Toyota Prius Plug-In

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Moram priznati, da je cena višja, kot sem pričakoval:

Od 41.300,00 €

1f91fdf7-9f03-4a2b-9288-8dfbd8aab52d.PNG


http://www.toyota.si/cars/new_cars/prius-plugin/index.tmex

Je sicer Executive verzija, a je 10.000 EUR dražja od navadne Executive.

Poleg tega je težja in je na NHTSA testih dobila le 4 zvezdice v primerjavi z navadno Priusko. Očitno dodatna teža spremeni varnost enakega avtomobila.

Za razliko od US verzije, ki do 100km/h vozi lahko le na elektriko, EU verzija vozi na elektriko le do 85km/h.

Če sem prav informiran, bo slovenska predstavitev na prireditvi Bonaca v Kopru, ki se odvija od 18.-23. septembra. Verjetno bom šel v Koper pogledati prireditev.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Glede na navadno Prius Executive, vsekakor. Sej vemo na kaj ciljajo - na subvencijo, ki mislijo, da pripada njim in ne kupcu.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.424
535
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Ja drag je kot bi bil pozlačen. Pogoj za subvencijo za hibridna vozila bi moral biti naslednji: cena hibridnega vozila brez subvencije ne sme presegati 120% cene primerljivih vozil s primerljivo opremo. Torej bi morala biti Prius plug in in Ampera v rangu 25k€. Če hočemo ta vozila spraviti na cesto bodo morala imeti ustrezno ceno.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Jaz bi itak subvencije ukinil alltogether. Ne samo na električarje. Tudi na krompir in polento.
Subvencije samo umetno dvigujejo cene.

Za začetna leta uvajanja teh tehnologij se da maksimum nično stopnjo DDV in DMV, pa še to skozi povračilo skozi dohodnino, kjer uveljavljaš vračilo teh davkov za električarja. Tako je manj motivacije za umetno navijanje cen.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
In subvencijo na diesel.

41 kEUR za Priusa Plig-In bi še razumel, če ne bi slovenski verziji odvzeli tempomat radar oz. pre-collision sistem, ki ga ta radar prinaša. V US je najbolj opremljeva verzija 40.000 US$ in ima tudi ta radar, kot dodatna oprema pa stane cca. 2.500 EUR. Pri nas pa je brez tega radarja 41k EUR. Še dobro, da sem se odločil za Ampero in da nisem čakal na ta oskubljen avto (tako kot po opremi, kot po zmogljivosti glede na prototip in na ameriško verzijo).
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
32 k EUR bi morala biti cena za spodobno opremo, lahko komot brez PCS sistema in leder zicov. Tako pa bo tole zelo jebeno prodat več kot komad ali dva vse skupaj dokler bo cena taka. Škoda.
Ob taki ceni je seveda Ampera neprimerno boljša izbira. Če ne bodo dobili slučajno kril, da navijejo cene.

P.S. Se strinjam glede dizla - vsaj izenačit trošarine z benzom.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.590
10.810
113
počakaj še kak mesec ali dva..potem se stanje normalizira..zdajpač čakajo na kakšno fimro in ekstra navdušenca , ki je pripravljen plačat 10k€ več, samo da je in.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Upam, da bo tako. Samo ob tej ceni niti tega navdušenca ne bodo fasali. Ker bo raje vzel Ampero.
wink-1.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.590
10.810
113
to je pa druga resnica. Itak pa je Slovenija tak trg, da tudi če noben avtoproizvajalec ne bo prodal nobenga avta, se jim ne bo poznalo
wink-1.gif
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Se strinjam z zgoraj zapisanim. Za tako ceno jo bodo prodali samo, ce se bo kupec zmotil pri oznacbi vozila.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Tule je nekaj podatkov iz prakse o porabi Plug-in Priusa:
http://priuschat.com/threads/plug-in-prius-results-at-10-000-miles.116396/

Povprečna razdalja med polnjenji 123 km:
413 kWh + 155 gallons (586 l) za 10.175 miles (16.375 km)
to znese 3,5 l/100 km + 2,5 kWh/100 km

Povprečna razdalja med polnjenji 51 km:
973.1 kWh + 445 litrov za 16.096 km
to znese 2,7 l/100 km + 6 kWh/100 km

Težava Plug-in Priusa je predvsem cena (Toyota misli da je subvencija njena?), drugače je zelo v redu avto.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Res je, Toyota se obnaša, kot da je subvencija njena.

Kar se pa tiče porabe je pa moj komentar sledeč.
Poraba je impresivna, kljub temu, da je moje lifetime povprečje pri Amperi 1.09l/100km.
Američani so dobili PiP nekje konec februarja, v glavnem v Kaliforniji in do sedaj se jim še ni bilo potrebno voziti v tako hladnih razmerah, ko bi potrebovali gretje kabine.
Ne smemo pozabiti, da PiP za kakršno koli gretje zažene bencinski motor, tudi če je v bateriji še zadosti energije, ker ima gretje implementirano z zajemom iz bencinskega motorja.
Zdaj se začenjajo hladnejši dnevi in zanimivo bo videti, koliko jim bo poraba bencina zrasla, ker bodo tudi za krajše razdalje kurili bencin.
Vsekakor bo tudi gretje pri Amperi vzelo določen davek, vendar bo še vedno to davek iz naslova električne energije, ker Ampera greje z električnim grelcem, razen če se voziš na bencin (v Hold načinu ali pa če je baterija že prazna), ko gretje zajema iz hladilne tekočine in ne iz elektrike.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Kaj povzroča več CO2, ogrevanje na elektriko (0,55 g/Kwh) ali ogrevanje na bencin (0,26 g/kwh)? Nekako je pa tako da za tistega, ki danes ne uspe celotne vožnje narediti na elektriko in med polnjeni dela 50+ km bo poraba minimalno večja, ker energija se ne meče stran ampak se uporablja za vožnjo, baterija se bo pa isto spraznila in nižala porabo, ampak bolj počasi, seveda pri mestni vožnji bo davek večji. Ampak pri mestni vožnji je davek tudi pri Amperi večji, saj poraba za gretje ni odvisna od prevoženih kilometrov temveč od časa, ki ga preživiš v avtu.

Ima pa gretje sedežev, in za 10 km vožnje bi to moralo zadostovati, ker za kratko vožnjo jaz itak ne slečem bunde in po 5 minutah tudi če takoj začne pihati toplo, kabina še ne bo ogreta. Seveda je pa problem gretje sprednje šipe, to bi moglo biti tako kot pri zadnji šipi.
 

Tku

Pripravnik
20. nov 2007
598
0
16
Tiha voda
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Res je, Toyota se obnaša, kot da je subvencija njena.

Realnost jih bo pojedla. Lovše v Domžalah ima že poln salon ljudskih vozil.
Kar se pa konkretnega modela tiče, mi je čisti električni doseg pri Amperi mnogo bolj všeč. 25km je dovolj le za polnokrvne meščane, za primestne in bolj oddaljene je pa že premalo.
 

miha123

Pripravnik
30. nov 2010
286
7
18
@Tku če bi bila tako "tupi" potem jim globalno gledano ne bi šlo tako kot jim gre...