1. dokler sem bil žabar, je bil avtobus, kolo moj prijatelj. v tistih časih sem kljub vsemu trudu naklepal 10k z avrom. danes jih 40 do 50k
2. tudi danes bi se vozil z busom in se bom, takoj ko Zoki uvede avtobusno linijo po obvoznici. iz enega konca lj na drugi pač ni zanimivo skozi center. čas je moj gospodar, sam avtobus mi sede
3. do 18 leta sem s starsi potoval samo z javnim prevozom. pač kmetje, ne
4. težki promet..a se gremo tranzitno al gospodarsko državo. našega težkega prometa ni, je samo tzranzitni. ta pa naj se drži obstoječih linij, ali vlaka.
davno sem rekel, ministeri pa pograbil, da nej se slo, hr in sr zmenita, na jesenicama, mb se natovorjo kamioni na vlak in do nisa. nobenega carinjenja vmes, ak rprihrani reci in piši dan najmanj..pa fino zacolat.
sam se kreteni zacnejo menit, pa pozabijo. in isto bi moralo biti mad to italy..vlak, al pa pot po cesti drazja od vlaka. ce je azdeva prekratka in posledicno nerentabilna..dogovor s sosedama
2. tudi danes bi se vozil z busom in se bom, takoj ko Zoki uvede avtobusno linijo po obvoznici. iz enega konca lj na drugi pač ni zanimivo skozi center. čas je moj gospodar, sam avtobus mi sede
3. do 18 leta sem s starsi potoval samo z javnim prevozom. pač kmetje, ne
4. težki promet..a se gremo tranzitno al gospodarsko državo. našega težkega prometa ni, je samo tzranzitni. ta pa naj se drži obstoječih linij, ali vlaka.
davno sem rekel, ministeri pa pograbil, da nej se slo, hr in sr zmenita, na jesenicama, mb se natovorjo kamioni na vlak in do nisa. nobenega carinjenja vmes, ak rprihrani reci in piši dan najmanj..pa fino zacolat.
sam se kreteni zacnejo menit, pa pozabijo. in isto bi moralo biti mad to italy..vlak, al pa pot po cesti drazja od vlaka. ce je azdeva prekratka in posledicno nerentabilna..dogovor s sosedama