je pa s hladnim avtom in visoko hitrostjo? Maš recimo 5 minut do avtoceste, jutro, mrzel avto ... Greš na avtocesti takoj na 130, to je na pri mojem bencinarju na 3750 obratih, ali je boljše peljati na začetku počasneje, da se avto normalno segreje?
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Ah kje, takoj na obrate se prej segreje, doseže orej delovno temperaturo.
Hondaši so stručkoti pri tem, pravjo, da pri VTIjih blokada najlepše poje pri 5500, ko je mrzel. Bojda lepše, kot pa pri 7500, ko je segret.
smile-1.gif
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.004
6.174
113
Citat:
Uporabnik kloshar pravi:
ksz

Bi izkoristil temo za eno vprašanje. Kako je pa s hladnim avtom in visoko hitrostjo? Maš recimo 5 minut do avtoceste, jutro, mrzel avto ... Greš na avtocesti takoj na 130, to je na pri mojem bencinarju na 3750 obratih, ali je boljše peljati na začetku počasneje, da se avto normalno segreje?

Jaz sem tudi ob avtocesti doma. Ko se vkljucim na avtocesto, najprej kak kilometer-dva peljem 80-90 za kakim tovornjakom. Sele potem pohodim na 130.
 

elth

Pripravnik
20. avg 2007
418
24
18
Kavčke
Enako razmišljaš kot jaz, v hladnih jutrih kar je pri nas stalnica ga vsaj 4km ne navrem preko 1800 obratov.Mam dieselna 2.0 tdi.