Tragedija glavnega voznika Toyote

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.129
12
38
Ni sarkazem ampak kako das lahko 70-letniku avto, ki ga ni sposoben normalno vozit? Stari fotri se za v navadna jajcka niso, ne pa v super sportnika. Ja vem, ata je bil izkusen macek pa vseeno, refleksi niso vec isti.
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
6
38
Citat:
Uporabnik Schumi pravi:
Ni sarkazem ampak kako das lahko 70-letniku avto, ki ga ni sposoben normalno vozit? Stari fotri se za v navadna jajcka niso, ne pa v super sportnika. Ja vem, ata je bil izkusen macek pa vseeno, refleksi niso vec isti.

Kulturna raznolikost pač. Preberi si kaj na to temo; ne boš verjel koliko sama kultura vpliva na vsakdanje zadeve...
smirk-1.gif
 

dufus

Fizikalc
13. okt 2007
1.927
60
48
pomojem sam pac ni imel srece.. mi avtomobila ne izgledata ravno kriticno razbita.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.237
1.396
113
Citat:
Uporabnik dufus pravi:
pomojem sam pac ni imel srece.. mi avtomobila ne izgledata ravno kriticno razbita.

Sreče ?
Fizika je fizika, pa če si v fičeku ali mercedesu
smile-1.gif

Danes se vozniki gredo igrico, umri mlad bodi lepo truplo...
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
ksz:

Treba je vedeti, da se nesreča ni naredila na progi , ampak na lokalni cesti. Drugo dejstvo je, da je vozil prototip in ne avto s t.i. "nulto serijo". Prototip je samo en in lahko vključuje še "veliko" napak. Kako je bilo v tem primeru bo izvedla samo Toyota in to bo ostalo med štirimi stenami.
Vprašanje pa je , zakaj je zapeljal na nasprotno stran.... lahko, da je prišlo do neke napake na avtomobilu. Dvomim , da bi možakar prehiteval in delal norčije na navadni cesti, če je Nurburgring bojda oddaljen par kilometrov...
Glede tega, zakaj je umrl v avtu " za 1.5. milijona €" je pa traparija....Prvič, bil je prototip in kot tak "še" nima tržne cene, drugič fizika nima cene....
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Schumi pravi:
Ni sarkazem ampak kako das lahko 70-letniku avto, ki ga ni sposoben normalno vozit? Stari fotri se za v navadna jajcka niso, ne pa v super sportnika. Ja vem, ata je bil izkusen macek pa vseeno, refleksi niso vec isti.
Tale 70-letnik je sicer eden najhitreših voznikov na Nordschleife, recimo ... Pa še na kaki drugi stezi ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Earnhardt pravi:
V bistvu ta nesreca tragicno prikaze pomen, da se vozis v avtu, ki je varen. Umrlemu testnemu vozniku ni pomagalo, da je bil v 50x drazjem avtomobilu in celni trk ga je pokopal. Vozniki v BMWju /(tudi testni) pa so preziveli.

Vprasanje, ki si ga sedaj postavljam je: kako pri hudicu je lahko umrl v novem in tako dragem avtomobilu, ki naj bi bil state of the art in last Toyote, ki si v teh mesecih v ZDA z raznimi promocijami tipa "Everyone deserves to be safe" in promoviranje "Star safety systema" poizkusa povrniti vsaj del izgubljenega ugleda???

Spet Japonsko skrivanje in blebetanje?

Da me kdo ne bo napadel - tudi sam vozim Japonski avto, s katerim sem sicer zadovoljen
smile-1.gif

Zanimivo je tudi to, da so imeli vsi čelade gor - je pa razumljivo, ker je le par km od steze in na poti od testnih cesntrov do steze. Najlažje je takoj čelado gor dat.
Kolikor vem, je bil tale LFA specialka, Nurburgrnig edition (zato tudi huda cena). Ker ima (kolikor vem) dirkaške pasove, je čisto možno, da si je ata pasove po izstopu s steze močno razrahljal, kar je pri takem trku dovolj, da ne preživiš. Ne bi bilo prvič, da je na ta način nekdo umrl v dirkalnem avtu pri nesreči, ki je zgledala za preživet. Pomemben je tudi kot udarca (pri nekaterih kotih gre hitro vrat, pa čeprav udarec ni hud, tako je recimo umrl Dale Earnhardt), ker ata ziher ni imel HANSa gor ... Normalno pripet civilni varnostni pas (kakršen je bil v BMW) je bolj varen od slabo zapetega dirkaškega.
Poleg tega sta bila oba avta ful polna merilne elektronike, na slikah se vidi, da je bila Narusejeva čelada, ki jo je imel na glavi,po zunanji strani krvava - čisto možno je, da ga je kak del (merilne) opreme zadel (na slikah se vidi, da je v kabini polno razutih kosov) ... In mimogrede: LFAjeva potniška celica je cela, BMWjeva pa se je na desni strani kar lepo sesedla, prednje desno kolo je porinilo v prosor za noge od sovoznika (ki je tudi precej huje poškodovan) ...
Zakaj je šel na levo, pa verjetno nikoli ne bomo izvedeli. Kap, tehnična napaka ... ve nerjammem pa, da bi bil prehiter. Je bil sicer zelo umirjen voznik n cesti menda (sem se parkrat z njim imel priliko pogovarjat, kolega pa tudi peljat) ...
 
Nazadnje urejeno:

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Še na nekaj ne smemo pozabiti. Poleg vseh dejavnikov, ki jih ne poznamo ( kot naleta, kako je bil pripet,....) je tudi sam organizem 70 letnika lahko precej drugačen od 30 letnika. Zaradi staranja in krhkosti kosti naj bi bil prsni koš v povprečju 2-3 bolj občutljiv.

Seveda je pri vsem še veliko če-jev.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.180
9.814
113
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Zagotovo se bo v tej temi oglasila Maci. V BMW-ju preživeli, v Lexusu umrl.
rolleyes-1.gif
Jaz sem bil ziher, da je krivda na strani voznika bmwja, ne pa toyote. Izgleda se stereotipi podirajo.