Trk v vlak je postal moderen...

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.977
113
Kje pa se vlak ne vidi?!

Povsod mora bit urejeno, da se vlak vidi, drugače ni prehoda. Pa itak železnica ni možna nenadnih sprememb smeri, oz ostrih ovinkov, tako da bi že tu bilo težko narediti nepregleden prehod.
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.085
440
83
45
dolenska
Na tem delu sem jaz delal nekaj v sklopu elektrarne Blance. Ne misli, da so to hudo pregledni prehodi. Kak gumejaš bi že mel težavo pridet skoz. Jaz sem hodil čez prehode s gumejašom in 4,5 toncem (tamal bagrček), kamion. Doskrat na rizik, ko so se dela povečala oz se je delalo ob progi, smo pa mogli imeti čuvaja. Tle je tut težava, ker je dost poti za na travnike, njive,... Še dobro, da ni več mrtvih.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.977
113
Zanimivo, da je potem največ mrtvih iz osebnih vozil? Če je za tovornjake tako težko, zakaj jih več ne najebe?

ali pa le vozijo bolj previdno, oz se izogibajo nepreglednim prehodom.
 

feler

Fizikalc
21. jan 2008
1.700
12
38
ksz

....ok se zgodi nesreča, si nepreviden, in se zgodi, res pa da ne vem, že ko vidim tračnice mi je logično da bom ustavil predno grem čez, že tudi če so rampe dvignjene upočasnim in gledam levo in desno če je slučajno kje vlak. Se je že na litostrojski v LJ večkrat zgodilo da rampe niso delale oz. se niso spustile
stupid-1.gif

....včeraj sem bil pa prisoten in par avtov pred mano je bil [censored] od šoferja, čez progo je križišče neprednostne ceste, nastala je kolona in tip v avtu je mirno cca. minuto lepo čakal sredi tirov da se sprosti promet pred njim
uf-1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
No, takih imaš pa po (večinoma) Ljubljani kar nekaj. Recimo Zaloška ima iste težave s šoferji, ki ne marajo sebe.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Odisej pravi:
Offtopic: mislim da so tele panike z radaji ful pomagale na avtocesti, konkretno na tistem viaduktu na gorenjski avtocesti, k so diletacije zanič (omejitev 60)... prve pol leta vsaj je folk normalno vozil čez 100+,
In ko je folk vozil 100+, kaj se je zgodilo? Kakšna nesreča, koliko mrtvih?
Al je voznika samo mal streslo tako kot ga na nešteto drugih cestnih luknjah po Sloveniji?

Kako pa da DARS še po enem letu poškodovane ceste še ni popravil? A se državi bolj splača postavit pretirano omejitev in kasirat kazni, kot pa dat denar za poravilo ceste?
 

Odisej

arhivar
Osebje foruma
Administrator
2. sep 2007
7.645
9
113
Alter.si
www.skodelica-s-sliko.com
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik Odisej pravi:
Offtopic: mislim da so tele panike z radaji ful pomagale na avtocesti, konkretno na tistem viaduktu na gorenjski avtocesti, k so diletacije zanič (omejitev 60)... prve pol leta vsaj je folk normalno vozil čez 100+,
In ko je folk vozil 100+, kaj se je zgodilo? Kakšna nesreča, koliko mrtvih?
Al je voznika samo mal streslo tako kot ga na nešteto drugih cestnih luknjah po Sloveniji?

Kako pa da DARS še po enem letu poškodovane ceste še ni popravil? A se državi bolj splača postavit pretirano omejitev in kasirat kazni, kot pa dat denar za poravilo ceste?

Point je bil samo to da opažam, da se folk začenja držat omenitev, tako da očitno jim umirjanje prometa uspeva
crazy1.gif

(nikjer pa ne pravim, da so ta in podobne omejitve smiselne
wink-1.gif
)
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Odisej pravi:
Point je bil samo to da opažam, da se folk začenja držat omenitev, tako da očitno jim umirjanje prometa uspeva
crazy1.gif

