Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

hermann

Guru
19. mar 2014
9.645
6.504
113
korole po 20000 mark se je leta '90 kar veliko kupovalo

tole je sicer corolla liftback
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.498
9.797
113
40
MB
jebeštrga, toyota gor al dol, honda sindroma se lastniki še lep cajt zgleda ne bote znebili :)
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
ksz
Kot sem že napisal, zaljubljenci v dojčvagne bodo itak isto trolali še naprej... Ker pa se dosti vozim po AC, pa na odstavnih pasovih z dvignjenimi haubami prevladujejo dojčvagni - bemfla, audi in fave, pa kak opel je vmes. Vidiš še kakega renoja, za japonca se pa ne spomnim, da bi ga kdaj videl na odstavnem.

In ja, doma imama eno Toyoto letnik 2003, pa scat pelje vse novodobne švaba vagne, pa tudi france in italjance... Nikoli nič crknilo, le redni servisi in je to to. Vse dela kot takrat, ko je bil kupljen...

Pri Berlingotu (2011) sem že menjal en kup manjših relativno nepomembnih stvari (na cesti še nisem ostal nikoli) - motorčke loput (kot da so iz zlata - 2 kom 350 €), kompresor od klime, leto kasneje kondenzator od klime, sedaj čakam zaradi luknje in puščanja plina še na ene alu cevi za klimatsko napravo (jih ni nikjer v evropi za dobit). Skratka, vse kar se tiče prezračevanja, je že skorajda menjano, le še lopute so stare, pa tudi te ne delujejo 100% - na voznikovi strani se ne zapre kot se mora. Crknil je tudi senzor za dotok goriva - sem se posledično počasi privlekel na servis, kjer so mi to uredili in je sedaj mir.
Desno ogledalo že od začetka občasno štrajka - se noče odpret. Potem malo zavrtim gumb za nastavljanje ogledal, pa se spomni in se odpre.
Kar se pa tiče agregata, podvozja, vzmetenja, zavor ipd. pa dela vse kot more tipitopi. Redne menjave obrabljenih delov ter redni servisi in je to to.
Da ne bo pomote, Berlingo je super avto, le hibe mu znižujejo moje simpatije do tega modela.

Če pa bi Toyota delala dostavnike a'la Berlingo, bi ga definitivno imel doma in sem prepričan, da ne bi imel nobenih težav, le servisi in fertik.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.961
1.841
113
Zanimivo, prvo se skozlaš čez švabe, izkušnje pa pišeš o francoskih jajcih.
Glej tak ti bom rekel, raje požerem kako okvaro več, kot pa da se kdo za mano dere "may the force be with you".

Imate pa vsi rižotarji že od nekdaj eno skupno točko: vedno je treba usihat čez švabe, brez da vas kdo kaj vpraša. Čutite neko potrebo po neprestanem sranju, čisto v smislu, če se dovolj glasno dereš in dovolj dolgo, postane resnica
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.498
9.797
113
40
MB
Itak pa ne vem, ce je sploh kdaj kdo Toyoti oporekal zanesljivost, ampak tu se pa tud konca
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.645
6.504
113
s toyotino zanesljivostjo je podobno kot s hondami, ki so najhitrejše in fordi, ki se držijo ceste ko pr**ica.

bilo je nekoč, zdaj so pa drugačni časi.

p.s. toyot na odstavnih pasovih res ne vidiš veliko, ker a.) jih ni prav veliko po cestah in b.) jim zamenajo mašine še pravočasno, če je stranka dovolj sitna
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.452
1.905
113
Mene pa zanima kako je pri teh japoncih s s supportom. Kako hitro so dobavljivi deli in podobno. Res da nikoli nič ne crkne :), ampak kaj pa če se kaj zgodi.

Primer s šwabavagnom (Golf):
Kamijon mi je počohal cel bok. Potrebno je bilo novo ogledalo (tazajebano, zložljivo z blindspot lučko), nova vrata, nov blatnik in še nekaj malenkosti.

Avto sem imel nazaj, tipi topi popravljen v desetih (10!) dneh. Vse dele ki jih je mojster rabil je imel na lagru v treh dneh.
Kako bi to zgledalo pri Toyoti ali bognedaj celo pri kakem korejcu. Lahko kdo pove iz prve roke?.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.272
113
Kako? Ženska se mi nasuje (oz. ženi) v rit.
Sledi menjava odbijača zadaj, komplet prtljažnih vrat, barvanje...
Oddam avto v sredo, v petek sem ga šel prevzet.

Drugi primer. Po sredini ceste mi kontra pripelje en tip, mi odnese levo ogledalo...
Na servisu urejeno znotraj 1 dneva, vključno z barvanjem.

Pa govorimo o starem vozilu - Avensis letnik 2009.
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
Zanimivo, prvo se skozlaš čez švabe, izkušnje pa pišeš o francoskih jajcih.
Glej tak ti bom rekel, raje požerem kako okvaro več, kot pa da se kdo za mano dere "may the force be with you".

