Tole sem namenoma napisal v posebno temo, ker niti posveceni ne razumejo o cem govorijo in kaj vozijo.
Torej toliko zavajanja s strani "avtomobilisticnih" novinarjev po prebiranju slovenskih avtomobilisticnih strani nisem zasledil se nikoli. Ob predstavitvi novega Hyundai hibrida, ki uporablja dvosklopcni menjalnik namesto "CVTja" kot toyota.
Toyota pri hibridnih avtomobilih NE UPORABLJA klasicnega CVT menjalnika s ketno oz. jermenom pac pa je prenos mehanski na zobnike neposredno ob samem elektromotorju, totalno nekompatibilen za motorje z notranjim izgorevanjem in je SOLSKI PRIMER vzdrzljivosti, uporabnosti in nizkih stroskov proizvodnje. Poleg tega je prakticno vecen, ker je ENOSTAVEN. Cesar za dvosklopcne polizdelke ne moremo reci, se manj za navadne CVTje, ki jih toyota pri hibridih NE UPORABLJA! Toliko na kratko. V podrobnosti se ne bom spuscal, si pa lahko vsak prebere dosti o tem na internetu. Skoda, ker vsaj Toyota principal ne siba svojih prodajalcev na izobrazevanja. Niti oni nimajo pojma kaj prodajajo.
Torej toliko zavajanja s strani "avtomobilisticnih" novinarjev po prebiranju slovenskih avtomobilisticnih strani nisem zasledil se nikoli. Ob predstavitvi novega Hyundai hibrida, ki uporablja dvosklopcni menjalnik namesto "CVTja" kot toyota.
Toyota pri hibridnih avtomobilih NE UPORABLJA klasicnega CVT menjalnika s ketno oz. jermenom pac pa je prenos mehanski na zobnike neposredno ob samem elektromotorju, totalno nekompatibilen za motorje z notranjim izgorevanjem in je SOLSKI PRIMER vzdrzljivosti, uporabnosti in nizkih stroskov proizvodnje. Poleg tega je prakticno vecen, ker je ENOSTAVEN. Cesar za dvosklopcne polizdelke ne moremo reci, se manj za navadne CVTje, ki jih toyota pri hibridih NE UPORABLJA! Toliko na kratko. V podrobnosti se ne bom spuscal, si pa lahko vsak prebere dosti o tem na internetu. Skoda, ker vsaj Toyota principal ne siba svojih prodajalcev na izobrazevanja. Niti oni nimajo pojma kaj prodajajo.