Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Ko je nissan prodajal te monstrume so imeli vsi ostali intervale že na vsaj 15 jurjev. Sicer pa se pri nas radi vlečejo ven z obrazložitvijo, da je pri nas gorivo slabe kvalitete in na ta način dobro služijo. Toyote in lexusi imajo po svetu interval na 30, pri nas pa je ta seveda pol manj. Me prav zanima, zakaj celo renaulti prenesejo servisne na 30 jurjev, slavna toyota pa ne. Sicer pri renaultu marsikaj crkne, samo ponavadi to niso posledice servisnih intervalov in goriva...
Glej, dokazljiva je povezanost med rednim servisiranjem in številom napak. In Toyota z 15 k malimi servisi pač niža možnost problemov na njihovih vozilih. Mali servisi so pa itak menjava olja ter filtra ter hitra inšpekcija ostalih delov vozila. Poleg tega, pa sem pred leti bral študijo, ki jo je opravljal ameriški avto klub, kjer so testirali motorna olja v vozilih ter so prišli do zaključkov:
- da je razlika v kakovosti motornih olj, ki imajo certifikat, da ustrezajo določenemu standardu (API ...) minorna (do kvečjemu 3.000 km na menjavo do točke kjer pride do prekomerne obrabe motorja),
- da so cifre a la menjava na 30.000 km ali celo več škodljive za motor (povečana obraba motorja v vseh primerih, tudi pri oljih, kjer so proizvajalci garantirali menjavo celo na vsakih 30.000 MILJ)
Skratka, Toyota si samo ščiti svojo rit in na nek način tudi svojim strankam. Menjava motornega olja in filtra, ki je strošek malega servisa, pa tudi ni nek enormen znesek. Je pa treba povedat, da ima Toyota v svojih vozilih tudi sisteme za podaljšane servisne intrevale (lučka zasveti, ko je olje tako iztrošeno, da je potrebno opraviti menjavo), samo poslužujejo se jih ne.
Ogo