Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.265
794
113
EU
Tudi jaz imam še vedno prvi akumulator na Corolli, letnik 2019, pa sem ga vmes uspešno enkrat izpraznil do konca, ko sem čakal kakšne pol ure na mestu (in sem dal avto na tisto vmesno stopnjo, kjer dela radio ipd., ampak motor pa ni vžgan).:cheer:

Tega zdaj več ne počnem, čeprav bi prav prišlo v kakšni garaži, kjer drugače trigaš CO2 alarme; kar mi je tudi že uspelo.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.837
1.601
113
Ne CO2, CO, kar je smrtno nevarno... Očitno nisi pomislil, da bi lahko bil ob glavo... :oops1:

V toyoti človek še poštenega samomora ne more narediti... :aplauz:
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.265
794
113
EU
Ne govorim v domači garaži, ampak ogromni garaži z več 100 avtomobili oziroma parkirnimi mesti in prezračevalnimi sistemi. Amapak ja, se strinjam, da to ni pametno početi. Le da se pri hibridu motor vžge in ugasne na vsake toliko časa. Ampak če bi sedaj to vsi počeli :oops1:

V glavnem ne morem vklopiti avta na vmesno stopnjo, ker mi to sprazni akumulator.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.837
1.601
113
Lej, jest o hibridih ne vem nič. Ene dva sem peljal na testni vožnji (3 cilindrski yaris hibrid, izkušnja zelo negativna), pa enkrat me je vozil taksi z 1.8 corollo karavan (Ravno obratno, občutek, kot bi bil v električarju... Ali pa se zadaj motorja/menjalnika nič ne sliši?). Sem pa med korono slišal, da se naj bi avto, ki stoji cele tedne občasno zapeljalo ven iz garaže in dalo v charging mode. In če bo avtu tako pasalo, bo sam vklopil ICE agregat in nafilal akumulator (baterije najbrž ne?).

Ampak, vseeno, v zaprtem prostoru ni dobro dajat hibrida v charging mode, ker boš enkrat naredil pizdarijo. Tega se ne dela. Od CO ni človek nič zaspan, vonja nima, samo fletno zaspi...
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.904
1.281
113
akumulator oz. zagonska baterija se prej izprazne ... in ni poceni, gledam pa, da ima Plug-In tako ali tako navaden akumulator, ki je sicer cenejši, a vseeno ...

se nama je v "navadnem" Priusu že naredilo, da se avto ni zagnal po daljšem obdobju kratkih voženj (ker se akumulator oz. tista baterija ni uspela nafilati nazaj ...)
Nič ne vem o tem pa je bil v družini prius4 pa ct200h. Nikoli težav, oba avta vožena v večini primerov 5-6km v kosu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.240
4.213
113
Jebo vas joto-hibridarje, ko je govora o problemih z akumulatorjem se noben ne vozi več kot 5km. Ko je govora pa o ekonomičnosti hibrida pa vsi delate 1000km na dan in napram dizlu v enem letu odplačate za nov avto.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo, krko in tony

tony

Guru
23. jul 2007
9.837
1.601
113
Pa vozi"m"o se z 200 na uro, ves čas... :aplauz:

Če ne drugače pa v mislih ("Lahko bi se pa - če bi avto toliko potegnil!)... Kot električarji, ki imajo šiht 1000 kilometrov daleč (Nimajo, ampak "lahko bi si ga pa omislili"), pa niso na štromu, zato, ker ga ne bi imeli kje filati :cheer:
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.904
1.281
113
Jebo vas joto-hibridarje, ko je govora o problemih z akumulatorjem se noben ne vozi več kot 5km. Ko je govora pa o ekonomičnosti hibrida pa vsi delate 1000km na dan in napram dizlu v enem letu odplačate za nov avto.
Omenjena dva avta nisem jaz vozil. Sicer pa pač kupi kar ti paše pa ne drekaj. Zdaj si naj pa zmišljujem namesto da povem tako kot je? Nekaterim vam res nič ne paše. :D S corollo delam neke normalne vožnje od 10-20km v eno smer, 1x na 14 dni pa po 500km na dan. Pa tudi ni problemov z akumulatorjem.