Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.307
372
83
7000 evrov več (s tistimi kao popusti na strani) je vprašanje, definitivno se ni moja plača za toliko povečala, al pa kreditna sposobnost. Bi moral sedaj ponovno pregledati ves trg, kaj sploh imam na voljo za ta denar danes (tako kot sem moral takrat). Ampak leta 2019 je takratna ponudba bila idealna.
Sploh financiranje na eko kredit brez pologa je blo no-brainer zame takrat. Ne vem, ce je danes to se opcija. Poleg tega kar si omenil, da je sedaj tak avto, zelo podobno opremljen in motoriziran po uradnem ceniku 29 jurjev, jaz sem dal pa 22,5k.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

jezek

Guru
24. jul 2008
4.617
1.987
113
Bencin pumpa bo se prej pognala opilke po sistemu, ce bo oz istega dreka narejena kot dizelska. V glavnem, nabijanje. Razen adbluja (ki predstavlja resen oz drag problem samo na Psa) imajo bencini čisto vse, kar je na dizlu kao problematično
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.712
241
63
42
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
miljonkrat že napisal, pa bom še miljonprvič.

isti režim vožnje, zelo podobne relacije. na Corolli imam zdaj 60.000km svojih, s Focusom sem jih naredil 160.000 preden je šel naprej.

- Ford Focus karavan 2.0 tdci, 6 prestav, 150hp - poraba po spritmonitorju - 6,05
- Toyota Corolla karavan, 1.8 motor, avtomat, 122hp - poraba po spritmonitorju - 5,71

pnevmatike zimske iste, od letos naprej tudi letne iste, pa je poraba še padla, odkar so tudi letne Goodyear ...

vsaj 70% relacij pri obeh avtomobilih je avtocest. verjetno še več, ampak tako, čez palec. 60% relacij na poti Ajdovščina - LJ - Ajdovščina.

edina razlika - Focus je nad 135 po števcu še vedno lepo šel, medtem, ko Corollo moraš prosit. ampak tudi gre.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.421
876
113
EU
Objavljam kot zanimivost. Sem butnil nekje po nesreči malo avto, nič hujšega, lepotna poškodba in sem ga dal popraviti na kasko in zavarovalnica mi najprej ponudi 380 evrov minus odbitna franšiza, ki je vedno 240 evrov. :slinar:

V glavnem logičn nisem sprejel ponudbe, ampak izbral rajši popravilo na servisu, ki je na koncu znašal okoli 2500 evrov.:cowboy:
 
  • Všeč mi je
Reactions: zakajaltersuxu

zoom

Majstr
14. maj 2014
722
257
63
Voznik vleke mi je razlagal, da odpelje precej Toyot in da mu ni jasno kako so tako visoko na testih zanesljivosti...
Imate neko svoje zavarovanja da se v evidenci ne vidi ali je samo subjektiven občutek voznika?
Če ste obstali kaj je bil razlog?
 
  • Haha
Reactions: jonny77

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.421
876
113
EU
V mojem primeru jo sicer ne odpeljejo, ampak je 2x (vsak po 1x) bil vzrok premajhen akumulator in potem na mestu rešimo. Vsaj pri Corolli moraš paziti na to, da ko avto ni vžgan ne uporabljaš akumulatorja po nepotreben (prižgane luči, radio, klima na mestu ob ugasnjenem motorju ipd.). Pri drugih avtih sem imel večji akumulator in to praktično nikoli ni bil problem. Vse ostalo pa dela v glavnem brezhibno (vmes sem moral le tisto prtljažno roko popraviti na garancijo, ker se je včasih zatikala).
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
813
427
63
A nimate enga lidl polnica za baterije doma za take primere? Priklopiš pa čez 5 min kresne, če te je pa še strah greš v avtodjelove po novega.

(mislm, a ste dedci al kličete tud vodovodarja k je na pipi mrežca zamašena?)
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.421
876
113
EU
torej 2 asistenci - nevozno vozilo; v koliko letih?
V šestih letih. Le da asistenca pride v 10 minutah in prinese booster, ali pa če bi kleme na drug avto priklopil. Sem rabil več časa, da sem okoli BTC-ja iskal te boosterje, bil v 3 Petrolih in trgovinah in jih niso imeli dokler jih nisem našel v Bauhausu. Ampak med zastonj asistenco (vključeno v zavarovanje) in boosterjem je ene 50-100 evrov razlike in še vedno je možnost da, kaj pa če ne dela kaj drugega. :bonk:

Doma pa imam polnilec na kabel, samo to se mi običajno ne zgodi doma.:obesise:
 

ksi

Fizikalc
23. avg 2007
179
76
28
Voznik vleke mi je razlagal, da odpelje precej Toyot in da mu ni jasno kako so tako visoko na testih zanesljivosti...
Imate neko svoje zavarovanja da se v evidenci ne vidi ali je samo subjektiven občutek voznika?
Če ste obstali kaj je bil razlog?
Očitno dobi več od vleke, kot da bi kleme dal na akumulator. Teh okvar je na hibridih največ. Sam pa še nisem videl toyote na odstavnem pasu.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
15.071
6.393
113
Problem je ker ne veš da gre aku h koncu. Pri klasičnem štarterju vidiš ko ne vrti več z veseljem.