Tuljenje hibrida

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
No ja, v najvišji prestavi. Pri pospeševanju, recimo 2, 3 prestava si lahk kake čepke daš v uha.

To je popolna resnica. TDI se nasploh rad dere ko sraka. Samo mu pa tega seveda ni treba, hibrid pa nima izbire.

Smo spet pri osnovni fiziki, ampak še kar bomo isto debatirali.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Pri nakladacih je pa ta, da govorijo na osnovi nekih videov in pojma nimajo. Kdaj te lahko zapeljem? Da vidis kako to dela.
Nakladač je vozil že veliko hibridov, vključno s Toyotinimi. In ve iz prve roke kaj in kako.
Ta video sem le prilepil za Toyota loverje, ker baje je CVT nekaj najboljšega na svetu. In nima niti ene negativne lastnosti.
Ta dva verjetno še nista v tdi sedela. Tuljenje nad 3000 rpm je približno enako.
3000 in več vrtljajev na sofobnem dizlu ne rabiš. Tudi 1.6TdI ne, razwn če žgeš po AC, ampk tam bo pa tudi motor v primerljivem Toyota hibridu konkretno tulil.
Pa vseeno raje na vzponu poslusam tuljenje hibrida kot pa traktorske vibracije in zvok pri voznji po mestu.
To ti in recimo da bi se ganjal stalno po mestu potem je izbira logična.
Ravno tako tudi, će se je jajcaš le po AC recimo na Dolenjsko in nazaj.
Ampk tega Toyota loverji ne razumejo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Konec

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.690
1.048
113
Cesa ne razumemo? Da smo ze vse povedali ampak se vedno treba pogrevat? In ce si ze vse vozil potem ves da je tako kot sem napisal in samo se neke svoje frustracije pogrevas. Kupi si hibrida pa daj mir s takimi. Vecino casa bos skoraj neslisen, v klanec ti bo pa masina zapela. Skandalozno, res. Sploh ker so ostale neslisne ne?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Ne rabiš meni solit pameti, kaj si bom jaz kupil z mojim denarjem. Jaz ti ne vsiljujem mojei izbire, ti bi pa tudi lahko nehal z vsiljevanjem tvojega ultra hibrida vsem po vrsti.
Čakam še malo ostale Toyota sralce.

Pa btw,: tisto ne ZAPOJE, ampak ZATULI.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Če je to z denarjem replika na moj post. V mojem postu o denarju je poudarek "ZA MENE", ti pa delaj z svojim denarjem kar hočeš. Zarad mene lahk vsak mesec kakega jurja v dsg vržeš, da bo špilalo tako kot mora. Drugače pa maš prav vsak menjalnik ma svoje hibe in hiba eCVT/CVT je tuljenje, dobra stran je pa enostavnost, nizki stroški vzdrževanja, vzdržljivost, ni cukanja in manj sranja kot z dvosklopničnimi.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.690
1.048
113
Ne rabiš meni solit pameti, kaj si bom jaz kupil z mojim denarjem. Jaz ti ne vsiljujem mojei izbire, ti bi pa tudi lahko nehal z vsiljevanjem tvojega ultra hibrida vsem po vrsti.
Čakam še malo ostale Toyota sralce.

Pa btw,: tisto ne ZAPOJE, ampak ZATULI.

Kaj ti cakas pa mene prav zaboli. Isto kaj bos kupil. Ne pisi bedarij, sploh ce nimas zadeve/izkusenj. Jaz pisem o necem kar imam, ti pa YT filmcke limas in pametujes pod njimi. Opazis razliko med nama, serlok?

In: KJE VSILJUJEM HIBRIDA KOMURKOLI?
Vse kar povem je moja osebna izkusnja in na osnovi nje ga samo priporocam. Ne smem? Zakaj?

In najbolj zanimivo: na osnovi cesa si pa ti tako proti njemu?

Kar se pa tuljenja te pa se enkrat povabim, da greva probat in mi bos v zivo povedal. Si mozak al si baba? Ce si dec se vidimo, ce si baba bos pa kavcar se naprej in sikal dalje. Me zanima kaj si res.
 
