Sem naročil en kitajski monocular, pa neki za psa, da je čez 10 eur. Dobava obljubljena v 10-14 dni. Piše, če ne bo v 14 dneh, da mi vračajo 5 eur, kar je pol vrednosti.
Po drugi strani na Aliexpress naročil 3 ovitke za telefon, prejel nekaj čisto tretjega, neuporabnega. Pišem, da nisem dobil to kar hočem. Pravijo, da bodo poslali še enkrat. Čakam, vidim da so nekaj poslali.... pol čez 3 tedne javlja, da niso dobili pravih podatkov in da je canceled pošiljka. Pišem spet prodajalcu in mi pravi, da če imam video kako sem odpiral paket in da se vidi da ni bilo to kar trdim notri, da mi ne bodo vrnili keša.
Ja ker snemam odpiranje paketov iz aliexpressa. Odprl 3x dispute preko bota, ker je bilo zaklenjeno že za odpiranje, pa 3x 1* dal. Od zdaj naročam na temu, dokler bo tam ok izkušnja.