V rentacarju in v hotelu na recepci znajo vsaj osnovnošolsko angleščino, tako, da se da sporazumevat. V hotelu v restavraciji natakarji niso znali skoraj nič. V turističnih agencijah so me presenetili, ker so zelo zelo slabo razumeli angleško, bolj po indijansko je šlo vse skupaj. Ampak se kar da, no. So prijazni in se trudijo. Google zelo pomaga. Tudi v restavracijah sva porabljala predvsem google in slike, da sva vedela kaj naročit. Sicer pa - bongiorno, gracie, pagare, domani (jutri), vino-bianco, birra, caffe machiato - pa en velik nasmeh, več pa ne rabiš ... Od turistov prevladujejo Italijani, zato pač tako je.
In še nekaj je, kar ni ravno v plus, da imajo lokalne ceste polno lukenj, je kar za pazit. In mogoče malce preveč odpadkov, no, ponekod izgleda malce zanemarjeno. Ampak to je JUG, to paše zraven.
Glede rentacarja: SLABE izkušnje sva imela z GOLDCAR in FIREFLY. Goljufajo, če se le da. Bom na blogu bolj podrobno opisala.