LOL
prerežeš z olfo in odpreš snop komplet - pa še prsti se ti ne lepijo,saj trak nima lepila - pri kosmatem ali izolirtraku se ti vedno, saj del lepila ostane na izolacijah ožičenja
Dajmo nekaj rečt, maš nekaj variant:
- izolirtrak
- kosmat trak (enakega uporablja VAG original)
- božirke
- samovulkanizirajoč trak in pa čez t.i. snake skin
Celo instalacijo sem delal na dirkalcu na tega in snakeskin, pa je dec ob požaru v motornem prostoru odpeljal še skoraj cel krog na Grobniku.
Po pregledu instalacije in prerezu so bili kabli zlepljeni skupaj, ampak niti en par ni prišel v stik med seboj (sem vlekel žice vzporedno, da se čimmanj prekrivajo).
Dejansko bi lahko avto laufal na instalacijo, če odmislimo "rock solid" trdo ožičenje
Ne vem sicer, za kak namen misli uporabit mtl
prerežeš z olfo in odpreš snop komplet - pa še prsti se ti ne lepijo,saj trak nima lepila - pri kosmatem ali izolirtraku se ti vedno, saj del lepila ostane na izolacijah ožičenja
Dajmo nekaj rečt, maš nekaj variant:
- izolirtrak
- kosmat trak (enakega uporablja VAG original)
- božirke
- samovulkanizirajoč trak in pa čez t.i. snake skin
Celo instalacijo sem delal na dirkalcu na tega in snakeskin, pa je dec ob požaru v motornem prostoru odpeljal še skoraj cel krog na Grobniku.
Po pregledu instalacije in prerezu so bili kabli zlepljeni skupaj, ampak niti en par ni prišel v stik med seboj (sem vlekel žice vzporedno, da se čimmanj prekrivajo).
Dejansko bi lahko avto laufal na instalacijo, če odmislimo "rock solid" trdo ožičenje
Ne vem sicer, za kak namen misli uporabit mtl