Trefic vs. Vivaro

dobovsek

Fizikalc
27. nov 2008
1.121
1
36
Zdravo!

Mal pomoči bi prosil...

Vem da je dejansko skoraj enako vozilo, vendar kaj je ceneje za vzdrževanje? Ali tudi deli pašejo eden k drugemu?
Kerega bi vi vzeli?

Še eno bistveno vprašanje. Če vzameš transportnega ima spredaj dvojni sovoznikov sedež, kar pa pri potniškem nisem opazil.
Morda kdo ve če je potniški tudi z dvema sovoznikovima sedežoma spredaj?
Se da prenesti iz transportnega omenjene sedeže v potniškega?

Hvala za odgovore
 

maurice

Pripravnik
30. apr 2008
867
2
18
Mi imamo Vivarota, ker je bil cenejši od Renaulta in najceneje smo ga dobili/kupili v Kopru.

Servisiramo ga pri OPLU, vendar je to motor od Renaulta.

Je šel mehanik iskat zadnje ploščice za diske k Renaultu, ker jih on trenutno ni imel na zalogi.

Serijsko imajo spredaj dvojni sedež oziroma pravilno se reče klop in tudi ko sediš na tej klopi, boš občutil, da je to KLOP.

Prej smo imali Transporterja, z klopjo (dvojni sedež) spredaj, pa smo sedaj pri transporterju si omislili spredaj na sovoznikovi strani enojni sedež, nastavljiv po višini in je razlika NORA.
Pri tej velikosti kombijev, kot je vito, t5 ali vivaro, trafic je bolj pametno doplačati za enojni sedež, ker na klopi se sedi obupno slabo in dva se zelo zelo stiskata, in ni to za nikamor.
Pred nakupom bi morali prodajalci dati možnost, da se potencialni kupec vsede v sedež ali pa na klop, da vidi razliko.

Znanci so imeli T5 in so imeli klop in se je gospa raje vozila na daljše relacije z astro z možem, kot pa da bi bila sopotnik v t5. Ta t5 je bil z šipam, z kar dost opreme, ker je mož vozil invalide z njim.
 

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
Mi pa smo kupili trafikaa in to zaato ker smo bli vedno naa oplu in smo šli pred nakupom tudi na opel vprašat in so bli totalno nezainteresirani za nakup....pri renoju pa mi ga je trgovec razkazal celega in še zunaj je lilo kot neumno...tako da meni je držal dežnik on je bil pa moker...in sem ga vzel tam....aja...pa še star avto so vzeli noter.

Vzdrževanje...ma naj grejo ti servisi nekam...sem šel na preventivni servis....pa pravi mož tam....je treba diske menjat spredaj in zadaj ,pa ploščice tudi...pa bla bla bla.
Sem šel vprašat koliko to stane...zadnje ploščice za eno koli 60 (se pravi 120 za komplat zadaj) za prednje 70 za eno kolo..imam pa dva...diski ....uh...po 160 za disk.........sem rekel...ma vi bi morali imet tukaj en stol ki človek kar na rit vrže...si samo mislim koliko je še delo.

Ma sem šel h lokalnemu mehaniku ,ki ve kaj dela.....in mi je porihtal vse kar rabi....no ma ploščice za oba zadnja kolesa so bla od konkurence za 30 eurov.

Toliko o servisiranju.

Drugače pa klop je pa katastrofalna.......aja....moj je transportni ampak sem si naročil dvižna vrata zadaj ,ker nočem da mi se svari ki jih delam zmočijo ko jih razkladam in nosim ljudem v stanovanje....z viličarjem pa ne nakladam...če že pa so stranska dovolj velika ali pa dooolge vilice :D
 

dobovsek

Fizikalc
27. nov 2008
1.121
1
36
ksz

aha...sam sem pa mislil da se na klopi bolje sedi...
ok sta me oba prepričala...
hvala!
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Normalno da kupiš Vivarota, če že ne druga pač nimaš tistega slabega Renault priokusa
smile-1.gif
Zaenkrat zadeva dobro laufa..
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Evo, pa imaš Renaulta.
Sosed, ki dela pri Trobcu na servisu mi je pravil kako so oni prodali prvega Vivarota... Kupili so Trafica (prve generacije), zamenjali masko z značko, značko na zadnjih vratih, volan in pokrove na kolesih. Pa so imeli Opla.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Čestitam, in kaj si zdaj novega povedal? Se te morda lahko ob priložnosti dotaknem?
smile-1.gif
Zakaj pa misliš da sem dokupil garancijo? hehe
 

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
pa na volanu je tudi znak :D

Jaz imam tistega trafika ki ima 100 konjev (1,9) letnik 02.....motor za enkrat laufa ampak ima samo 95 000 kilometrov....me je pa nekaj zezala elektronika...pa nismo nič rešli...5x je bil na računalniku...na kocu ga je lokalni mehanik imel na računalniku in od takrat dela normalo.

Vidim da nekateri dosti veste...pa me zanima ,ko se dela čip tuning....a se zamenja program ali se ga prilagodi al kako ,ker mi ni poznano nič.....bi pa rad kakega konja več pod haubo in brez blokade.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Prava stvar je remap, ki pa je dražji. Black boxi in podobna krama za nekaj evrov je jada, saj ti farba računalo z fouš podatki.
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Ne splaca se ti cipat, ker je en drek razlike.. Mi smo cipali ravno ta motor 1.9 100 km.. pa gre kljub cipu se vedno slabse, kot novejsi 115 km.. Brezveze, ni to narejeno za sportnost, pac za delavno zivince in je to to.

Povej mi, kako je s sklopko pri tebi? Pri nasem ga recimo pri vhodu na avtocesto pri ene 1.800 obratu nahodis.. obrati se zavrtijo na 3.500, avto gre pa nikamor.. Zelo podoben feeling, kot da bi sklopka drsela, pa ne.. baje je to fora hidravlicne sklopke.. pojma nimam, tako so na 3h servisih tumbal.. Ne vem sicer, zakaj pol novejsa 115 KM modela nimate teh problemov..
 
Nazadnje urejeno:

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Ne razumem na kaj ciljas? Da imajo novejse serije krajsa razmerja?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Naš Vivariæ je 2.0, nevem pa koliko ima konjev, mislim da 115? Gre kar solidno za kombi..
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Gre kakor gre.. Pac.. kombi je..

Meni se 130 KM chipan Multivan, nikamor ne gre.. Te kante bi rabile res 300 KM motor, da bi imele en soliden pospesek
evil.gif