(nikjer pa ne pravim, da so ta in podobne omejitve smiselne
wink-1.gif
)
Očitno omejitev ni smiselna, če se je dalo tud pri 100+ varno peljat tm skozi, In očitno da je omejitev namenjena zgolj polnjenju proračuna.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.977
113
Omejitve so postavljene zaradi celotnega prometa, tudi tovornega. Torej, da se tovornjak pelje varno, mora biti 60kmh omejitev, kar pa seveda pomeni, da bi se lahko osebna vozila varno preko, tudi z 100kmh+, ampak policajom se ne da devati ločenih tabl in rajši kasirajo tam.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
načeloma bi se lahko tudi 200 km/h peljal tam mimo, povsem varno ... v dobrih pogojih. pri kakšni hitrosti pa bi bila varna vožnja tam mimo ponoči, ob dežju, po poškodovanem cestišču, in po možnosti še na kakšnih zlizanih zimskih gumah?
omejitve se vedno postavljajo glede na najbolj kritično možno situacijo + še nekaj rezerve!
 

zajbel

Pripravnik
17. dec 2008
859
1
18
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Da nekdo zaspi na AC, potem se nekdo ustavi in mu pomaga...potem pa se zaleti poljak v oba...

Nobena kazen ne bo preprečila človeške narave, dokler se le-ta ne bo spremenila.
Torej so vse višje kazni samo za polnjenje proračunske luknje? Khmm, to pa noben od policajev še nikol ni rekel? Nam prikrivajo?

Mal si že dolgočasen s tem, ker ves pčas pišeš isto!
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
In kaj bi ti velepodrtija od mozga naredil, da se poljak nebi sesul v tiste ponesrečence ali pa vate, če bi ti crknu voz? Še ne stopiš iz avta, pa te že odnesejo! bik zagaman......Imej na umu tudi to, da reševalci še aktivirani niso bili, ko se je zgodilo najhujše. Pacient!

Ja, je pa ta 42-letnik (Štefan) delal na betonarni, kjer delam jaz. Ded je bil
zmaga.gif
. Malo je takih.

Štefan, počivaj v miru
frown-1.gif
 

mtey

Pripravnik
30. nov 2007
742
0
16
ksz

Prebral da je v Sloveniji na leto odtrganih oz. poškodovanih 170 zapornic in polzapornic čez železniške proge.

Tako da
bonk.gif
Nekaj gnilega je v mentaliteti ...
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kje pa se vlak ne vidi?!

Povsod mora bit urejeno, da se vlak vidi, drugače ni prehoda.
V Sloveniji se vsi 110% držijo zakonov in predpisov. Kajne ?
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kje pa se vlak ne vidi?!

Povsod mora bit urejeno, da se vlak vidi, drugače ni prehoda.

No, to ni ravno tako povsod.
 

dijo_porko

mona
6. sep 2007
2.131
68
48
123
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kje pa se vlak ne vidi?!

Povsod mora bit urejeno, da se vlak vidi, drugače ni prehoda.

No, to ni ravno tako povsod.

En tak prehod je v Spodnjem Kašlju pri športni dvorani, samo ne vem, če tam vlak sploh pelje.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.977
113
Če je slučajno kak tak prehod, da ni najbolj varen, pa itak mora vlak tam voziti zelo počasi, pa kak ICS sploh ne pelje tam, tako da samo kakšne dizel lokomotive, ki pa itak povzročajo tak hrup, da joj.
 

zajbel

Pripravnik
17. dec 2008
859
1
18
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kje pa se vlak ne vidi?!
Povsod mora bit urejeno, da se vlak vidi, drugače ni prehoda.

Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Če je slučajno kak tak prehod, da ni najbolj varen, pa itak mora vlak tam voziti zelo počasi, pa kak ICS sploh ne pelje tam, tako da samo kakšne dizel lokomotive, ki pa itak povzročajo tak hrup, da joj.

Kaj je zdaj res? Če se ne vidi, a je lahko prehod ali ne?
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Če je slučajno kak tak prehod, da ni najbolj varen, pa itak mora vlak tam voziti zelo počasi, pa kak ICS sploh ne pelje tam, tako da samo kakšne dizel lokomotive, ki pa itak povzročajo tak hrup, da joj.

Wrong again. Hrup povzročajo, samo če vozijo "pod gasom". Če pa gredo v dolino v leru, jih pa ne boš slišal, če si v zaprtem avtu in s prižganim radiom. Sicer pravilnik glede brzine vlaka pravi točno to, kar si povedal, dejansko se pa ne izvaja povsod. Kot tudi strojevodje ne trobijo pred vsakim prehodom, pa bi morali. Pravilnik tudi pravi, da bodo vsi nezavarovani prehodi v najkasneje petih letih zavarovani ali urejeni kako drugače (nadvoz, podvoz, ukinitev). Najbrž, ja ...
stupid-1.gif