RAV4 čisto legalno vleče prikolico s 1650 kg, ni baš nešto, za silo pa je.
Ja je res fizike ne moreš nategnit, ampak ni fora v menjalniku ampak v motorju, 1.5 in 1.8 sta pač atmosferca brez direktnega vbrizga za povrh še v atkinsonovem ciklu. Za odzivnost je elektrika, za boost ko so obrati že na max je elektrika, vmes za neko srednjo moč ti pa ostane z navorom podhranjen motor.
Audi z multitronicom nič ne tuli, o zanesljivosti pa raje ne bomo.
Tast mi je stalno jamral nad 1.8 hibridom, je šel testirat tudi novo Corollo, pa nad njo ni bil zadovoljen, no potem si je sposodil še 2.0 hibridno Corollo in je obrnil ploščo.
Kakorkoli gledaš so pod kožo konji kot so od ICE motorja, mimogrede tudi za zavarovanje plačaš samo te konje:
1.5 - 75 KM
1.8 - 98 KM
2.0 - 145 KM
2.5 - 178 KM
Sicer pa tudi klasičen avtomatik s pretvornikom navora pri speljevanju tuli in zdrsuje napol v prazno, a to pa nikogar ne moti? Pred leti sem imel priložnost pelat rent-a-car Corso z avtomatom in mislim da 1.6 motorjem, z eno besedo katastrofa.