Nazadnje urejeno:

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Če je to z denarjem replika na moj post. V mojem postu o denarju je poudarek "ZA MENE", ti pa delaj z svojim denarjem kar hočeš. Zarad mene lahk vsak mesec kakega jurja v dsg vržeš, da bo špilalo tako kot mora. Drugače pa maš prav vsak menjalnik ma svoje hibe in hiba eCVT/CVT je tuljenje, dobra stran je pa enostavnost, nizki stroški vzdrževanja, vzdržljivost, ni cukanja in manj sranja kot z dvosklopničnimi.
Odgovarjal sem najboljemu.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Kaj ti cakas pa mene prav zaboli. Isto kaj bos kupil. Ne pisi bedarij, sploh ce nimas zadeve/izkusenj. Jaz pisem o necem kar imam, ti pa YT filmcke limas in pametujes pod njimi. Opazis razliko med nama, serlok?

In: KJE VSILJUJEM HIBRIDA KOMURKOLI?
Vse kar povem je moja osebna izkusnja in na osnovi nje ga samo priporoca. Na osnovi cesa si pa ti tako proti?

Kar se pa tuljenja te pa se enkrat povabim, da greva probat in mi bos v zivo povedal. Si mozak al si baba?
Bom jaz raje muziko poslušal, ne pa “petje” tvojega hibrida.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
ja taki časi so

včasih so se deci na veselici stepli al pa vsaj tiče merli v gostilni, zdaj je pa moško dejanje, če greš k drugemu decu poslušat "petje" hibrida ali traktorsko ropotanje dizla
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.690
1.048
113
Daj no, da lapas v tri krasne in se na videe zgovarjas je pa ok? Ko pa maa sanso zastonj preverit zadevo pa rep med noge stisnes je pa kaj? Kot sem napisal, baba. Tip hibrida videl ni, kaj sele vozil. Ne bi se cudil, ce je kak CE svercer z avti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.690
1.048
113
Nikoli ga nisem omenjal, niti me ne zanima. Govorim o tem kar poznam. Videl sem pa elektricne tovornjake, si mores mislit?
 

zoom

Fizikalc
14. maj 2014
684
238
43
Probal hibrida CRV. Zadeva je užitna le pri zelo umirjeni vožnji. Sicer pa hvala lepa. Najprej se preklapljajo pogoni pol še cvt... cela zmešnjava
Klasika avtomat + dizel ali močan bencinar je zakon.
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko in map

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
RAV4 čisto legalno vleče prikolico s 1650 kg, ni baš nešto, za silo pa je.

Ja je res fizike ne moreš nategnit, ampak ni fora v menjalniku ampak v motorju, 1.5 in 1.8 sta pač atmosferca brez direktnega vbrizga za povrh še v atkinsonovem ciklu. Za odzivnost je elektrika, za boost ko so obrati že na max je elektrika, vmes za neko srednjo moč ti pa ostane z navorom podhranjen motor.

Audi z multitronicom nič ne tuli, o zanesljivosti pa raje ne bomo.

Tast mi je stalno jamral nad 1.8 hibridom, je šel testirat tudi novo Corollo, pa nad njo ni bil zadovoljen, no potem si je sposodil še 2.0 hibridno Corollo in je obrnil ploščo.

Kakorkoli gledaš so pod kožo konji kot so od ICE motorja, mimogrede tudi za zavarovanje plačaš samo te konje:
1.5 - 75 KM
1.8 - 98 KM
2.0 - 145 KM
2.5 - 178 KM

Sicer pa tudi klasičen avtomatik s pretvornikom navora pri speljevanju tuli in zdrsuje napol v prazno, a to pa nikogar ne moti? Pred leti sem imel priložnost pelat rent-a-car Corso z avtomatom in mislim da 1.6 motorjem, z eno besedo katastrofa.
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko in hermann

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.690
1.048
113
Probal hibrida CRV. Zadeva je užitna le pri zelo umirjeni vožnji. Sicer pa hvala lepa. Najprej se preklapljajo pogoni pol še cvt... cela zmešnjava
Klasika avtomat + dizel ali močan bencinar je zakon.

Drugace je, prvic tud men ni blo nc jasno. Pol pa gre, brez problema. Kakorkoli, to pocasi prihaja na velika vrata, dizl pa analogno temu odhaja... na zalost svercerjev in podobnih.