Citat:
Uporabnik Schumi pravi:
Ni sarkazem ampak kako das lahko 70-letniku avto, ki ga ni sposoben normalno vozit? Stari fotri se za v navadna jajcka niso, ne pa v super sportnika. Ja vem, ata je bil izkusen macek pa vseeno, refleksi niso vec isti.
Citat:
Uporabnik dufus pravi:
pomojem sam pac ni imel srece.. mi avtomobila ne izgledata ravno kriticno razbita.
Tale 70-letnik je sicer eden najhitreših voznikov na Nordschleife, recimo ... Pa še na kaki drugi stezi ...Citat:
Uporabnik Schumi pravi:
Ni sarkazem ampak kako das lahko 70-letniku avto, ki ga ni sposoben normalno vozit? Stari fotri se za v navadna jajcka niso, ne pa v super sportnika. Ja vem, ata je bil izkusen macek pa vseeno, refleksi niso vec isti.
Citat:
Uporabnik Earnhardt pravi:
V bistvu ta nesreca tragicno prikaze pomen, da se vozis v avtu, ki je varen. Umrlemu testnemu vozniku ni pomagalo, da je bil v 50x drazjem avtomobilu in celni trk ga je pokopal. Vozniki v BMWju /(tudi testni) pa so preziveli.
Vprasanje, ki si ga sedaj postavljam je: kako pri hudicu je lahko umrl v novem in tako dragem avtomobilu, ki naj bi bil state of the art in last Toyote, ki si v teh mesecih v ZDA z raznimi promocijami tipa "Everyone deserves to be safe" in promoviranje "Star safety systema" poizkusa povrniti vsaj del izgubljenega ugleda???
Spet Japonsko skrivanje in blebetanje?
Da me kdo ne bo napadel - tudi sam vozim Japonski avto, s katerim sem sicer zadovoljen
Jaz sem bil ziher, da je krivda na strani voznika bmwja, ne pa toyote. Izgleda se stereotipi podirajo.Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Zagotovo se bo v tej temi oglasila Maci. V BMW-ju preživeli, v Lexusu umrl.