Imate pa vsi rižotarji že od nekdaj eno skupno točko: vedno je treba usihat čez švabe, brez da vas kdo kaj vpraša. Čutite neko potrebo po neprestanem sranju, čisto v smislu, če se dovolj glasno dereš in dovolj dolgo, postane resnica
Francozi so šlamparija, švabi so pa še večja šlamparija. Kako lahko udriham čez švabe? Malo pogledam na odstavne pasove, malo pogledam na kamione od vlečnih služb...
En kup poznanih vozi faveje, ople, tudi audije, pa vsi jamrajo, da imajo probleme s tem, pa z onim...

Za sebe pa sem že napisal, da če bi dobil kakega japonca v segmentu vozil, ki jih potrebujem, bi ga brez oklevanja kupil. Tako pa je žal krog izbire zelo omejen.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Glede na to kaj stoji na cesti je res težko sodit.

Kar se rezervnih delov tiče, pa res ne vidim neke bistvene razlike, na uradnem servisu je vse drago kot pes, imaš pa cel kup drugih možnosti, samo ebay odpreš.
Recimo nek DSG ali kaj drugega podobnega od druge znamke boš na ebayu zaman iskal, ker očitno razbitih vozil ni dovolj, da bi poservisirali vse okvare, ali pa je variant za različne motorje in modele čisto preveč.

Za hibrida pa brez problema dobiš rabljen inverter, transaxle (menjalnik skupaj z dvema elektromotrjema za manj kot 1.000 €), kar meni govori samo eno: Več Toyot se razbije kot pa resno pokvari.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.961
1.841
113
sistemik pa ti si ja prava enciklopedija za odstavne pasove. Sem si vzel 10 sekund časa in pogledal česa v nemčiji največ poberejo po odstavnih pasovih. Po 5 sekundnem pregledu pod šrot kategorijo vidim več japoncev kot nemcev. Bi ti šel mogoče malo k okulistu? Ali te hebe selektivni vid?

https://www.adac.de/der-adac/motorwelt/reportagen-berichte/sicher-mobil/adac-pannenstatistik-2018/

Glede na tvojo blazno frustracijo z švabi imam na sumu da ti je kaki golf tdi fahrer babo kresno medtem ko si s citroenom bil na servisu
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomi

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Ne vem kako gledaš in ali ne razumeš tiste tabele, jaz nobene Toyote ne vidim med "Flops" in samo 3 od 20 modelov so Japonci???
 

gali

Pripravnik
17. sep 2007
128
10
18
Pod Flops kategorijo imaš 6 nemcev in 3 japonce... Če pa greš gledat še številke dogodkov na 1000vozil, pa vidiš, da so nemci slabši.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.961
1.841
113
Ja jasno da so, saj temu noben ne oporeka, samo da pa en zafrustriranec tu naklada kako so odstavni pasovi polni izključno švabrije pa je wtf
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.645
6.504
113
ja ni problema nafilat odstavnih pasov z nemci pa francozi, če je to 95% vseh avtov
 

map

Guru
6. jul 2008
7.847
1.960
113
najrajš na babi
Letos edinega na ostavnem pasu z haubo v luft sem videl bemfla X5. prejšnja leta pa še kak volvo predvsem skandinavke tablice. Imajo driugače hlajenje naštimano.
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
sistemik pa ti si ja prava enciklopedija za odstavne pasove. Sem si vzel 10 sekund časa in pogledal česa v nemčiji največ poberejo po odstavnih pasovih. Po 5 sekundnem pregledu pod šrot kategorijo vidim več japoncev kot nemcev. Bi ti šel mogoče malo k okulistu? Ali te hebe selektivni vid?

https://www.adac.de/der-adac/motorwelt/reportagen-berichte/sicher-mobil/adac-pannenstatistik-2018/

Glede na tvojo blazno frustracijo z švabi imam na sumu da ti je kaki golf tdi fahrer babo kresno medtem ko si s citroenom bil na servisu
Ne vem, zakaj se razburjaš? Po moje je tebi kak lastnik japonca žgal babo... Jaz trdim samo to, da so dojčvagni über precenjeni avti. Imam veliko frendov in kolegov, ki vozijo švabske avte, pa imajo vsi neke probleme z njimi.
In ja, na odstavnih pasovih in na avtovlekah prevladujejo švabski avti, pa kak francoz zraven. Toyote pa nisem videl še nobene ne na tovornjaku ne na odstavnem pasu.

S tem linkom si se pa tudi vstrelil v koleno... :rolleyes:
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.209
1.357
113
s toyotino zanesljivostjo je podobno kot s hondami, ki so najhitrejše in fordi, ki se držijo ceste ko pr**ica.

bilo je nekoč, zdaj so pa drugačni časi.

p.s. toyot na odstavnih pasovih res ne vidiš veliko, ker a.) jih ni prav veliko po cestah in b.) jim zamenajo mašine še pravočasno, če je stranka dovolj sitna

Tu dobimo 10001 mnenj. In jaz raje kot forumskim vseznalcem verjamem najvecji raziskavi NEMSKE FIRME J.P.POWER. Nemci spodaj( bmw zadnji, audi med 3 zadaj itd), toyota 1. Pa nikogar ne provociram.